Sign in to follow this  
Followers 0
FrkK

Birdcage slør

12 posts in this topic

Jeg kan altså ikke bære et traditionelt slør, jeg er simpelthen for rund og for kort og har for lidt hals til at kunne bære noget som helst der går ned forbi nakken - og så vil jeg i øvrigt have en frisure der måske ikke ligefrem er slør-venlig.

Så jeg har googlet... og googlet og ikke fundet noget som helst - så hedder birdcage slør noget andet på dansk?

Og er der nogen der kender til nogen der fremstiller fasinators/hårbøjler a la Million Design Jewellery.

Jeg vil helst ikke shoppe på Ebay, vil meget hellere have muligheden for at se, prøve og røre, inden jeg beslutter mig, så hvis nogen kender noget i Københavns området, ville det være helt fantastisk.

På forhånd tak for hjælpen piger.

/Katrine

0

Annonce ♥

Behøver ikke rigtigt slør, vil bare gerne have et eller andet pynt i håret - og er ikke så pjattet med de diademer jeg har set i Lily og andre brude steder.

Overvejer at gå krea selv, og så fremstille et eller andet selv, med de samme slags perler som jeg får syet på kjolen, men ville bare være så vidunderligt tidsbesparende at finde noget der allerede er lavet.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

har fundet et på etsy men ved ikke om det er sådan et du mener..

her er det

Hold da op det er fint! Det er ikke lige det jeg leder efter farvemæssigt, men kunne da godt lige være lidt glamour til en anden lejlighed med sådan et!

0

har fundet et på etsy men ved ikke om det er sådan et du mener..

her er det

Hold da op det er fint! Det er ikke lige det jeg leder efter farvemæssigt, men kunne da godt lige være lidt glamour til en anden lejlighed med sådan et!

okaj..

men var heller ikke sikker på at det var sådan et helt præcist...

men er glad for at der er en anden der har kunnet hjælpe dig...

0

Annonce ♥