skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 posts in this topic

Annonce ♥

Det er da nogle rigtig flotte roser, du - og sønnike!- har fået lavet :thumbsupsmileyanim: Jeg skal jo nok lave jetoner i MMF til muffin-pynt, regner med det bliver nemmere. Men tror da også jeg må øve mig at halvt hundrede gange inden :balloons:

Er det stof-rosenblade, som drengene (boys will be boys!) skal "hælde ud" i kirken?

0

Det er da nogle rigtig flotte roser, du - og sønnike!- har fået lavet :thumbsupsmileyanim: Jeg skal jo nok lave jetoner i MMF til muffin-pynt, regner med det bliver nemmere. Men tror da også jeg må øve mig at halvt hundrede gange inden :balloons:

Er det stof-rosenblade, som drengene (boys will be boys!) skal "hælde ud" i kirken?

Ja, det er af stof.... :badgirl: og de hælder jo nok bare - men den tid den sorg.... :) Jeg har købt dem billigt på E-Bay - puha, der har jeg vist lagt nogle penge efterhånden!!!

Glæder mig til, når du får prøvet med jetonerne.... Det lyder altså ALT for fedt med et Vegas tema - specielt når det bliver så gennemført som jeres!!!

Kh Lene

0

Annonce ♥

Jeg har fået oprettet en pay-pal, men har endnu ikke prøvet at bruge den, så er nok lidt betænklig eller mere usikker på ebay-handel, men er da sikker på, det skal prøves! Du har købt nogle rigtig fine ting!

Tak for rosen af tema :thumbsupsmileyanim: som jeg vist også har skrevet et sted, så gik tingene bare op i en højere enhed, da det gik op for os, at det da selvfølgelig skulle være vores tema! Når vi ikke kunne komme til Vegas må Vegas komme til os...

Minna er jo også så småt i gang med bryllupsplaner, men er ikke lige kommet helt ind i dette univers, men jeg prøver selvfølgelig i bedste sekt-stil at introducere... :balloons:

Hvordan går det med Alexander? Håber sådan, der er ved at komme ro på...?

Knus Britta

0

Jeg har fået oprettet en pay-pal, men har endnu ikke prøvet at bruge den, så er nok lidt betænklig eller mere usikker på ebay-handel, men er da sikker på, det skal prøves! Du har købt nogle rigtig fine ting!

Tak for rosen af tema :balloons: som jeg vist også har skrevet et sted, så gik tingene bare op i en højere enhed, da det gik op for os, at det da selvfølgelig skulle være vores tema! Når vi ikke kunne komme til Vegas må Vegas komme til os...

Minna er jo også så småt i gang med bryllupsplaner, men er ikke lige kommet helt ind i dette univers, men jeg prøver selvfølgelig i bedste sekt-stil at introducere... :badgirl:

Hvordan går det med Jeg må hellere løbe igen - skal til 30 års pige fødselsdag!! :thumbsupsmileyanim: :smolf:

Knus Lene

0

Rigtig fin rose din lille mand har fået lavet, og hvor ser han nu også selv sød ud. :thumbsupsmileyanim:

Som altid lækkert med pakker. Må jeg spørge hvor dit "fniller-fnaller" er fra, for jeg skal selv bruge noget lignende? :balloons:

0

Allerede nu har jeg leget lidt med MMF - og hvor er det egentlig sjovt!!! Selv min store dreng syntes også bare det var alle tiders og skulle også lige være med til at lave en rose :thumbsupsmileyanim: Han var bare så stolt af det han havde lavet, så her kommer der lige et billede af min super dejlige dreng og hans flotte rose :)

post-37717-1249734488.jpg

Eiiiiii sikke en kær dreng du har dig der.... de øjne stråler jo helt af stolthed over den rose :badgirl:

Men sikke flotte dine roser er blevet.... det er sørme godt lavet. Måske du skulle til at lave kager som hoppy bagefter brylluppet :balloons:

0

Annonce ♥

Rigtig fin rose din lille mand har fået lavet, og hvor ser han nu også selv sød ud. :thumbsupsmileyanim:

Som altid lækkert med pakker. Må jeg spørge hvor dit "fniller-fnaller" er fra, for jeg skal selv bruge noget lignende? :badgirl:

Hej Sarah

Jeg har købt dem på E-Bay - der koster de ikke særlig meget, jeg tror endda også der var FRI fragt!!!! Hvis du søger på DIAMOND CONFETTI skulle der gerne poppe en masse op! Du kan også få dem i forskellige farver.

Jeg æææææææææææælsker bare E-Bay!

- og ja, Emil ER altså bare en skøn dreng! :balloons:

knus Lene

0

Tak for rosen af tema :thumbsupsmileyanim: som jeg vist også har skrevet et sted, så gik tingene bare op i en højere enhed, da det gik op for os, at det da selvfølgelig skulle være vores tema! Når vi ikke kunne komme til Vegas må Vegas komme til os...

Minna er jo også så småt i gang med bryllupsplaner, men er ikke lige kommet helt ind i dette univers, men jeg prøver selvfølgelig i bedste sekt-stil at introducere... :badgirl:

Hvordan går det med Alexander? Håber sådan, der er ved at komme ro på...?

Knus Britta

Hej Britta

Jeg prøver lige at svare dig igen! Det gik lidt i "kage" sidst :balloons:

Det kunne da bare være SÅ hyggeligt, hvis du fik overtalt Minna til at komme på også!

Det går egentlig ok med Alexander - han er da i hvert fald ved at få sit gode humør tilbage igen! Det har været lidt svært for os alle - og Alexander har bare være RIGTIG træt af sygeplejersker!!! :)

Der er stadig nogle ting han ikke må - desværre (må ikke sidde på scootere og lign, da det lægger for stort pres på det opererede område), men det er heldigvis kun for en kortere periode.

Men ellers er jeg jo bare SÅ imponeret over den engelske læge, der opererede ham - Alexander har jo fået en helt ny tissemand - OG en ny navle! Det glæder jeg mig over HVER ENESTE GANG jeg skifter ham!

Hvis alt går vel, så starter han i dagpleje i midten af august - hmmm håber så bare at JEG er klar til at overlade ham til andre... :)

Knus Lene

0

Allerede nu har jeg leget lidt med MMF - og hvor er det egentlig sjovt!!! Selv min store dreng syntes også bare det var alle tiders og skulle også lige være med til at lave en rose :thumbsupsmileyanim: Han var bare så stolt af det han havde lavet, så her kommer der lige et billede af min super dejlige dreng og hans flotte rose :)

post-37717-1249734488.jpg

Eiiiiii sikke en kær dreng du har dig der.... de øjne stråler jo helt af stolthed over den rose :badgirl:

Men sikke flotte dine roser er blevet.... det er sørme godt lavet. Måske du skulle til at lave kager som hoppy bagefter brylluppet :balloons:

Tak Tanja. Har da selv overvejet en anden beskæftigelse - puha er ved at være lidt træt af pædagog-faget, så kagebager/kagepynter er vel heller ikke det værste! :rolleyes: Men selvfølgelig - jeg skal jo også lige have brød på bordet, så det kunne godt være jeg skulle holde mig til pædagog... :)

Knus Lene

0

Annonce ♥

:balloons: han ser næsten helt stolt ud din lille dreng :badgirl: Men det kan jeg også godt forstå, for det er nogle super flotte roser du/I har fået fremstillet :thumbsupsmileyanim:

Tak Helle

Emil er altså også bare super stolt! Han fik rosen med i fritter, så han kunne spise den - og selvfølgelig for at vise den lidt frem - og det var vist et stort hit!

Knus Lene

0

SÅ er min far kommet med en overraskelse af de STORE!!!!

Han kender én, der er ved at lave en bil - og hvis den bliver færdig til vores bryllup, får min far lov til at låne den, så han kan køre mig standsmæssigt til kirken....

Prøv lige at se den HER :thumbsupsmileyanim:

Så piger - kryds lige fingre for den bliver færdig til juni - ellers skal vi køre i vores egen Citroen Picasso :balloons:

Edited by skrubbeherta
0

Annonce ♥

Wauw! Undskylder på forhånd mit manglende bilkendskab, men hvad er det? Den ligner lidt noget taget ud fra en James Bond... jeg er i hvert fald meget imponeret! Og den ser ud til at være hurtig, så du kommer ikke for sent, selvom man lige kommer lidt senere ud af døren ;)

0

Annonce ♥

WOW!!!!!!!!!!! *taber-underkæben-smiley* :thumbsupsmileyanim::balloons::badgirl:

Jepper - den er bare RIGTIG fed!!!! Håber bare den bliver færdig

Wauw! Undskylder på forhånd mit manglende bilkendskab, men hvad er det? Den ligner lidt noget taget ud fra en James Bond... jeg er i hvert fald meget imponeret! Og den ser ud til at være hurtig, så du kommer ikke for sent, selvom man lige kommer lidt senere ud af døren ;)

Er heller ikke selv den store bilkender :) , så jeg ved heller ikke ret meget om den. Det er en der er ved at lave den - prototypen er vist færdig, men den "rigtige" bil er ikke færdig endnu, så jeg håber håber håber....

Og ja, det gør vist ikke noget man er lidt sent på den! :iloveyou: Det er nok lige som med bilen som med kirken vi skal giftes i - lige pludselig ER man der bare. Det er altså bare en LILLE kirke min kæreste har valgt til vielsen - jeg tænker organisten ikke engang kan nå at komme i gang med at spille præludiet inden min far og jeg er nået op til alteret!!!! Jeg sætter lige nogle billeder ind senere

Hold da lige fast en dyt du taler om der..... waaaaaauuuuuuuwwwww :)

Jep - så kryds nu fingre for den kan blive færdig :iloveyou:

:rolleyes::loveflag: eller skulle jeg skrive wruumm wruummm??

Det passer vist bedre - tror den er ALT for fed at køre i :grin2:

0

Så er der lidt "krise" i planlægningen :badgirl:

Det var jo meningen vi skulle holde festen i et fælleshus ude ved mine forældre - det er et rigtig dejligt sted og DEJLIGT BILLIGT!!! Men men men..... Nu er mine forældre så kommet i tanke om, at det kunne jo være dejligt, hvis vi holdt festen et andet sted - så var de jo ikke ansvarlige for at der blev ryddet op osv. Det forstår jeg nu godt, men hvor f%&//(/¤#""¤#E% skal vi SÅ holde det?????? :angry1:

Jo jo, det havde de da også fundet lidt ud af :) - de havde så været ude at se kirken en dag - og så ligger der jo et forsamlingshus næsten lige ved siden af! Det lyder jo for så vidt også meget godt, men DET HOLDER VORES BUDGET SÅ IKKE LIGE TIL!!!!!

Så tror jeg den hellige grav er velforvaret, og vi bare kan holde fest som planlagt i fælleshuset. MEN NEJ! I går så skulle min far og jeg lige ud at se kirken - det ER en hyggelig kirke - ingen tvivl om det. Men måske er den bare FOR hyggelig (læs LILLE).... Organisten kan jo nærmest ikke nå at komme i gang med præludiet INDEN min far og jeg er oppe ved alteret :smash: Det skal lige siges at det er min tilkommende, der har valgt kirke - han har boet i området da han var barn og han synes bare den var såååååååååååååååå hyggelig!!!! Ja hej - det er den da også (men det er jo heller ikke ham, der skal gå op ad kirkegulvet med en FANTASTISK kjole med et FANTASTISK slæb på!!!!)

Nå, det overlever jeg såmænd nok, men uuuuuuuuuuuuuuuhhh hvor det lige irriterede mig, da jeg fandt ud af det!

:thumbsupsmileyanim: Det var det med feststedet....

Så da vi havde været inde i kirken, synes min far lige vi skulle forbi forsamlingshuset for at kigge.... Jo jo, det kunne vi da også godt. Hold k%&%(/%%¤!!""#, hvor er det bare forsamlingshus-agtigt. Og så har de nogle grimme stole!!!!

Inden jeg fik set mig om, så havde min far reserveret forsamlingshuset, og da vi så gik derfra så sagde jeg igen, at det er vores budget IKKE til. Nej siger han så - så betaler mor resten :) - hold da k%¤##¤& hvor er det bare TYPISK min far. :rolleyes:

Nå, men nu må jeg så have min kære tilkommende med ud at kigge også - meeeeeeeeeen jeg er nu ikke helt overbevist endnu!!!! (For stolene er altså godt nok GRIMME!)

Slutningen er så, at de IKKE skal betale depositum UDEN at have snakket med os først.

Sådan kan planlægningen også tage en drejning!

God dag til jer alle :balloons:

Knus Lene

0

Åhh frustrerende ... :balloons:

Omvendt set, at de betaler depositum uden jeres samtykke, det kan i da ikke tage jer af. Det ER jeres dag og ikke deres, og hvis i ikke vil holde det dér, så må i sige fra og hvis de mister deres depositum, så er det jo ikke jeres problem, så kunne de have spurgt først.

Men jeg tror jeg ville have født en ko, hvis mine forældre overtog sådan.

Pøj pøj med det og håber virkelig at det hele løser sig :thumbsupsmileyanim:

0