Posted June 30, 2009 · Report post Et meget hurtigt spørgsmål... Hvor lang tid gik der fra I indleverede ægteskabserklæringen på kommunen til I modtog prøvelsesattesten? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2009 · Report post Lige et super hurtigt svar: ca. 14 dage.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2009 · Report post Vi fik vores 1 uge - 14 dage efter, men der kan godt være længere ventetid på den. Mille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2009 · Report post ca 3 uger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2009 · Report post Vi fik vores efter 14 dage 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2009 · Report post Ca. 14 dage 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2009 · Report post Hejsa.. Ca 14 dage her... :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 30, 2009 · Report post jeg har lige snakket med vores kommune idag da det er 14 dage siden jeg indlevere papirende,og der stod ca 8 dage på deres hjemmeside. men de sagde at de havde meget travlt for tiden da der er mange vielser de næste par mdr. men de ville sende dem i næste uge. så hvis du er i tvilv så ring til din kommune de kan bedre svare dig på hvor lang tid der vil gå. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2009 · Report post Ikke meget mere end en uge :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2009 · Report post der gik ca 1 1½ månede inden vi fik vores 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2009 · Report post helt præcist 2 dage, men jeg brokkede mig jo osse dernede, fordi de havde vildledt os! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 1, 2009 · Report post Mindre end en uge. :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites