Guest Maibritt

Vores store dag i morgen

22 indlæg i dette emne

Hejsa..

Nu kan jeg snart ikke styre nerverne mere :)

I morgen bliver vi gift og jeg har sovet forfærdeligt de sidste 4 nætter, hvordan skal det dog ikke blive i nat... :):)

De første gaver er kommet og alle har hemmeligheder ang i morgen..

Vi skal nå 1000 ting i dag, men vi tager alt med et stort smil - Der er ikke noget lige nu der kan ødelægge det...

Selv om der er lovet regnvejr, så håber jeg vejret er med os alligevel... :baa:

()() Maibritt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Maibritt

Jeg skal nok krydse alt, hvad der krydses kan, for at I skal få godt vejr imorgen og en fabelagtig dag. Håber, du får sovet lidt i nat, så du er klar til dagen imorgen.

Samtidig skal der lyde et kæmpe TILLYKKE fra mig... :)

Glæder mig til at se billeder...

Knus xenia

()() :heppe: :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med i morgen.

Jeg håber at I for en superdejlig dag :heppe:

Hvad endte det med med TV2? Får vi jer at se på landsdækkende?

Ellers kan vi også godt nøjes med et par billeder herinde ;)

:hjerte: Charlotte

0

Del dette indlæg

Jeg ønsker jer rigtig meget held og lykke med i morgen, både med vejret og selve dagen.

Håber den bliver lige som i ønsker :heppe:

Glæder mig til at se billeder ()()

Henriette

0

Del dette indlæg

Hej..

Vi har takket nej til alt hvad der vil filme vores bryllup, selvfølgelig ikke til familien :):(

Vi er også blevet kontaktet af 2 aviser, så alt i alt er der 2 aviser og 3 tv-kanaler der vil filme vores bryllup...

Jeg kan ærlig talt ikke helt se hvad der er så spændende ved os, vores bryllup..

Vi er "bare" 2 almindelige mennesker, der bor på landet :baa: :):)

og som tilfældigvis skal giftes samme dag som vores kronprins..

Vi snakkede med stedet hvor brylluppet skal holdes i går, vi var lige oppe med sange, bordplan, bordkort osv osv og hun fortalte at der engang havde været filmhold på med et arrangement, hvor det endte med de måtte bede dem gå, da de ikke kunne danse for alle deres ledninger og kasser der stod rundt omkring..

De havde været helt tæt på gæsterne med deres kamera, så jeg er meget glad for vores beslutning omkring dette...

Mange mange tak for tanken og hilsnerne alle sammen, så snart billederne er klar bliver de selvfølgelig lagt ud :)

()() Maibritt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej..

Vi har takket nej til alt hvad der vil filme vores bryllup, selvfølgelig ikke til familien :):(

Vi er også blevet kontaktet af 2 aviser, så alt i alt er der 2 aviser og 3 tv-kanaler der vil filme vores bryllup...

Jeg kan ærlig talt ikke helt se hvad der er så spændende ved os, vores bryllup..

Vi er "bare" 2 almindelige mennesker, der bor på landet :baa: :):)

og som tilfældigvis skal giftes samme dag som vores kronprins..

Vi snakkede med stedet hvor brylluppet skal holdes i går, vi var lige oppe med sange, bordplan, bordkort osv osv og hun fortalte at der engang havde været filmhold på med et arrangement, hvor det endte med de måtte bede dem gå, da de ikke kunne danse for alle deres ledninger og kasser der stod rundt omkring..

De havde været helt tæt på gæsterne med deres kamera, så jeg er meget glad for vores beslutning omkring dette...

Mange mange tak for tanken og hilsnerne alle sammen, så snart billederne er klar bliver de selvfølgelig lagt ud :)

()() Maibritt

Jeg kan godt forstå jer. Det havde jeg nol også gjort.

Men I må ihvertfald have en dejlig dag.

:hjerte: Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer