tvbryllup

Par søges til tvprogram

27 indlæg i dette emne

TV produktionsselskab søger par der skal giftes.

Har du friet til din kæreste eller overvejer du at fri? Skal I snart giftes og har brug hjælp? - Så vil vi gerne i kontakt med jer i forbindelse med et evt. kommende tv program.

Vi søger par der skal giftes i august, september eller oktober.

Vi vil gerne følge jeres bryllupsforberedelser og bryllup – til gengæld har vi mulighed for at hjælpe jer økonomisk med den store dag.

Skriv lidt om jer selv og sende gerne billeder til denne adresse:

viskalsnartgiftes@hotmail.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu er jeg meget nysgerrig som person, og derfor spørger jeg, hvad går programmet ud på?

ja jeg tænkte det samme.....

Nemlig, om det er en dansk udgave af don´t tell the bride, eller om det er et program ala vores første barn, hvor man følger brudeparret i deres forberedelse og under brylluppet eller hvad?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I en af tvbryllups andre tråde, spørger Dolce hvilket produktionsfirma, der er tale om... Det lyder lidt wierd, at der ikke står mere, synes jeg... Synes ellers selskaberne plejer at være gode til at markedsføre sig selv i reklameblokkene... Så hvorfor prøve herinde uden mere info? Ja måske er det bare mig, der er mistroisk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps, synes også at det virker en kende suspekt med både stavefejl og en hotmail adresse. :thumbsupsmileyanim:

Ja, det virker bare lidt "off" -gør det ikke?

Jo, det gør.

Alligevel tog jeg og skrev til dem. Har intet hørt fra dem endnu.

Synes det virker en kende mystisk.....

Jeg har også haft skrevet til dem, simpelthen af nysgerrighed. For undrede mig også over deres hotmail adresse, men nu får vi af se

0

Del dette indlæg

Et rigtig tvselvskab ville aldrig bruge en hotmail...!!!!

Det er helt sikkert en and!

He He, den har jeg ikke hørt før...

Tænkte også at det var mærkeligt og gad vide mon hvornår det er fra, for vi er da langt henne i planlægningen alle os der skal giftes de næste par måneder... ????

0

Del dette indlæg

Et rigtig tvselvskab ville aldrig bruge en hotmail...!!!!

Det er helt sikkert en and!

He He, den har jeg ikke hørt før...

Tænkte også at det var mærkeligt og gad vide mon hvornår det er fra, for vi er da langt henne i planlægningen alle os der skal giftes de næste par måneder... ????

Ja nemlig - de fleste beslutninger er taget, så det program kan da ikke blive så interessant. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at det lyder en kende for mystisk... Har aldrig set en hotmail-adresse fra tv-selskaber...

Og ja vi har da langt fremme i vores planlægninger..

Mon ikke vi lige skal have haft i Ki Schou her??? - Har lavet en tråd under til/fra redaktionen

Redigeret af Ria
0

Del dette indlæg

Synes også det lyder underligt.. hvor meget skulle de i øvrigt få ud af det? For skal man f.eks. giftes i august er det hele forhåbentlig snart planlagt... synes godt nok det er mærkeligt.. og også dem mail adresse...

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er blevet kontaktet af personen bag denne profil, der ville høre, om det var ok at lægge efterlysninger ud i vores forum.

Det har jeg godkendt. Hvad programmet drejer sig om eller hvad man som brudepar får ud af at deltage kender jeg ikke noget til.

Jeg er ret sikker på, at der er tale om et tv selskab, og at det ikke er en fake profil.

0

Del dette indlæg

Nå men jeg var en af dem, som har skrevet til trådstarter, for at høre nærmere om, hvad det er for noget. Og kan fortælle at det er Strix tv, som står bag, det er den der laver dokumenterudsendelser på kanal 4

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har netop snakket med ham der står for programmet, da jeg simpelthen blev nødt til at få styret min nysgerrighed :thumbsupsmileyanim: .

De er interesseret i par der skal giftes her i løbet af efteråret, og hvor det primært er gommen der står for planlægningen - altså noget a la "Don´t tell the bride" programmet der kører på tv2.

Han lød rigtig flink, og hvis nogen skulle være interesseret må de endelig bare ringe til ham! :cheerleader3:

Redigeret af smuklingen
0

Del dette indlæg

Jeg har netop snakket med ham der står for programmet, da jeg simpelthen blev nødt til at få styret min nysgerrighed :thumbsupsmileyanim: .

De er interesseret i par der skal giftes her i løbet af efteråret, og hvor det primært er gommen der står for planlægningen - altså noget a la "Don´t tell the bride" programmet der kører på tv2.

Han lød rigtig flink, og hvis nogen skulle være interesseret må de endelig bare ringe til ham! :cheerleader3:

synes måske han er lidt sent ude, for de fleste herinde er de store planlægger :-)

0

Del dette indlæg

synes måske han er lidt sent ude, for de fleste herinde er de store planlægger :-)

enig, gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

enig, gitte

Har selv lige snakket med manden bag denne tråd, og han har af tv2 fået tildelt opgaven, at stikke fingeren i jorden og se, om der er mulighed for at lave en dansk udgave af don´t tell the bride. Tv2 betaler for gildet (op til og med 100000 kr.) hvis de må følge mandens planlægning. De skal helst bruge folk, der skal giftes i September, oktober, november, december måske januar 2010

0

Del dette indlæg

Vi har snakket med Strix, som er meget begejstrede og gerne vil bruge os - og jeg må indrømme at vi ikke ved hvad vi skal gøre!

På den ene side kunne det være en fantastisk oplevelse, og pengene falder afgjort på et tørt sted

- MEN -

Manden er hunderæd ved tanken om at skulle om-planlægge en masse ting, og vi er ikke helt sikre på at vi ved hvad vi begiver os ud i.

Hvad siger I, piger? Pros/cons?

0

Del dette indlæg

Vi har snakket med Strix, som er meget begejstrede og gerne vil bruge os - og jeg må indrømme at vi ikke ved hvad vi skal gøre!

På den ene side kunne det være en fantastisk oplevelse, og pengene falder afgjort på et tørt sted

- MEN -

Manden er hunderæd ved tanken om at skulle om-planlægge en masse ting, og vi er ikke helt sikre på at vi ved hvad vi begiver os ud i.

Hvis i har mod på det, er det da bare at springe ud i det... Super sejt. Jeg tør ikke sådan noget...

0

Del dette indlæg

- MEN -

Jeg synes, at det vigtigste at overveje er, om I har lyst til, at der skal være kameraer og tv-hold til stede på den store dag, og om I har lyst til vise jeres bryllup og følelser frem for hele Danmark.

Det ville jeg ikke umiddelbart selv have lyst til, selvom pengene da ville være rare at have, men det er jo smag og behag :biggrin:

Mvh. Tanja

0

Del dette indlæg

- MEN -

Go for it! I er jo tæt på, der er kun ca to måneder til. Så hvor meget kan han nå at ændre? ;) Og I er vel ret enige om, hvad I gerne vil? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer