skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle roserne, piger! Som jeg har skrevet før er jeg også godt tilfreds med dem og er glad for at de nu er sendt. De første har allerede meldt tilbage - uha det er dejligt!

De små sølvhjerter er ikke dobbelte, men har bare sat dem sammen. Jeg har fundet dem i panduro

0

Del dette indlæg

Så er jeg lige vendt hjem fra frisøren!!!!! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

- er både blevet klippet, farvet OG min frisør og jeg har fundet ud af, hvordan garnet skal sidde til brylluppet!!!!! :denmarkflag:

Jeg har desværre ingen billeder at vise fra dagen i dag, men jeg kan da fortælle lidt om hvordan det kommer til at sidde og I kan se billederne jeg har haft til inspiration.

post-37717-1264262085.jpg

Vi har fundet ud af, at jeg skal have samme fletning, der går hele vejen om bag på hovedet, og ender i en hestehale/knold (den kommer næsten om på siden af hovedet). Mit hår skal krølles lidt og jeg skal have sat lidt ekstra hår på. Det meste af håret skal sættes i en knold, men samtidig er der noget af det, der skal hænge.....

Gud, hvor er det egentlig svært at forklare!!!! :cheerleader3:

Her er der lige et billede som inspiration til det bagerstepost-37717-1264262456.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, det bliver garanteret lækkert! Lige den hårstil, jeg selv er vild med :thumbsupsmileyanim:

Går det godt med sønnike... eller rettere jer alle fire?

Kram B

Jeg er også ret spændt - og det virkede faktisk rigtig godt ved frisøren..... :thumbsupsmileyanim:

Tak. Det går godt med os alle sammen - også Alexander. Han har været en del syg i julen, men jeg tror faktisk vores samtaler har givet os rigtig meget i forhold til hinanden, men også når Alexander bliver syg..... Nu ved vi i hvert fald, hvad vi skal være opmærksomme på!

Ellers er mine børn ved at være lidt trætte af at jeg arbejder så meget som jeg gør (har lige haft en uge på 45 timer!), men det er jo også mærkeligt for dem at jeg én dag går hjemme og har rigtig meget tid til dem begge og nu har jeg faktisk ikke tid til noget som helst!

Håber det går godt med dig og din familie....

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle lækre billeder, du har som inspiration til frisuren! Det bliver spændende at se resultatet af det.

Og så må jeg istemme mig koret og rose din flotte invitationer, de er lækre og gennemførte! Tænk at du har lavet det hele selv, godt gået!

jeg glæder mig også rigtig meget til at se det færdige resultat med håret - i går satte vi det ikke helt op, da min frisør ikke ville sætte det helt som det skulle være, da det gerne skulle være på selve dagen det blev bedst! Og det synes jeg faktisk er en god idé.

Tak for roserne ang invitationer - jeg er faktisk også godt tilfreds selv

De frisurer er også bare rigtig smukke, men uden at være for "royale" i stilen (hvis du forstår), som jeg bestemt ikke er til :thumbsupsmileyanim:

Jeps - er nemlig heller ikke meget til alt for friserede opsætninger

0

Del dette indlæg

Så er vielses-ringene endelig bestilt!!!! - og jeg er bare SUPER tilfreds!

Min ring bliver denne - dog bliver der nok sat en sten i (Den bliver formentlig sat i en af "mellemrummene"):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

post-37717-1265121613.jpg

- og Claus´ ring bliver en bred, glat sølvring :cheerleader3:

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer