skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw søde

Hvor er den bare flot den kage....

Du er så god.

TAK Christina. Så håber jeg bare at kagen på selve dagen bliver lige så god

Jamen Lene, det er jo en fuldstændig blæret kage, tager da virkelig hatten af for dig. Pynten er så flot!

Og god bedring til din far, sikke en skøn familie han har!

TAK.... Jeg er nu også selv ret godt tilfreds med pynten.... Der skal bare lige foretages nogle små-justeringer hist og her, men det skal nu nok blive godt

wauw en flot kage. Gud, hvor er jeg misundelig på alle jer kreative brude!

Har du også lavet roserne vha MMF?

Og god bedring til din far, håber han snart er på benene igen.

TAK! jeg har også lavet roserne med MMF - det er faktisk rigtig sjovt at lave synes jeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw søde

Hvor er den bare flot den kage....

Du er så god.

TAK Christina. Så håber jeg bare at kagen på selve dagen bliver lige så god

Jamen Lene, det er jo en fuldstændig blæret kage, tager da virkelig hatten af for dig. Pynten er så flot!

Og god bedring til din far, sikke en skøn familie han har!

TAK.... Jeg er nu også selv ret godt tilfreds med pynten.... Der skal bare lige foretages nogle små-justeringer hist og her, men det skal nu nok blive godt

wauw en flot kage. Gud, hvor er jeg misundelig på alle jer kreative brude!

Har du også lavet roserne vha MMF?

Og god bedring til din far, håber han snart er på benene igen.

TAK! jeg har også lavet roserne med MMF - det er faktisk rigtig sjovt at lave synes jeg

Kan se jeg må til at igang med at forsøge mig med det sugarpaste noget :cheerleader3: Håber bare resultatet bliver ligeså flot som dit :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ser godt nok flot og lækker ud den kage :)

TAK Lena - den smager nu altså også godt... Specielt med et ekstra lag hindbær/skovbær mousse

Wow en flot kage!

Jeg synes især du er sluppet rigtig godt fra roserne! - Det ser ellers altid ud til, at pynten godt kan være lidt svær ;-)

TAK - hmmm.... Det har også taget et stykke tid med at få lavet roserne, men jo mere øvelse jo bedre

Lige et spørgsmål... eller først super flot kage :) Smører du ikke kagen op med chokosmørcreme eller smørcreme inden du lægger fondant på?? eller vil jeg anbefale dig at gøre det:)

TAK... Jo, jeg har smurt smørcreme på inden jeg lagde MMF på. Jeg puttede desuden lidt over ½ vaniliestang i, så det ikke smagte så meget af smør

0

Del dette indlæg

TAK Lena - den smager nu altså også godt... Specielt med et ekstra lag hindbær/skovbær mousse

Wow en flot kage!

Jeg synes især du er sluppet rigtig godt fra roserne! - Det ser ellers altid ud til, at pynten godt kan være lidt svær ;-)

TAK - hmmm.... Det har også taget et stykke tid med at få lavet roserne, men jo mere øvelse jo bedre

Lige et spørgsmål... eller først super flot kage :) Smører du ikke kagen op med chokosmørcreme eller smørcreme inden du lægger fondant på?? eller vil jeg anbefale dig at gøre det:)

TAK... Jo, jeg har smurt smørcreme på inden jeg lagde MMF på. Jeg puttede desuden lidt over ½ vaniliestang i, så det ikke smagte så meget af smør

ok :) den med chokolade smager altså bare guf og slet ikke af smør

0

Del dette indlæg

Wow en flot kage!

ok :) den med chokolade smager altså bare guf og slet ikke af smør

Uuuuhhh det lyder lækkert - kan du ikke fortælle mig, hvad du putter i den?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo da opskriften kommer her

Chokosmørcreme.

4 pasteuriserede æggeblommer

60 g flormelis

100 g blødt smør

100 g smeltet chokolade

Chokoladen smeltes

Æggeblommerne røres godt med flormelis og smør.

Den smeltede lidt afkølede chokolade røres i massen.

TAK for det - du er bare en sveske :):):)

0

Del dette indlæg

Jo da opskriften kommer her

Chokosmørcreme.

4 pasteuriserede æggeblommer

60 g flormelis

100 g blødt smør

100 g smeltet chokolade

Chokoladen smeltes

Æggeblommerne røres godt med flormelis og smør.

Den smeltede lidt afkølede chokolade røres i massen.

TAK for det - du er bare en sveske :):):)

Det var så lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha..... Nu er det fredag og jeg er temmelig kvæstet efter den første uge på mit nye arbejde....

Det er et FANTASTISK job med utrolig søde kolleger - men hold op, hvor er jeg dog træt, når jeg kommer hjem....

Derfor får jeg ikke skrevet så mange indlæg - ej heller kommentarer til alle jeres indlæg...... Men jeg er her på sidelinien :thumbsupsmileyanim:

I morgen skal jeg et smut til Lilly i Vejle, så der kommer forhåbentlig lidt nyt hen over weekenden.... Knus og tanker til jer alle

Lene

0

Del dette indlæg

Puha..... Nu er det fredag og jeg er temmelig kvæstet efter den første uge på mit nye arbejde....

Det er et FANTASTISK job med utrolig søde kolleger - men hold op, hvor er jeg dog træt, når jeg kommer hjem....

Derfor får jeg ikke skrevet så mange indlæg - ej heller kommentarer til alle jeres indlæg...... Men jeg er her på sidelinien :thumbsupsmileyanim:

I morgen skal jeg et smut til Lilly i Vejle, så der kommer forhåbentlig lidt nyt hen over weekenden.... Knus og tanker til jer alle

Lene

Hvor spændende. :cheerleader3: Jeg skal også til lagersalg, men først den 31. så gad vide om der er mere tilbage til den tid... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer