skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke et flot ringvalg...wow!!

Må jeg være så fri at spørge om pris og sted?

Kramz fra Lone

Hej Lone

Det må du da :cheerleader3:

Det er Valk Jewelleries, der laver den. De har vist til huse på Ærø, men der er nogle enkelte forhandlere omkring i landet. Vi fandt en forhandler i Odense og de ringe som jeg gerne ville prøve fik hun til butikken. Her er lige et link til hjemmesiden HER

Jeg synes faktisk ikke det er specielt dyrt - ringene er dog i sølv. Min ring koster vist ca 1200 og ca 800 oveni for at få sat en sten i. Så alt i alt ca 2000 for min ring. Claus´ ring kommer nok til at koste 1500.

Knus

0

Del dette indlæg

Nå piger.......

....... SÅ ER KJOLEN HENTET!!!!!!! :):cheerleader3::bearhug::cheerleader3::blink::)

Jeg fik mig da ellers lige en overraskelse, da jeg kom for at hente kjolen i HOB i Kbh. Jeg har haft ringet til afdelingen i København og aftalt en tid, så jeg kunne hente kjolen og det gør vi så..... Ekspedienten spørger mig så i telefonen om jeg ved, hvor kjolen hænger - om det er i Taastrup eller Kbh. Det ved jeg jo faktisk ikke noget om, men hun fortæller at den nok skal være klar i København, når jeg kommer og henter den! Fint nok tænkte jeg - så er der jo ikke noget at bekymre sig om.....

Da jeg så kommer til Københ.avn og vi (mine to veninder og jeg) tager ind for at hente den, kan de F....... ikke finde den!!!!! Det viser sig så at den hænger i Taastrup. Jeg snakker med Bo i telefonen og han er selvfølgelig meget ked af det, men der er ikke noget de kan gøre!!! Han siger jeg kan hente den enten dagen efter, når jeg kører hjem (jeg bor jo i Odense)..... Jeg fortæller ham så at jeg er med tog, så det kan bare overhovedet ikke lade sig gøre.... Det ender så med at de kan få den til København dagen efter, men der vil jeg så ikke have tid til at prøve den!!!

Hold kæft, hvor var jeg bare tosset og ked af det - det var jo ligesom meningen at mine to veninder skulle se den!!!

Heldigvis er der en kjole - samme mærke, model og str i forretningen, som jeg kan prøve (grunden til jeg ikke skulle have lige dén, var fordi der var en fejl i kjolen og de havde brugt den som udstillingsmodel)

Men jeg får da prøvet og én af veninderne får taget masser af billeder.... Så når jeg kan komme til det, så spammer jeg lige ....

Må i øvrigt hellere fortælle at jeg har fået min kjole med hjem! Den lå klar som aftalt dagen efter - altså i dag :)

post-37717-1266681249.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer