Nellie99

JUKOEBOKS

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er heller ikke sikker på at du kan bruge andres erfaringer til noget. En jukeboks er en maskine og den spiller - med de begrænsninger der er i musikudvalget - det musik folk - dvs. jeres gæster - ønsker. Derfor afhænger det nok mere af om jeres gæster er "modne nok" til at håndtere en jukeboks. Hermed mener jeg at ønske bredt. Hvis det er 3-5 personer der dominerer brugen af maskinen og udelukkende ønsker eks. techno, heavy metal o.l. så vil resultatet jo ikke være godt.

Prøv derfor at sæt jer ned og tænk over: Hvordan vil vores gæster, herunder enkelte af dem bruge en jukeboks. En ting er at man næppe vil opleve "anarki" som det er set ved nogle firmafester, hvor folk typisk har fået en del ind, men vil de også ramme den mere passive del af gæsterne så festen/musikken bliver på alles præmisser. Det kan kun I afgøre. Alternativt kunne man - hvis det ikke skal koste noget særligt - overveje en computerløsning hvorved I selv kan tage styringen over musikken.

0

Del dette indlæg

Jeg er rimelig enig med diskobil's svar. Vi overvejede også en jukeboks, men har nu booket en musiker, bla fordi min mor tilbød at betale halvdelen, men også fordi jeg havde dårlig mavefornemmelse med jukeboks - og så tænkte jeg konstant på den musiker, der heldigvis var ledig den dag :cheerleader3:

Men mht, hvad der spilles og om det passer til lejligheden.. Så er der flere steder, hvor man kan vælge jukeboks ud fra, hvilken type musik, der er i og andre steder kan man selv ønske x antal cd'er, der puttes i. Så kan man selv præge udvalget.

Og vil man sikre sig, at det ikke er de 3-5 stykker der hele aftenen igennem vælger deres musikønsker, så kan I jo på forhånd udpege en gæst, der bliver musik-passer. Altså ham/hende, der har ansvar for, hvad der bliver afspillet - og det har I naturligvis afklaret inden festen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været til brullup med jukeboks. Super fest, men ikke takket være jukeboksen. Den brød sammen midt i det hele, kunne ikke komme op og køre igen, og vi måtte holde halvdelen af festen uden musik. Super ærgerligt at bruge penge på sådan noget skidt.

Men jeg kan selv godt lide ideen, men så tror jeg bare at man skal lave en aftale om at der altid er nogen man kan få fat i, og at man kan få penge og depositum tilbage, hvis den ikke fungerer.

Redigeret af Miru
0

Del dette indlæg

Godt forslag Helle. Vedr. det med service så har de fleste døgnudrykning men jeg har da set med slush-ice maskiner og ismaskiner at det ikke er altid at det virker 100% smidigt. Det er jo et spørgmål om at vælge en god leverandør. En times ventetid kan man leve med når vi taler is, men ikke når vi taler musik.

0

Del dette indlæg

Vi havde en jukeboks til vores bryllup og det fungerede fint. Under middagen til diverse indslag havde vi dog noget familie til at spille live på klaver og violin det samme galdt til brudevalsen. Men jeg tror meget det kommer an på hvem man er vi havde fravalgt band da vi tit syntes det bliver for støjende og man ikke kan tale sammen, men det er jo vores holdning vores fest blev som vi havde ønsket.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer