skrubbeherta

Lene & Claus 8. maj 2010

576 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wow Lene, hvor er det altså en smuk kjole til dig! Har set de andre billeder i den anden tråd, men ville kommentere under din egen planlægningstråd.

Du har da en hel fantastisk figur, der kommer til sin ret i den florlette kjole. Kjolen ser ud som om, den er syet specielt til dig! Tillykke med den, kan godt forstå, du er glad!

Har du overvejet et lidt fyldigere skørt under eller er du mere til "det enkle", hvis man kan kalde det sådan? Jeg synes fint, du ville kunne bære lidt mere "strut"...

Men som sagt; du bliver en smuk brud!

0

Del dette indlæg

Hæ hæ - ENDNU et strålende eksempel på, at en virkelig prinsesse overstråler de der fugleskræmsler af modeller (jeg forstår dem ikke *suk*). Du har jo hvepsetalje, pigebarn ;)

TAK for de pæne ord!

Jeg er nu også selv MEGET overrasket over at jeg kunne hoppe i en str 38 og så at den passede perfekt!!!!

Men ja.... der er nu ikke meget lykke over modellos (hmmmm.... gad vide om hun er lidt mut over hun ikke selv skal giftes i sådan en skøn kjole....) :thumbsupsmileyanim:

knus Lene

0

Del dette indlæg

Wow Lene, hvor er det altså en smuk kjole til dig! Har set de andre billeder i den anden tråd, men ville kommentere under din egen planlægningstråd.

Du har da en hel fantastisk figur, der kommer til sin ret i den florlette kjole. Kjolen ser ud som om, den er syet specielt til dig! Tillykke med den, kan godt forstå, du er glad!

Har du overvejet et lidt fyldigere skørt under eller er du mere til "det enkle", hvis man kan kalde det sådan? Jeg synes fint, du ville kunne bære lidt mere "strut"...

Men som sagt; du bliver en smuk brud!

TAK for de pæne ord.... Jeg er bare forelsket i min kjole - drømte faktisk om den i nat... :thumbsupsmileyanim:

Vi stod faktisk og snakkede om det i HOB og de fortalte at den kommer til at se lidt fyldigere ud, for den jeg får er en helt ny kjole, så det tyl (og der er masser) indenunder er ikke blevet så fladt som på den kjole jeg prøvede.....

Men nu må vi se, når den kommer..... Så kan der vel altid smides et skørt indenunder....

Har du været ude at prøve nogle kjoler - eller har du bare kig på nogen?

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK for de pæne ord.... Jeg er bare forelsket i min kjole - drømte faktisk om den i nat... :thumbsupsmileyanim:

Vi stod faktisk og snakkede om det i HOB og de fortalte at den kommer til at se lidt fyldigere ud, for den jeg får er en helt ny kjole, så det tyl (og der er masser) indenunder er ikke blevet så fladt som på den kjole jeg prøvede.....

Men nu må vi se, når den kommer..... Så kan der vel altid smides et skørt indenunder....

Har du været ude at prøve nogle kjoler - eller har du bare kig på nogen?

Knus Lene

Det bliver så spændende, når den kommer! Og ja, så kan man altid se, om der skal skørt under eller ej :cheerleader3:

Uh, jeg har kig på mange kjoler og oplever at min smag og stil rykker sig... Det er ligesom man ser brudekjoler i et andet lys nu end før - eller er det bare mig? Jeg har endnu ikke været ude og prøve endnu, vil gerne smide 5 kg inden - det kostede på min krop at stoppe med at ryge og få to stk. børn på én gang, men er da optimistisk! Jeg glæder mig til at få prøvet forskellige kjoler, så finder man nok ud af, der er nogle modeller, der slet ikke egner sig til én. Jeg overvejer faktisk også at få én syet i Kina, hvis man ikke lige finder KJOLEN, som du har gjort.

Sweet dreams - håber manden sniger sig i dem også :denmarkflag:

Knus Britta

Ps. Det er den første ring, jeg ville vælge, da jeg ikke er til diamanter, men er altså helt vild med stilen!

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Hmmmmm..... Så er det tid til en pause fra BK........

Min mindste søn, Alexander (1 år), skal opereres på torsdag....... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er SÅ nervøs og håber alt går som det skal.

Det er en stor operation han skal igennem (tror lægen sagde det kommer til at vare ca 5 timer) og jeg er så ked af alt det han skal igennem.... (For nye læsere, så har Alexander blære-ekstrofi - se link på s. 1)

Han skal have lavet en ny blærehals, have opereret svulmelegemer på plads, have opereret tissemanden og så er der også lige en gang lyskebrok i begge sider!!!! Efterfølgende skal han f..... også gå med katheter i en måneds tid bagefter!

Hmmmm... jeg glemmer ALDRIG første gang han skulle opereres (knap 1 døgn gammel) - og hvordan han lå så skrøbelig i sengen tilkoblet alle mulige (og umulige) maskiner.....

FØJ - hvor er jeg bange for, der sker ham noget.....

Knus til alle - pas godt på jer selv..... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Pu pu puha! Sikke en omgang! Kan godt forstå du er nervøs. Jeg ønsker jer al mulig held og lykke og håber, at det går, som det skal. Det er en hård omgang for så lille et kid!

God "ferie" her fra BK - glæder mig til at se dig igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mindste søn, Alexander (1 år), skal opereres på torsdag....... :cheerleader3:

Det er en stor operation han skal igennem (tror lægen sagde det kommer til at vare ca 5 timer) og jeg er så ked af alt det han skal igennem.... (For nye læsere, så har Alexander blære-ekstrofi - se link på s. 1)

Han skal have lavet en ny blærehals, have opereret svulmelegemer på plads, have opereret tissemanden og så er der også lige en gang lyskebrok i begge sider!!!! Efterfølgende skal han f..... også gå med katheter i en måneds tid bagefter!

Hmmmm... jeg glemmer ALDRIG første gang han skulle opereres (knap 1 døgn gammel) - og hvordan han lå så skrøbelig i sengen tilkoblet alle mulige (og umulige) maskiner.....

Knus til alle - pas godt på jer selv..... :bearhug:

Uha - jeg kan godt forstå, at du er nervøs!! Det er også en voldsom stor operation, han skal igennem. Set positivt er det forhåbentlig dét der skal til, for at han bliver rask igen.. Men jeg kan godt forestille mig, at man som mor bliver utrolig nervøs.. (ja, også som far selvfølgelig..)

Rigtig meget held og lykke med ham. Krammere herfra :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Min mindste søn, Alexander (1 år), skal opereres på torsdag....... :thumbsupsmileyanim:

Åh Lene jeg føler med dig. Det er bare det værste når ens kære små skal igennem sådan en omgang. Man vil jo for alt i verden hellere tage deres plads.

:cheerleader3::bearhug:

Ved det er en ringe trøst men det personale vi har mødt på Skejby har været top proffesionelle både fagligt og menneskeligt.

Jeg ønsker jer alle alt mulig held og lykke og sender masser af varme tanker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus til alle - pas godt på jer selv..... :cheerleader3:

Åh nej, nu bristede mit moderhjerte lige.... Jeg sender dig og lillemanden alle mine mest positive tanker. Øv, øv, øv hvor må det være hæsligt med sådan en omgang.

For en måneds tid siden blev vi selv, af vagtlægen, sendt på Skejby sygehus med vores lille dreng med akut meningitismistanke - FÆLT! Det var heldigvis "bare" en virus, og selvfølgelig ikke noget der kan sammenlignes med jeres situation, men det er bare så grimt når ens barn har det skidt. Jeg føler virkelig med jer, og har fået helt ondt i maven selvom jeg ikke kender jer....

Sender jer masser af kram og glæder mig til at læse at operationen er gået godt når du får overskud til at kigge forbi igen.

Kæmpe knus fra Barbara :bearhug:

0

Del dette indlæg

Åhh, Lene! Mit moderhjerte bløder og skælver for jer. Kan forestille mig, at det må være frygteligt at se sådan en lille mand på operationsbordet. Fik tårer i øjnene, da jeg læste om det.

Men det kommer selvfølgelig til at gå godt. Jeg glæder mig til at se dig herinde igen, når overskuddet er der...

Kram til dig

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Min mindste søn, Alexander (1 år), skal opereres på torsdag....... :bearhug:

Kære lene og claus

kan på ingen måde sige noget der kan hjælpe jer eller gøre alt godt igen,

men vil da gerne siger jer at jeg føler med jer et er altid hårdt når det rammer ens børn vil sende jer en tanke på torsdag og vente til du igen vender tilbage for fortæller os hvor godt alt er gået...

mange kærlige og opmuntrende tanker her fra

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej.. jeg føler med dig...og krydser fingre for at det går godt alt sammen.. :thumbsupsmileyanim:

jeg håber i får en god tid selvom det ikke er sjovt når ens børn skal igennem sådan nogt...

glæder mig til at kunne følge din planlægning igen når du vænner tilbage oven på en vel overstået operation

0

Del dette indlæg

Puuuhhhhaaaa... det gik godt nok lige i mit moderhjerte at læse om hvad den lille fyr skal igennem :cheerleader3: Måtte godt nok lige synke en ekstra gang

Jeg håber for jer alle, at det hele går lige efter bogen, og at den skønne lille dreng snart er med fuld fart på igen.

Jeg vil sende jer mange tanker de næste dage :thumbsupsmileyanim:

Tanja

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Kære alle

1000 tak for de søde og opmuntrende ord i forbindelse med Alexanders operation.... Det er gået godt!

Følg evt med i vores blog her: http://alexandersoperation.blogspot.com/

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg

Hvor er det flot at I har overskud til at lave sådan en blog, så venner og familie kan følge lidt med. Jeg begyndte sq at småtude, da jeg læste hvordan I skulle sige godnat til Alexander på operationsbordet, puha for fanden, I er meget stærke forældre! :cheerleader3:

Men SKØNT at høre at det er gået godt. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er jeg tilbage igen!!!! :cheerleader3:

Alexanders operation er gået rigtig godt. Operationen varede 6 timer - og han var godt nok noget slatten bagefter..... Han har ligget i en "kajak-pose" en uges tid, hvor han har været spændt helt fast til sengen..... Det blev han PÆNT træt af tilsidst! :cheerleader3:

Men - nu er vi kommet hjem og hvor er det bare dejligt! Selvom Alexander nu har et katheter + pose hængende - og skal have det de næste 14 dage.....

Endnu en gang - 1000 tak for alle de søde og opmuntrende ord! :cheerleader3:

knus Lene

0

Del dette indlæg

er jeg tilbage igen!!!! :cheerleader3:

Alexanders operation er gået rigtig godt. Operationen varede 6 timer - og han var godt nok noget slatten bagefter..... Han har ligget i en "kajak-pose" en uges tid, hvor han har været spændt helt fast til sengen..... Det blev han PÆNT træt af tilsidst! :cheerleader3:

Men - nu er vi kommet hjem og hvor er det bare dejligt! Selvom Alexander nu har et katheter + pose hængende - og skal have det de næste 14 dage.....

Endnu en gang - 1000 tak for alle de søde og opmuntrende ord! :cheerleader3:

knus Lene

DEJLIGT at hører at din lille gut har det godt igen. Har selv en datter på halvandenn, så føler med dig.

Kan forestille mig at han er en sej lille en.

Kan se vi skal følges langt hen af vejen.

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre, alt er gået som det skulle! Jeg har sendt dig og din familie mange tanker i den sidste tid. Det er så heartbreaking, når man ikke kan forklare sådan en lille størrelse, at det er for hans egen skyld, og at det bliver bedre lige om lidt, men det lyder nu til, han har klaret det flot!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer