Fru Vestergaard

Timeløn til serveringspersonale

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg spurgte om det samme for et par uger siden - og fik mange svar - måske du kan finde den tråd igen :)

Jeg skal give 125 kr. i timen til en erfaren (ikke proffesionel)

og 1.000 kr. til to 18-årige piger der skal være der i ca. 9-10 timer.

0

Del dette indlæg

Hej Marianne,

fandt din tråd og blev glad for det jeg læste - nemlig at det er "helt normalt" at betale ca. kr 100 i timen.

Det mener min mor er ALT for lidt - hvis to unge piger skal "ofre" deres lørdag aften, så skal jeg regne med mindst kr. 140,- ..... det er jo 40% mere end jeg har regnet med.....

Vil på den ene side ikke fremstå som nærigrøv - vil jo også gerne have et par piger, som ikke bare piller næse, sms'er og ryger..... Sådan som nogle oplever det... :)

Nå - der er jo et par måneder endnu, men lige det omkring kokken og serveringspersonalet vil jeg RIGTIG gerne have på plads snarest......!

Skal tale med kokken i morgen - måske han samarbejder med nogle?

KH

Connie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores kogekone skal have 180 kr. i timen, og dem som hun har med skal have 125 i timen...

Jeg synes det er helt fint at give 100 kr. i timen, og hvis det endelig er at du kommer til at fortryde kan du jo altid smide et par bio. billetter eller noget lign. oveni. Men jeg synes det er helt fint for nogle unge piger.

0

Del dette indlæg

Skal lige høre hvad I skal betale i timen til jeres serveringspersonale..... Er det "professionelle" eller unge/studerende eller lign.?

Tak for hjælpen.

KH

Connie

Hejsa

Jeg er en der selv plejer at tage ud og servere og hjælpe til private fester, og timelønnen er på 100,-kr i timen. Og

det er altså en god løn :)

Vh

Mona

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen,

tak for jeres svar.

Tænk - en anden bridezilla har henvendt sig til mig og tilbudt at komme og servere - mod betaling naturligvis.

Det er da stort :)

Hun skal jo selv giftes og ved derfor alt om betydningen af at alt bare klapper sådan en dag.

Har i dag haft besøg af kokken - som afleverer et forslag til en italiensk buffet om et par dage......

Nu begynder det hele at tage endnu mere form :-)

God aften til jer alle.

Kh

Connie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer