IMK

Vores Store dag den 22.05.2010

95 indlæg i dette emne

Vi har mødt hinanden den 22.01.2006 - og den 22.05.2010 skal vi nu være mand og kone :balloons:

Vi har mødt hinanden via internettet / datingside, så det er "næsten" en selvfølgelig at jeg også planlægger brylluppet via nettet :)

Jeg er absolut nybegynder herinde, så der her med tråden er noget jeg lige skal finde ud af ...

Vi blev "allerede" forlovet den 22.07.06 efter at have kendt hinanden i 6 mdr. :biggrin: Der var ingen tvivl for os, at den rigtige var fundet. Han var på knæ med ringen og 30 langstilket roser i rød / lyserød - men datoen har vi først fastlagt nu.

Vi skal giftes i Felsted Kirke den 22.05.2010 kl. 16.00 Felsted Kirke

Festen skal holdes på Kværs Kro - Kværs Kro

Invitiationer - arbejdes der på - satser meget på, at vores farver skal være lysegrøn med hvid og sølv. Passende til maj måned hvor alt bliver grønt Invitation

Kjole... kigger meget, og er blevet meget forelsket i en fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder !! Overvejer at bestille hos dem efter at have læst alle de positive historier herinde. Kjole 1.kjole prøvning 2. kjole prøvning

Diadem / slør - hår -

Bordkort Mine Bordkort

Takkekort - dem får vi lavet hos vores fotograf med billede på

Fotograf - Flemmings Foto

Menu - er næsten planlagt / lidt traditionel -

Musik - DJ er booket...

Forlover - min dejlige papsøn Kim ( 16 år )

Toastmaster - 1. storsøster

Gavekordinator - 2. storesøster

Bordopdækning / farver

Brudebuket

Redigeret af IMK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa - og velkommen til!

Jeg er også ny her og kan sige, at jeg synes jeg allerede er blevet ret ferm til det med links og billeder i tråden :balloons: , så det finder du sikkert hurtigt ud af.

Det lyder jo også til, at du er ret vant til at færdes i diverse fora på nettet... Hvor må det være sjovt, at I har mødt hinanden på nettet, og nu sidder du her på en anden side og planlægger bryllup! :biggrin:

Jeg glæder mig til at følge din tråd.

Venlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Tak skal du have :)

Ja, det er faktisk sjovt, at begynde at planlægge den store dag via nettet, når det også er her vi lærte

hinanden at kende :thumbsupsmileyanim:

Så kan kun sige, at Net-dating altså virker

Nå, men jeg vil øve mig noget mere på planlægningstråden

VH

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super lækker menu, som jeg så i en anden tråd :):)

Tak :cheerleader3:

Synes godt nok også at du bare har været kreativ. Kiggede i din tråd.... sikke nogle flotte invitationer du har lavet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej hvor godt, at vi skal giftes samme dag... Det bliver spændende at følge med i din tråd...

Jeg er dog ikke nået så langt, nu skal jeg lige have en barnedåb overstået inden jeg går i krig med detaljerne.

Har du fundet ud af hvilke traditioner, du vil vil følge?

0

Del dette indlæg

Ej hvor godt, at vi skal giftes samme dag... Det bliver spændende at følge med i din tråd...

Jeg er dog ikke nået så langt, nu skal jeg lige have en barnedåb overstået inden jeg går i krig med detaljerne.

Har du fundet ud af hvilke traditioner, du vil vil følge?

Jaaaa... også en der skal giftes den 22.maj. Skøn dato :)

Og jeg kan se, at I også har valgt grøn - det har vi også :)

Jeg havde faktisk ikke regnet med, at ville have lavet så "meget" som jeg allerede har, men man bliver jo helt grebet

af det - og især når man er med i dette forum :)

Jeg vil prøve at få så mange traditioner med som muligt. Jeg synes ligesom det hører med sig.

Men hvad med dig ?

Jeg brænder for at komme ud og prøve nogle kjoler, men min mor skælder mig ud, og siger det er for tidligt....

Men kan snart ikke vente tiden af :)

I må have en rigtig god barnedåb når det kommer så vidt.

Vh

Mona

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til.

Et STORT tillykke med det forestående bryllup - GLÆD DIG. Det gør du selvfølgelig allerede, -det ER en stor dag!

Jeg glæder mig til at følge din tråd og se, hvad det hele ender med. Det er altid sjovt at følge med i processen - og lige pludseligt kulminerer det med brylluppet!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et forsinket velkommen til!

Glæder mig til at følge endnu en maj brud! Mit bryllup er godt nok først i 2011, men så er det jo dejligt at kunne følge jer 2010-brude og få en masse inspiration... Maj er are den skønneste måned! :)

0

Del dette indlæg

Min brudebuket:

Ved godt, at det er manden der traditionen tro skal bestille min brudebuket, men derfor kan jeg jo godt fortælle ham hvordan den gerne skulle se ud... :)

Jeg vil gerne have en "enkelt" rund brudebuket med roser

som her:

post-37829-1254056597.jpg

Men jeg vil gerne have to farver roser - som her:

post-37829-1254056746.jpg

Dette er den skønne buket roser som min tilkommende mand overraskede mig med den dag vi blev forlovet. :)

Vi havde jo aftalt forlovelsen sammen - vi havde bestilt ringene sammen og fast at det skulle være den 22.07.06 - da havde vi været sammen i et halvt år, og det var netop en lørdag. Så vi havde inviteret gæster til forlovelsesfest -HAHA-

Men pludselig så forsvandt han, og kom retur med disse vidunderlige roser, han faldt på knæ og tog vores ringe som var i en hjerteformet rød æske, og friede til mig

Jeg var helt paf, og det var bare så dejligt. Det havde jeg ikke regnet med.

Så derfor symbolisere denne rose sammensætning noget helt specielt for mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et forsinket velkommen til!

Glæder mig til at følge endnu en maj brud! Mit bryllup er godt nok først i 2011, men så er det jo dejligt at kunne følge jer 2010-brude og få en masse inspiration... Maj er are den skønneste måned! :)

Tak tak :)

Ja, det er dejligt at kunne følge hinanden herinde.

Jeg har dog i en periode på det sidste ikke været alt for aktiv.... Har startet nyt arbejde, så det har taget tiden fra mig. Men man får jo næste abtinenser når man ikke kommer ind på Bk og følger med i alt hvad der sker herinde -HAHA-

Det er bare en skønt sted at blive inspireret.

Mona

0

Del dette indlæg

Hej. Dejligt med en der skal giftes samme dag :)

Jeg er meget imponeret over din tråd, med alle de links. Det er jo super smart, så den ikke bliver så uoverskueligt lang. :)

Dine invitationer er jeg oså helt vilde med. Det er jo såre simpelt og alligevel så fint. Det er bestemt også noget i den retning vi skal have!

Glæder mig til at følge dig, Kram Dorte

0

Del dette indlæg

Jubiiiii......så en en milepæl nået,........

----------- 6 mdr. ---------------

til den store dag.

Det er bare så dejligt - nu begynde det endeligt, at rykke hen imod dagen hvor min dejlige forlovede bliver min mand.

Jeg glæder mig bare så meget til VORES Store dag :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer