Camillasc

Grønne og brune nuancer og.....?

8 indlæg i dette emne

Vi har valgt at holde brylluppet som et skov/naturtema, derfor vil det primært vare grønne og brune nuancer plus lidt hvide nuancer, blandt andet perler for at give et modspil til det rå træ m.v.

Men jeg vil gerne have en enkelt farve for at bryde det og live det lidt op, har selv tænkt på mørk lilla og min veninde har sagt lys fersken/Koral

Hvad siger I hvad ville I vælge, det brune og grønne bliver mange nuancer i blade grene m.v.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg ville vælge en dyb vinrød - eller: det har jeg faktisk gjort :)! Mine invitationer endte med at blive vinrøde og mosgrønne og ret fine. Så kan du også bruge mange af de røde bær, der kommer her til efteråret.

Alternativt ville jeg gå efter efterårsfarver. Vælg brændt orange og skarp orange som kontrast til det grønne og brune...

Glæder mig til at se, hvad du vælger - er selv septemberbrud... :)

Kærlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de gode svar og fedt med så mange efterårsbrude. Nu kan I jo ikke se ideerne i mit hoved, men selvom jeg vil give ret i at guld ville være rigtig flot sammen med så er denne farve jeg mangler mere til blomster og små farveklatter og der duer guld ikke. Jeg kan godt lide vinrød men den passer ikke rigtig, hvorfor ved jeg ikke, men ideen med bærene var ellers rigtig god, måske jeg alligevel bruger den - Tak!

Tror måske jeg holder ved den lilla, dekorationerne skal inspireres af denne nemlig

post-33080-1245829483.jpg

post-33080-1245829492.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer