Posted June 14, 2009 · Report post Her kan I lige se et billede af min smukke kjole - men jeg kan ikke finde ud af hvilken farve den er.. Ved ikke om det helt kan ses på billedet, men den er jo i hvert fald ikke klart hvid - er den champagne eller ivory eller beige eller hvad ville I kalde den? Tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post Jeg ville kalde den ivory. Rigtig smuk kjole - uanset hvad farven hedder hihi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post Synes det lidt kan se ud som at den er champagnefarvet med ivory tyl - lidt som min. Men det er jo umuligt at vurdere, da ikke mange computerskærme viser farverne ens 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post Champange vil jeg sige. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post Jeg vil også sige champagne Kamilla. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post Jeg stemmer også på boble-farvet - og forbandet smuk!! ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post Jeg vil også sige champagne Kamilla. Enig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post Super flot kjole. Jeg vil også mene den er champagne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 · Report post OK, super - så kalder jeg den bare champagne Har dog set andre champagne-farvede, og jeg synes de har et mere sølv-agtigt skær - og jeg synes slet ikke at farven ligner drikken champagne ;) Men jeg tror ikke vi kommer det meget nærmere, mange tak! Så kigger jeg videre efter tilbehør i champagne-farver! Men mon ikke ivory vil passe OK til også? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2009 (edited) · Report post På dette billede er tyl og organzablomster Ivory og selve corsagetoppen og boleroen champagne (efter min mening en anelse varm farve som fx fed fløde ;) )... Tag dig ikke af at noget skinner og andet ikke gør (det er bare pga blitzen) Edited June 14, 2009 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites