skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Må give alle andre ret. Virkelig flot kjole og den passer virkelig godt til dig.

Bliver nervøs over HOB. Har også købt kjole derinde.

Jeg har hørt både godt og skidt, men sådan er det jo med alle steder tror jeg.

Håber jeg får lov at være en af de heldige. De har ikke skuffet mig endnu.

Men igen - din kjole må ha været det hele værd, for den er virkelig smuk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for påmindelsen, Susanne.... :(

Puha - nu går det bare hurtigt!!!!

Jeg har jo ikke været den mest flittige herinde det sidste laaaaaange stykke tid, da alt min tid går med et meget krævende job, to børn og lige min dejlige kæreste også.

Hmmmm..... men der er jo alligevel sket en del bryllups-relateret på det seneste!

Vi har snakket med forsamlingshuset - og det skal nok blive godt det hele

Folk er begyndt at melde tilbage - og lige nu er der ingen afbud :cheerleader3:

Tøjet til drengene er kommet (sætter billeder på, når jg lige får taget nogle)

Jeg har fået lavt et udkast til kirkehæfter - lige nu afventer jeg godkendelse på selve vielsesprogrammet.

Salmer (og 1 sang) er blevet godkendt: Den signede dag, Du kom med alt det der var dig, Det er så yndigt, Du som tændte millioner af stjerner.

De fleste ting til favorboxes er købt.

Har fået købt nyt skørt.

Brudens mor og far har fået købt tøj

Prøvelsesattesten er i orden og afleveret til præsten.

Ingen navneændring til nogen af os - vi har en meget broget postkasse :heart:

Vi skal snart til tyskland for at hente drikkevarer - vi regner med vi skal afsted i slutningen af marts.

Så efterhånden er der vel styr på det meste.... Jeg drømmer meget om vores bryllup for tiden - det går altid galt med et eller andet! I nat var det hår og make-up :tunge:

Glæder mig, glæder mig, glæder mig...... :cheerleader3:

knus

0

Del dette indlæg

Tak for påmindelsen, Susanne.... :(

Puha - nu går det bare hurtigt!!!!

Så efterhånden er der vel styr på det meste.... Jeg drømmer meget om vores bryllup for tiden - det går altid galt med et eller andet! I nat var det hår og make-up :heart:

Glæder mig, glæder mig, glæder mig...... :cheerleader3:

knus

Puha, jeg kender det kun alt for godt!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der drømmer bryllup! Indtil videre er jeg kommet over 1 time for sent til kirken, har stået med sorte bomuldtstrømper i mine brudesko og bare haft den værste fest EVER!

Men ser det som et tegn på at så kan festen kun gå godt, da jeg har haft alle de skrækkelige oplevelser i drømmen :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha de drømme!!!!

Jeg har også drømt alverden.... For det meste har det nu hår og make-up, der har været det gennemgående tema, men jeg har såmænd også drømt at jeg havde glemt at få min kjole på og så havde jeg bare et skørt på og en hvid t-shirt! :cheerleader3:

En anden nat drømte jeg, da jeg skulle hente kjolen (det var åbenbart dagen før brylluppet) fandt jeg ud af at den var brun (i en ikke særlig yndig nuance) og så var den LÅRKORT!!!! Prøv lige at være helt panikslagen efter sådan en drøm..... :(

0

Del dette indlæg

Uha de drømme!!!!

Jeg har også drømt alverden.... For det meste har det nu hår og make-up, der har været det gennemgående tema, men jeg har såmænd også drømt at jeg havde glemt at få min kjole på og så havde jeg bare et skørt på og en hvid t-shirt! :cheerleader3:

En anden nat drømte jeg, da jeg skulle hente kjolen (det var åbenbart dagen før brylluppet) fandt jeg ud af at den var brun (i en ikke særlig yndig nuance) og så var den LÅRKORT!!!! Prøv lige at være helt panikslagen efter sådan en drøm..... :(

Det er ved at være noget tid siden jeg har haft bryllupsdrømme, men sidst jeg havde sådan en periode, drømte jeg, at jeg måtte cykle til kirken og da jeg kom frem lå min brudebuket klar; det var 3 små pink roser og græs! Og så opdagede jeg, at min kjole var kort og jeg havde glemt at barbere ben :grin2:

0

Del dette indlæg

Nå piger.......

....... SÅ ER KJOLEN HENTET!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::heart::tunge::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg fik mig da ellers lige en overraskelse, da jeg kom for at hente kjolen i HOB i Kbh. Jeg har haft ringet til afdelingen i København og aftalt en tid, så jeg kunne hente kjolen og det gør vi så..... Ekspedienten spørger mig så i telefonen om jeg ved, hvor kjolen hænger - om det er i Taastrup eller Kbh. Det ved jeg jo faktisk ikke noget om, men hun fortæller at den nok skal være klar i København, når jeg kommer og henter den! Fint nok tænkte jeg - så er der jo ikke noget at bekymre sig om.....

Da jeg så kommer til Københ.avn og vi (mine to veninder og jeg) tager ind for at hente den, kan de F....... ikke finde den!!!!! Det viser sig så at den hænger i Taastrup. Jeg snakker med Bo i telefonen og han er selvfølgelig meget ked af det, men der er ikke noget de kan gøre!!! Han siger jeg kan hente den enten dagen efter, når jeg kører hjem (jeg bor jo i Odense)..... Jeg fortæller ham så at jeg er med tog, så det kan bare overhovedet ikke lade sig gøre.... Det ender så med at de kan få den til København dagen efter, men der vil jeg så ikke have tid til at prøve den!!!

Hold kæft, hvor var jeg bare tosset og ked af det - det var jo ligesom meningen at mine to veninder skulle se den!!!

Heldigvis er der en kjole - samme mærke, model og str i forretningen, som jeg kan prøve (grunden til jeg ikke skulle have lige dén, var fordi der var en fejl i kjolen og de havde brugt den som udstillingsmodel)

Men jeg får da prøvet og én af veninderne får taget masser af billeder.... Så når jeg kan komme til det, så spammer jeg lige ....

Må i øvrigt hellere fortælle at jeg har fået min kjole med hjem! Den lå klar som aftalt dagen efter - altså i dag :cheerleader3:

post-37717-1266681249.jpg

Ihhh en fiiiin kjole, den sidder jo perfekt....og tydeligt at du har fundet den rette kjole til dig - du stråler jo! :(

Glæder mig til at se den med tilbehør og det hele.....du bliver da en knock-out brud! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Så er der igen sket lidt på bryllups-fronten!

Jeg har lige booket musik til at komme og spille/synge en enkelt sang i kirken :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Det bliver "From this moment" Love it, love it, love it!!!!! Det kommer til at koste 1000 kr. og det synes jeg er rimeligt!

I øvrigt er ringene snart i produktion - vi skulle lige have de endelige priser. De kommer til at koste 4000 kr - 1000 kr mere end forventet, men sådan er det jo.

Ellers glæder jeg mig bare som et lille barn til den store dag - nu er der for alvor ikke lang tid til

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAU en kjole du har fundet!!!

Den er virkelig flot og enkel - jeg er vild med enkle og elegante kjoler :thumbsupsmileyanim:

Hvordan har du lavet roserne til din kage, eller hvad du købt dem?!

KH. Mette

Hej Mette

Tak for de pæne ord! Jeg er virkelig også helt PJATTET med den!

Roserne til kagen har jeg lavet ud af MMF og det er jo så bare blevet farvet med henholdsvis lyserød og lilla farve. Jeg har købt udstikkere på nettet til rosenbladene.

Knus

0

Del dette indlæg

Så har vi været ude at bestille brudebuket :):b223::):cheerleader3: og også knaphulsblomster :(

Jeg var selv med til at bestemme, hvordan den skal se ud og hvilke blomster der skal i - det var nu rimelig nemt, da den ca bliver som nedenstående billede. De lange "strittere" (Jeg aner bare slet ikke hvad de hedder) de bliver skiftet ud med nogle andre....

Pris: ca 450 kr :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Jeg synes det er ok billigt - havde faktisk budgetteret med en hel del mere.

Og knaphulsblomsterne skal vi give 30 kr stykket for.

post-37717-1269946015.jpg

I øvrigt er vores ringe færdige! Claus´ ring skal lige laves lidt mindre, men jeg regner med vi snart skal hente dem :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh Lene, alt for længe siden jeg har været her forbi!

Håber alt står vel til, og at du kan styre sommerfuglene - de må da være begyndt at flakse? :kiss:

Smuk buket i lige min smag - både i udseende og pris! Kan ikke forstå hvor meget folk vil være bekendt at tillægge prisen, fordi der kommer bryllups foran buket!

Knus herfra!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der efterhånden ikke længe til...... GP Vi har nået en masse i de sidste dage. i går hentede vi vores vielsesringe (dr kommer billeder senere) og de er bare SÅ flotte!

Kirkehæfterne er ved at blive syet i ryggen - og der mangler nu lige at komme servietter og tyl i. Håber jeg snart også får taget af dem ;)

Hmmm..... hvad ellers..... Nå jo, jeg skal til skrædder i morgen og have tilrettet min kjole - det er jeg lidt spændt på. Jeg har i øvrigt også fået købt undertøj og strømper. Undertøjet har jeg købt hos Hunkemöller.

Claus har fået renset sit tøj - og det har ikke været uden problemer! :) han købte et totalt lækkert sæt tøj hos Panayotis, da de havde udsalg sidste år og nu, hvor silkeskjorten er kommet tilbage fra rens, så er der kommet pletter på!!!!! De sagde på renseriet at tøjet højst sandsynligt havde været udlejet, men efter at have snakket med Panayotis, så er der bare ikke noget at gøre (det var lige den korte historie) De har bare været SÅ ubehøvlede!!!! :cheerleader3:

Så er vi jo begyndt at øve os på brudevals.... :cheerleader3: og jeg må vist indrømme vi nok skal øve lidt mere inden dagen.... :cheerleader3: men hyggeligt er det! :(

Det var vist lige en kort opdatering for nu - jeg håber jeg snart har tid til at lægge lidt billeder ind snart!

Knus til jer alle

0

Del dette indlæg

Jeg er her, jeg er her

:thumbsupsmileyanim:

Puha, hvor er der bare ikke lang tid til nu.... Det er lige til at blive helt svedt af! Jeg har bare haft SÅ travlt på arbejde samtidig med at jeg har kæmpet en brav kamp med min ryg, som har været helt umulig :cheerleader3: Desuden havde jeg også problemer med min fod - den var blevet skadet i en fodboldkamp på arbejde, så en aften måtte jeg lægge is på! Jeg var næsten grædefærdig og tænkte: nu gider jeg simpelthen ikke mere med hverken ryg, fod eller noget helt tredje!

Nå men til det lidt mere sjove.... :carrot: Min kjole har lige været ved skrædder - var ude at hente den i går - og hvor er det bare lavet godt! Den skulle lægges ind ved brystet/ryggen og det har åbenbart ikke været helt nemt pga alle de perler og sten der sidder på den. Jeg var lidt spændt på, hvad jeg måtte slippe for det - og det var da en glædelig overraskelse...... 400 kr!

Mht Claus´ tøj, så er det som det er..... Det er selvfølgelig træls at der er kommet noget frem ved rens, men der er åbenbart ikke mere vi kan gøre...

I dag skal vi i øvrigt ud at snakke med præsten - det glæder jeg mig til...... Og så har vi helt børnefri til i morgen :)

Og så bliver jeg da lige nødt til at fortælle, hvilke dejlige veninder jeg har! Jeg havde sagt for lang tid siden at tøserne var velkomne til at kigge forbi fredag aften (altså dagen før brylluppet) til en kop øl eller et glas rødvin. Nu har min dejlige veninde så overtaget det hele.... Jeg skal ikke tænke på mad, drikkevarer eller noget - og hun samler de andre tøser. De er helt med på at min ældste dreng Emil også er hjemme, så jeg tror det bliver en RIGTIG hyggelig aften!

I øvrigt kommer der billeder snart, men det er lidt svært for tiden at kombinere familie, arbejde og bryllupsplanlægning....

Knus til jer alle

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer