skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Så har jeg været til lagersalg hos Lilly..... :thumbsupsmileyanim:

Selvom vi var i god tid, så kom vi til med det samme. Jeg havde bestilt tid til "Tilbehør", da jeg jo har købt min fantastiske kjole.

Jeg lagde ud med at prøve lidt undertøj, men det sad bare ikke særlig godt, så det var lidt ærgerligt..... Men egentlig var det fint nok at få prøvet div corsager, da jeg nu ikke er så sikker på at jeg skal have sådan én, men holder mig nok til en en stropløs BH.....

Så kiggede jeg lidt på smykker - og jeg blev da hurtig enig med mig selv om at jeg liiiiige måtte have en halskæde og et sæt øreringe

post-37717-1255285302.jpg

post-37717-1255285312.jpg

Jeg har jo desværre efterfølgende opdaget at der mangler et led i den ene ørering, så de ikke er lige lange, så jeg må hellere lige få kontaktet Lilly og høre om de ikke lige kan lave en bytter :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Dine køb falder lige i min smag! Øreringene og halskæden hører sammen, som jeg kan se det, men kan ikke se, om det er sølv eller guld? Og må man spørge til prisen?

Kan godt forstå, du måtte eje skoene - de er super søde og klart dem, jeg ville vælge (men skiftesko er også en fin idé) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækre ting du har fået købt Lene....

:blush:

TAK Christina - synes nu også at det er helt ok det jeg har købt

Dine køb falder lige i min smag! Øreringene og halskæden hører sammen, som jeg kan se det, men kan ikke se, om det er sølv eller guld? Og må man spørge til prisen?

Kan godt forstå, du måtte eje skoene - de er super søde og klart dem, jeg ville vælge (men skiftesko er også en fin idé) :thumbsupsmileyanim:

Du må gerne spørge til prisen :b223: Øreringene gav jeg 100 kr for og halskæden 200 - det var ok synes jeg.... Det er sølv både øreringe og halskæde - har det ikke så godt med guld (læs: kan faktisk ikke li´ guld)

Jeg er også helt pjattet med skoene :cheerleader3:

Det er bare nogle super fine ting du har fået købt!!!

Smykkerne er meget elegante og skoene ville også være rigtig fine til hverdag :bearhug:

Jeg tænker faktisk også, at skoene ville kunne bruges på et andet tidspunkt også - derfor MÅTTE jeg jo bare have dem

Rigtig søde smykker, håber da bestemt at Lilly har et andet par til dig. Og flotte sko, god idé med et ekstra par. :loveboard:

Håber også de har et andet par til mig.... Nu må vi se - jeg har lige fået skrevet til dem, så nu må jeg bare vente

Fine ting du fik købt - mon ikke ørenringene kan byttes (ellers må du selv lige fjerne et led i det ene par :) )

Hmmm.... har faktisk tænkt samme tanke selv, hvis det nu glipper helt med at få en bytter.... Det burde nok kunne lade sig gøre

tillykke med de gode fund:) Elsker udsalg ;)

TAKKER..... uuuuha - der ER altså ikke noget som udsalg

0

Del dette indlæg

Først og fremmest rigtig god bedring med din far, håber han har det bedre? Og så et stooort tillykke med det nye job. Jeg kan godt huske hvor træt man er når man lige er startet på noget nyt men det er jo super dejligt at du er så glad for det :thumbsupsmileyanim:

Og så syntes jeg at halskæden og øreringene er rigtig fine, bare ærgerligt at der mangler et led. Hvis Lilly ikke kan bytte det, kan du så ikke fjerne et led i stedet for?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtigt fine køb! :)

Øreringene ligner meget dem, som jeg har købt - mine fylder bare mere, da der hænger små sten og perler ud fra siderne, men de er lavet af det samme som dine :17:

Har lige set dine øreringe - de er SUPER flotte! :):blush: Og lige sådan med din kjole - den er bare SMUK

Først og fremmest rigtig god bedring med din far, håber han har det bedre? Og så et stooort tillykke med det nye job. Jeg kan godt huske hvor træt man er når man lige er startet på noget nyt men det er jo super dejligt at du er så glad for det :cheerleader3:

Og så syntes jeg at halskæden og øreringene er rigtig fine, bare ærgerligt at der mangler et led. Hvis Lilly ikke kan bytte det, kan du så ikke fjerne et led i stedet for?

TAK - det går faktisk ok med min far - det viste sig heldigvis IKKE at være en blodprop, men pga stress er nogle blodkar blevet forsnævret.... Håber snart han lærer at passe bedre på sig selv - han har allerede haft en blodprop i hjernen (sidste år), så nu håber vi ikke der kommer mere....

Og jo, det er bare HÅRDT at starte på nyt job! Lige i øjeblikket er jeg faktisk hjemme med en RIGTIG OND FORKØLELSE - og hvor træls er det lige, når man lige er startet?? :denmarkflag:

Jeg er lige i gang med at skrive med Lilly og det ser ud til jeg godt kan få øreringene byttet :cheerleader3::cheerleader3::unsure: Så nu håber jeg bare det kan lade sig gøre i Odense, så jeg ikke skal til Vejle

Knus

0

Del dette indlæg

Sikken nogle fine smykker :cheerleader3: halskæden er lige mig!!

OG så er jeg bare helt vild med dine nye sko :cheerleader3: rigtig god ide med to par til den store dag!

TAK - jeg synes det lige var MIG - og så passer smykkerne jo også lige til kjolen

0

Del dette indlæg

Så må jeg lige fortælle jer om, hvordan det er gået med øreringene jeg købte på lagersalget hos Lilly.... Da jeg kom hjem opdagede jeg jo at der manglede et led på den ene, så øreringene ikke var lige lange.

Jeg skrev så en mail til Lilly og vi aftalte at jeg bare skulle sende dem retur og så ville de sende et par nye. Søndag sendte jeg dem afsted - og allerede i dag, tirsdag har jeg fået et par nye!!! Det er bare gået hurtigt!!! Det nye par er lige som de skal være! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

OG

NU ER DER KUN

:cheerleader3::cheerleader3: 200 DAGE :cheerleader3::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må jeg lige fortælle jer om, hvordan det er gået med øreringene jeg købte på lagersalget hos Lilly.... Da jeg kom hjem opdagede jeg jo at der manglede et led på den ene, så øreringene ikke var lige lange.

Jeg skrev så en mail til Lilly og vi aftalte at jeg bare skulle sende dem retur og så ville de sende et par nye. Søndag sendte jeg dem afsted - og allerede i dag, tirsdag har jeg fået et par nye!!! Det er bare gået hurtigt!!! Det nye par er lige som de skal være! :):):thumbsupsmileyanim:

OG

NU ER DER KUN

:):) 200 DAGE :cheerleader3::cheerleader3:

Tillykke med milepælen, og hvor er det bare godt gået af Lilly. Vi zillaer vil jo gerne have styr på sagerne. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hov du var kommet langt om bagi...

hvordan går det med øreringene?????

Sødt af dig at hive mig lidt frem :) .... Puha - jeg har simpelthen haft SÅ travlt på det nye job, så har jeg ligget syg - og nu skal lillemanden IGEN en tur på Skejby til operation (han har lyskbrok, og i sidste uge har det gjort lidt ondt på ham - ØV).....

Men øreringene er kommet - et helt nyt par..... Dejligt med så god en service hos Lilly! Det er nøjagtig de samme - undtagen den lille fejl.... :thumbsupsmileyanim:

Så nu skal jeg vist lige have sat penge ind på min PayPal og have købt kageopsats og en taske..... :):)

Knus

0

Del dette indlæg

Sødt af dig at hive mig lidt frem :griner:- .... Puha - jeg har simpelthen haft SÅ travlt på det nye job, så har jeg ligget syg - og nu skal lillemanden IGEN en tur på Skejby til operation (han har lyskbrok, og i sidste uge har det gjort lidt ondt på ham - ØV).....

Men øreringene er kommet - et helt nyt par..... Dejligt med så god en service hos Lilly! Det er nøjagtig de samme - undtagen den lille fejl.... :cheerleader3:

Så nu skal jeg vist lige have sat penge ind på min PayPal og have købt kageopsats og en taske..... :):)

Knus

jeg krydser fingre for at det går godt med lille manden..

:thumbsupsmileyanim::):):cheerleader3:

og er meget glad for at høre at du har fået en god service hos lilly...

men jeg synes der mangler billeder af kageopsats og taske?????

eller er det ikke helt bestemt endnu...

0

Del dette indlæg

Sødt af dig at hive mig lidt frem :cheerleader3: .... Puha - jeg har simpelthen haft SÅ travlt på det nye job, så har jeg ligget syg - og nu skal lillemanden IGEN en tur på Skejby til operation (han har lyskbrok, og i sidste uge har det gjort lidt ondt på ham - ØV).....

Men øreringene er kommet - et helt nyt par..... Dejligt med så god en service hos Lilly! Det er nøjagtig de samme - undtagen den lille fejl.... :griner:-

Knus

jeg krydser fingre for at det går godt med lille manden..

:thumbsupsmileyanim::):):cheerleader3:

og er meget glad for at høre at du har fået en god service hos lilly...

men jeg synes der mangler billeder af kageopsats og taske?????

eller er det ikke helt bestemt endnu...

Hæ hæ.... Det er bare TASKE HELVEDE..... :cheerleader3: Jeg har kigget på MANGE MANGE MANGE og måske er jeg nået tilen beslutning, meeeeen...... Nu må vi se! Ang kageopsats, så tror jeg at jeg ved, hvad det skal være, men jeg tænker jeg lige skal have den tilkommende med på råd (ét eller andet skal de vel være med til at bestemme.... :cheerleader3: )

Mange knus

0

Del dette indlæg

Hej Lene,

Mange tak for din søde hilsen, rart med en god velkomst.. :)

Din kjole er absolute også flot!!! Og den sidder godt på dig :) Og sikke med dejlig måned I også har valgt ;)

Glæder mig til at se mere, Knus

0

Del dette indlæg

Hej Lene.

Tak for hilsenen i min tråd. Nu har jeg lige fået luret lidt i din, og der er godt nok mange fine ting. Jeg er meget imponreret over din bagning. Har du bagt ekstraordinære ting før, eller bare kastet dig ud i det? Jeg overvejer lidt at prøve, men skal lige samle mod :)

Det er også en vildt flot kjole, og specielt sko nummer to er jeg helt pjattede med :)

Kram Dorte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer