Sign in to follow this  
Followers 0
FrkK

Stof indkøb...

6 posts in this topic

Jeg er en af de her absolut spoleret kvinder, der får syet sin brudekjole efter egne ønsker, mål og design - absolut den største luksus i mit liv so far, ud over at blive mor!

Men - vi er tæt på at jeg skal ud og indkøbe adskillige meter stof til at beklæde min krop med, og her er det så jeg tænker:

Er stof billigere i Sverige? Og er der nogen der kender nogle rigtigt gode stofbutikker i Malmø og omegn?

/Katrine - en forkælet brud.

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er billigere herovre, men der er en stoff och stil, ved Svågertorp station (første station i Sverige fra DK af), og du kan jo kigge på deres hjemmeside.

Generelt er Stof og Stil jo ikke det billigeste sted at handle, men de har meget.

Ved ikke om der findes andre butikker inde i Malmö der har stof, ikke lige det jeg har kigget mest efter.

Der findes også Panduro herovre.

Jeg kan godt se om jeg kan finde noget mere om stoffer.

0

Jeg ved ikke om det er billigere herovre, men der er en stoff och stil, ved Svågertorp station (første station i Sverige fra DK af), og du kan jo kigge på deres hjemmeside.

Generelt er Stof og Stil jo ikke det billigeste sted at handle, men de har meget.

Ved ikke om der findes andre butikker inde i Malmö der har stof, ikke lige det jeg har kigget mest efter.

Der findes også Panduro herovre.

Jeg kan godt se om jeg kan finde noget mere om stoffer.

Hvis du har tid, lyst og mulighed, vil jeg blive meget taknemlig.

Kan se at det lige er et par kr billigere meteren i Stof og Stil SE end DK, hvis man omregner i kurs 0.70 - desværre har de så, i hvert fald på hjemmesiden, ikke den farve jeg gerne vil have (lidt brudenykker skal jeg vil tillægge mig :))

0

nu har jeg kigget lidt rundt og fundet:

Internetbiks: http://www.tyg.se/ , jeg kan godt bringe det fra SE til DK, men læste lige at butikken var placeret i Tyskland, så måske skal du kigge dernede også?!

Textilcentrum er placeret nord for Stokholm.

Tygverket er placeret i Stokholm.

Sidenselma - netbutik

SidenCarlsson - har jeg læst godt om.

Sig til hvis du skal bruge mere hjælp.

0

Annonce ♥