Helle G

Helle og Jens d. 6. juni 2009

222 indlæg i dette emne

Annonce ♥

post-34263-1244733279.jpg

jeg er simpelthen nødt til at sige, hvor er de flotte de dekorationer, det er lige sådan noget, jeg gerne vil have til mit bryllup, så jeg kopier lige dit billede, og bruger i min planlægningstråd, så jeg husker billedet :-) - håber det er okay

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mer', Mer', Mer' og meeeeeer' :):thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Sikke smuk du er, og super flot og elegant hår :ilovebryllupsklar: Og hvor er det vildt som din søster og dig ligner hinanden :cheerleader3:

Tak - der skal nok komme mere beretning... Men har lige sådan noget forstyrrende noget, man kalder arbejde, som jo også skal passes... Og så kan jeg snart ikke skrive mere, inden vi får de sidste billeder fra fotograferne...

0

Del dette indlæg

post-34263-1244733279.jpg

jeg er simpelthen nødt til at sige, hvor er de flotte de dekorationer, det er lige sådan noget, jeg gerne vil have til mit bryllup, så jeg kopier lige dit billede, og bruger i min planlægningstråd, så jeg husker billedet :-) - håber det er okay

Og så skulle der da liiiiiige tages et billede af bruden fra alle vinkler!

post-34263-1244830131.jpg

post-34263-1244830142.jpg

og hvor er du bare smuk Helle. Er helt vild med din kjole :-)

Tak - og selvfølgelig må du gemme billedet som inspiration!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så er vi faktisk kommet dertil, hvor de næste billeder i rækken er fra fotografen... Så nu holder jeg pause, til vi får billederne (jeg er sikker på, de er værd at vente på - det vidner vores små smags-prøver i hvert fald på)!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er den blevet fin, der er noget royalt over de flag på bilen :-) me like

Tak - vi er også bare SÅ glade for, vi valgte at bruge vores egen bil som transport på dagen... Og ja, min far gjorde et godt stykke arbejde med at pynte den...

Da vi kom ud i Akademihaven, var der et andet brudepar (vi antager, de var blevet viet i Klosterkirken derude), og de havde en lidt smartere bil (kan ærlig talt ikke huske, om det var en Mustang eller en porsche, eller hvad pokker det var), og den var "kun" pyntet med tyl hen over fronthjelmen... Og vi blev lynhurtigt enige om, at vores bil altså var noget pænere og mere bryllupsagtig, netop pga. roserne og flagene...

"Lidt kongelig har man da lov at være" :)

Skøn beretning, Helle

Tak - og ja, når man nu blev nødt til at vælge slots-brylluppet fra (og det fortryder jeg IKKE, at vi gjorde), så må man jo finde en anden måde at være "kongelig" på... Hi hi...

DEJLIG BERETNING... MED MANGE DEJLIGE BILLEDER...I LIKE

Og WAUUUW.. en lækker brud..

Tak - jeg følte mig også bare super lækker på dagen! Og er SÅ glad for, jeg valgte at få en prof. ud og sætte hår og lægge make-up... Det var så dejligt at blive puslet om, så jeg ikke skulle stresse over, at jeg selv skulle klare det...

Iiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh en dejlig beretning søde og hvor så du dog bare fantastisk smuk ud :):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Knus Anja

Tak skal du have - ja, jeg er nu også ganske godt tilfreds med resultatet af kjole, hår og make-up (og så selvfølgelig en storsmilende brud, som slet ikke kunne lade være med at smile)!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvem var smuttet over til kirken, når han nu ikke måtte komme ind hjemme hos os? Jo, det var såmænd Garfield... Desværre var det kun Jens, der fik lov at sige hej til ham - for jeg fik ikke lov at hoppe ud til ham, da jeg ankom til kirken senere...

post-34263-1245922370.jpg

0

Del dette indlæg

Kl. 12:45 ankom så alle vores jyske og fynske gæster fra deres overnatningssteder (vi havde arrangeret samlet bustransport for dem, der havde lyst til det - og det var faktisk hele min familie)... Og gommen stod klar til at tage pænt imod dem alle...

post-34263-1245922601.jpg

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer