skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En gave til min far.....

Har lige været ude at købe "Father of the bride" på dvd til min far.

post-37717-1247993394.jpg

Sammen med dvd´en skal han have følgende digt (som er fundet her på BK, men kan bare ikke lige huske, hvem der har skrevet det.... :cheerleader3: )

Det lyder som følgende.....

Kære Far

Den eneste datter du jo har

Nu skal giftes - hva´be´har

Derfor Far, jeg nu dig vil høre

Om du mig op ad kirkegulvet vil føre?

I kirken på mig alle vil stirre

Holder du min hånd, så jeg ikke dirrer?

Vil du mig væk til Claus give

Så vi mand og kone kan blive?

Kærlig hilsen

Din datter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

BORDDÆKNING

Alt i mens vi har været indlagt på Skejby med Alexander, sneg jeg mig lige i IKEA en aften sammen med min ældste søn Emil - og der faldt jeg liiiiiige over vaser til bordet.

Jeg købte 10 stk (stk prisen var KUN 14 kr!!!) - og regner med der skal et bånd omkring (hvis det virker) - enten i lyserød eller sølv. Jeg regner med der kun skal et par enkelte blomster i - måske en meget svag lyserød rose og en ????? (en hvid blomst.)

Her er de

post-37717-1248074772.jpg

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg ENDELIG tilbage igen efter en ny indlæggelse på Skejby med Alexander!!!!

Den lille mand fik feber i torsdags, så det var bare hurtigt afsted til Skejby, hvor han har fået taget 1000 (næsten - det føles i hvert fald som så mange!!!) blodprøver, er blevet scannet osv osv.

De troede der var infektion i urin-lederne, men alle prøverne har været fine! Heldigvis!!!

Så nu er vi hjemme igen efter en lille uge på Skejby - og hvor er det bare dejligt!!!

- Nå ja, men så skal vi så lige derop igen på fredag, hvor han skal have taget sit blære-katheter ud.... Puha.....

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

puha sidder her med tåre langt ned ad kinderne og en kærste der for op og spurgte hvad der var galt. Det er da godt nok nogle strabasser i har været igennem men da sikke et overskud i har... det tager jeg s.. hatten af for.

Har selv en lille gut på lige et år og kan ikke engang klare når han har feber.

sender jer en masse tanker og krydser fingre for at alt bare går som det skal.

0

Del dette indlæg

ville gerne skrive en hel masse men kan ikke finde på så meget andet end:

hvor er det synd for jer og den lille mand at i skal alt det igennem, jeg håber virkelig det hjælper og at i snart kan se en bedring, og undgår flere tilbage fald, for det er aldrig rart.

jeg følger med fra side linien men nok lidt tavst...

og så får i lige nogle af dem her med på vejen

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):(:cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre, at han er i bedring den lille minimand!! Det må være tærende for alle parter at skulle igennem, hvad I har været - og skal igennem.

Hvor er det dog flot med dit vægttab. Må jeg spørge, hvad du startede vægten på? For det er absolut IKKE let at tabe sig (har selv prøvet det to gange...og kæmper dagligt) - slet ikke når man har en masse at se til, som I har!!! Så SUPER godt gået!!!!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Århhhh manner, hvor er det synd for lillemanden at han skal igennem det :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke længere din adresse, men sender du mig en PB med den, får du lige en smule af mit Olivers den anden vej. Oliverset er et børneunivers jeg selv har designet. Måske de glade farver kan muntre ham/jer lidt op

post-36326-1248932220.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Hvor er det godt at høre, at han er i bedring den lille minimand!! Det må være tærende for alle parter at skulle igennem, hvad I har været - og skal igennem.

Hvor er det dog flot med dit vægttab. Må jeg spørge, hvad du startede vægten på? For det er absolut IKKE let at tabe sig (har selv prøvet det to gange...og kæmper dagligt) - slet ikke når man har en masse at se til, som I har!!! Så SUPER godt gået!!!!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Selvfølgelig må du spørge om startvægt.... :)

Jeg besluttede mig for at tabe mig de ekstra kg jeg havde taget på under sidste graviditet. Jeg startede ca 1. maj og da lå vægten på ca 73 kg. Jeg ved godt, at den måde jeg gør det på, måske ikke er den sundeste.....Men det virker altså for mig. (Jeg springer morgenmaden over og har vænnet min mave til ikke at spise helt vildt meget....) :(

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Århhhh manner, hvor er det synd for lillemanden at han skal igennem det :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke længere din adresse, men sender du mig en PB med den, får du lige en smule af mit Olivers den anden vej. Oliverset er et børneunivers jeg selv har designet. Måske de glade farver kan muntre ham/jer lidt op

Hvor er det bare et skønt billede..... Sender dig lige en pm

TAK - Det er meget sødt af dig!

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer