skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Nej hvor er din kage smuk, er helt vild med den.... Flot af en første prøvekage... Super stykke srbejde.
Hvor er du smuk i den kjole :thumbsupsmileyanim:

Tak for de søde ord, Christina! Jeg er nu også ok tilfreds med kagen - taget i betragtning, at det er den første. Jeg regner med at lave endnu en kage om ikke så længe, når jeg har fødselsdag - så kan det være den ikke bliver SÅ skæv :balloons:

Jeg ææææææææææææælsker bare min kjole og jeg glæder mig helt vildt meget til at få den på igen!

Knus Lene

Jeg kan sagtens forstå du glæder dig til at få den kjole på igen... det er en skam at man kun har en dag til at have så lækker en skabelse på ik!!

ang. kagen så er din 1. kage allerede meget bedre og meget mere lige end mine nr. 3-4 og 5 har været.... smiler.

Glæder mig til at se de næste du laver.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor er din kage smuk, er helt vild med den.... Flot af en første prøvekage... Super stykke srbejde.
Hvor er du smuk i den kjole :thumbsupsmileyanim:

Tak for de søde ord, Christina! Jeg er nu også ok tilfreds med kagen - taget i betragtning, at det er den første. Jeg regner med at lave endnu en kage om ikke så længe, når jeg har fødselsdag - så kan det være den ikke bliver SÅ skæv :biggrin:

Jeg ææææææææææææælsker bare min kjole og jeg glæder mig helt vildt meget til at få den på igen!

Knus Lene

Jeg kan sagtens forstå du glæder dig til at få den kjole på igen... det er en skam at man kun har en dag til at have så lækker en skabelse på ik!!

ang. kagen så er din 1. kage allerede meget bedre og meget mere lige end mine nr. 3-4 og 5 har været.... smiler.

Glæder mig til at se de næste du laver.

Kære Christina

Jeg har faktisk sagt til min kæreste, at vi bliver da NØDT TIL at blive gift hvert eneste år, da jeg synes der er SÅ mange skønne kjoler :cheerleader3:

Og tak igen for de pæne ord :balloons:

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Uha jeg EELLLLSSKKKER bare små kirker de er så hyggelige og romantiske, jeg syntes det ofte går af i de store gamle kirker...

SÅ er helt vild med jeres dejlige kirke-.

Du har HELT ret i, at det romantiske går af i de store kirker! Min yngste søn blev døbt i Odense Domkirke - og den er altså bare MEGA!!! Så jeg er faktisk blevet meget glad for det blev en mindre kirke - så min tilkommende har nu valgt meget godt.... :thumbsupsmileyanim:

/Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UPS UPS UPS!

Jeg har vist slet ikke fået skrevet i din tråd endnu! Det er bare for dårligt!

Hvor er din prøvekage bare helt vildt flot. Det er bare så imponerende, at du kan finde ud af sådan noget - jeg er desværre en klovn til at bage, så jeg kunne aldrig lave sådan noget!

Og hvor ser du bare helt fantastisk ud i den brudekjole. Øj mand, du kommer da til helt at tage pusten fra din mand :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Lene.

Det er vist et stykke tid siden jeg har læst i din planlægningstråd. Hvor har du gang i mange fantastiske ting og hvor er du dygtig.

Du stråler om kap med solen i din kjole - den er vidunderlig.

Håber jeres yngste søn har det godt og er kommet sig over det hele. Vi skal på Skejby i morgen. Vores lille Malthe skal måske opereres. Lille operation men besværliggøres af hans blødersygdom. ØV øv.

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Så nåede jeg 300 besvarelser - måske er det en pæn hentydning til jeg bruger for meget tid på BK????? :thumbsupsmileyanim:

Nejnej, sådan synes jeg slet ikke, du skal betragte det! Du har bare en god, sund, naturlig interesse i din bryllupsplanlægning... :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Sødde

HOLD DA OP HVOR DU STYR PÅ TINGENE :thumbsupsmileyanim::balloons::biggrin:

Hvad skal du dog med alle mine gamle brudeblade.... :cheerleader3:

Hvor bliver det dog et kanon flot bryllup i får, og hvor ser du SMUK og GLAD ud i din kjole, den er jo helt

fantastisk Lene....... og Claus.... ham kunne jeg jo næste ikke kende .... glæder mig til globrylluppet...... inc. en del servietter :carrot:

Jeg holdersommerferie nu, så måske vi skal ses i næste uge`??

Store knus og kram :loveboard:

Sandie

0

Del dette indlæg

Hejsa Sødde

HOLD DA OP HVOR DU STYR PÅ TINGENE :thumbsupsmileyanim::balloons::biggrin:

Hvad skal du dog med alle mine gamle brudeblade.... :cheerleader3:

Hvor bliver det dog et kanon flot bryllup i får, og hvor ser du SMUK og GLAD ud i din kjole, den er jo helt

fantastisk Lene....... og Claus.... ham kunne jeg jo næste ikke kende .... glæder mig til globrylluppet...... inc. en del servietter :carrot:

Jeg holdersommerferie nu, så måske vi skal ses i næste uge`??

Store knus og kram :loveboard:

Sandie

Det kunne da være rigtig hyggeligt.... Jeg er lige ved at opstarte Alexander i dagpleje - og det går faktisk IKKE særlig godt!!!! Han er bare mor-dårlig!!!! Med lad os da lige skrives ved...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EN VILD IDÉ

Da jeg sad i går ved computeren kom jeg lige til at tænke på Shania Twains sang "From this moment..." Så var det lige jeg tænkte.....

Da jeg var mindre og gik i søndagsskole (ja, tro det eller ej.... :cheerleader3: ) havde præsten ofte et lysbillede show, som han viste på kirke-væggen. Så var det lige jeg tænkte, at vise musik-videoen på kirke-væggen vha en projektor - og selvfølgelig nogle højtalere til musikken..... Håber præsten kan overtales til dette - det ville bare være ALT for flippet.....

Her er lige et link til videoen med sangtekst

Tror I det kan lade sig gøre????

/Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den er bare så dejlig den sang - og blev den spillet til mit bryllup ville jeg klart tude helt vildt :) Den vækker bare nogle følelser inde i en..

Jeg håber da at i får lov af præsten.

Og Wow hvor ser du bare fantastisk ud i din kjole - du er bare så smuk, og mon ikke at gommen laver en "frederik" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det var da en sød idé. Om det lader sig gøre...? Tror det kommer meget an på, hvilken præst I har, men x´er fingre for jer!

Tror også det kommer helt an på præsten, men håber det kan lade sig gøre

Det er da bare en super-fed idé :cheerleader3:

Synes faktisk også selv det kunne være ret fedt! Hvis det kan lade sig gøre håber jeg at gommen bliver PÆNT overrasket

Jeg håber virkelig at du kan få præsten overtalt :hug:

Også mig :hug:

Hehe det er lidt sjovt for jeg havde faktisk tænkt på det samme med præcis samme sang :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror også det kommer an på præsten. Vi er i den situation at vi skal giftes i sommerferien og derfor ved vi endnu ikke hvem vi får som præst. Men hende der hører til vores kirke er jeg sikker på sagtens kunne overtales :hug:

:cheerleader3:

Det lyder bare dejligt, hvis I får hende overtalt - det ER altså også bare en dejlig sang

den er bare så dejlig den sang - og blev den spillet til mit bryllup ville jeg klart tude helt vildt :) Den vækker bare nogle følelser inde i en..

Jeg håber da at i får lov af præsten.

Og Wow hvor ser du bare fantastisk ud i din kjole - du er bare så smuk, og mon ikke at gommen laver en "frederik" :cheerleader3:

Tror HELT bestemt jeg også bliver meget rørt, hvis den bliver spillet!!!!

Og tak for dine pæne ord - jeg er bare så GLAD for kjolen :):)

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Du spørger jo efter meninger, så her får du min... :)

Jeg ville IKKE vælge at vise musikvideoen... Sangen er smuk, uden tvivl, men betyder de billeder noget for jer? Ville det så ikke være dejligere at vise et slideshow med billeder af jer og jeres liv - med musikken til? (Men det kan selvfølgelig også være det, du mener)

Og så er der også spørgsmålet om billedernes kvalitet kan holde til at blive blæst op i stor størrelse?

Men en sanger, der synger den, eller afspillet med jeres billeder ville være smukt. Hvis præsten har gjort det før, kunne det da være, at hun er med på den. Og så er udstyret der vel også?

Jeg håber ikke, at du tager det ilde op - det var bare lidt overvejelser, du kan tage med dig... :)

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Du spørger jo efter meninger, så her får du min... :cheerleader3:

Jeg ville IKKE vælge at vise musikvideoen... Sangen er smuk, uden tvivl, men betyder de billeder noget for jer? Ville det så ikke være dejligere at vise et slideshow med billeder af jer og jeres liv - med musikken til? (Men det kan selvfølgelig også være det, du mener)

Og så er der også spørgsmålet om billedernes kvalitet kan holde til at blive blæst op i stor størrelse?

Men en sanger, der synger den, eller afspillet med jeres billeder ville være smukt. Hvis præsten har gjort det før, kunne det da være, at hun er med på den. Og så er udstyret der vel også?

Jeg håber ikke, at du tager det ilde op - det var bare lidt overvejelser, du kan tage med dig... :hug:

Kære Line

Jeg tager det bestemt ikke ilde op - synes bare det er godt med konstruktiv kritik :cheerleader3:

Har selv tænkt på at billederne ikke repræsenterer noget fra VORES liv, så det ville da være dejligt med billeder fra vores eget. Meeeeeeeeeeen nu har vi jo ikke kendt hinanden frygtelig længe og har derfor ikke en masse dejlige billeder fra de sidste mange år (vi har nemlig kun kendt hinanden i 2 år), så der ville ikke være særlig meget at vise.... :) men det jeg egentlig faldt over ved videoen, var at man kan læse teksten samtidig med - og det synes jeg er vigtigt, da jeg er lidt bange for at teksten ellers kommer lidt i baggrunden.... Håber du forstår, hvad jeg mener...

Jeg havde faktisk slet ikke tænkt på om billedernes kvalitet er god nok til at blive blæst op - det må jeg lige have undersøgt! :thumbsupsmileyanim:

Hvis vi ikke havde haft så stramt et budget, så ville en sanger have været det bedste, men det må forblive ved drømmen.

Og det kunne da være fedt, hvis præsten havde udstyret - håber bare han ikke er heeeeeeeeeeelt konservativ! :)

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene.

Skøn sang og fed ide - håber det lykkes for jer.

Tak for dine mange :cheerleader3: ..... desværre skal Malthe opereres. :) Synes det er så synd for ham for han har allerede været så meget igennem. Heldigvis er operationen simpel og kirurgerne er super dygtige og gør det hele tiden, men øv. Malthes sten er ikke faldet ned i pungen, derfor skal de "hjælpes" lidt på vej. Han er så uheldig. Det skulle vedtages ved lov at man kun max. må "fejle" en ting. Gik gerne det hele igennem for ham så han kunne slippe.

Vi er tilknyttet A3, men når vi har været indlagt har det været på A4. Ved ikke lige hvor vi skal indlægges den her gang.

Vi snakkes

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Hej Lene.

Skøn sang og fed ide - håber det lykkes for jer.

Tak for dine mange :cheerleader3: ..... desværre skal Malthe opereres. :) Synes det er så synd for ham for han har allerede været så meget igennem. Heldigvis er operationen simpel og kirurgerne er super dygtige og gør det hele tiden, men øv. Malthes sten er ikke faldet ned i pungen, derfor skal de "hjælpes" lidt på vej. Han er så uheldig. Det skulle vedtages ved lov at man kun max. må "fejle" en ting. Gik gerne det hele igennem for ham så han kunne slippe.

Vi er tilknyttet A3, men når vi har været indlagt har det været på A4. Ved ikke lige hvor vi skal indlægges den her gang.

Vi snakkes

Knus Christina

Har lige skrevet en kommentar i din tråd

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer