pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for alt den positive respons på invitationerne - det luner virkelig, især efter alt det bøvl! Håber folk tager vel imod dem, og at de fleste får en fornemmelse af, hvad klistermærket betyder. Vi sender/afleverer dem i morgen :heart:

... Og så har vi faktisk også bryllupsdag i dag... :)

Vi har dog aftalt, at vi fremover vil fejre vores bryllupsdag d. 7. aug, men mon ikke vi nok altid vil blive lidt ekstra varme om hjertet d. 2. maj (hvis ikke det bliver den dér; "Gud, véd du hvad dag det var i går...?!" :fløjt: )

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsdag?! Er I allerede gift? Jeg forstår ingenting :)

:heart: Ja, vi blev hemmelig gift - med kun et hold venner som vidner - på rådhuset sidste år. Samtidig havde vi bestemt datoen for den kirkelige velsignelse, for kender rigtig mange, der først har været på rådhuset og så ville holde kirke og fest senere, men hvor det aldrig er blevet til noget. Og det VILLE vi ;) Efter vi fik vores drenge, blev det ved med at kredse rundt i hovedet på især mig, hvor vigtigt det var at forsikre hinanden... Så ja, derfor blev det på denne måde :fløjt:

0

Del dette indlæg

Bryllupsdag?! Er I allerede gift? Jeg forstår ingenting :)

:fløjt: Ja, vi blev hemmelig gift - med kun et hold venner som vidner - på rådhuset sidste år. Samtidig havde vi bestemt datoen for den kirkelige velsignelse, for kender rigtig mange, der først har været på rådhuset og så ville holde kirke og fest senere, men hvor det aldrig er blevet til noget. Og det VILLE vi ;) Efter vi fik vores drenge, blev det ved med at kredse rundt i hovedet på især mig, hvor vigtigt det var at forsikre hinanden... Så ja, derfor blev det på denne måde :tunge:

Jamen, så tusind gange tillykke! :) Jeg synes det er en fin løsning, når man får børn :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa søde! :fløjt:

Hvor er det fantastisk at invitationerne endelig er klar til afgang, og hvor er de blevet fede. :heart:

Tillykke med bryllupsdagen..... og kan du holde på en hemmelighed?

Vores helt korrekte bryllupsdato er d. 14 juni 2008 (Århus rådhus.) :carrot:

Vi vidste at vi gerne ville giftes "rigtigt" senere, og det var den fornuftige løsning på det tidspunkt pga. hus og barn. Ingen vidste noget bortset fra vores forældre og søskende, så det var sindssygt skægt at se alle gæsternes udtryk da vi fortalte det under velkomsttalen ved middagen. :):)

0

Del dette indlæg

TEMA

Ja, I kan nok regne ud, at vi med vores baggrund ønsker et bryllup med Las Vegas tema. Det skal selvfølgelig ikke blive for meget, men gerne som en rød tråd, der skal være med til at skabe en festlig og knap så højtidlig stemning... Her er nogle af tankerne

- farverne; rød, sort, creme - og evt. guld

- spændende buffet - har hele tiden været vores ønske

- gaveæsker udformet som en terning

- personlige jetoner, enten i æsken eller på bordet som pynt

- bryllupskage dekoreret i Vegas-stil

- hvid limo

- STD-kort og invitationer med hint af Vegas (evt. som spillekort)

Jeg var helt vild glad, da det stod klart, at vi selvfølgelig skulle have dette tema - tingene gik pludselig op i en højere enhed.post-37330-1246653824.jpgpost-37330-1246655615.jpg

post-37330-1246655735.jpg

Hey Britta

Når du kommer til gæstebog, så tjek lige denne her - den passer da ret godt ind i jeres tema

Gæstebog

0

Del dette indlæg

kan godt følge jer i det med at holde datoen hemmelig. (vores bryllupsdato er 16 juli 2004, der var vi på morsø rådhus, og ingen kender datoen idag udover min veninde og min mor)

jeg synes jeres invitationer er blevet super og er imponeret over klistermærket (har du et link til sælger??)

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været tre dage på hyttetur med min klasse, og så er det altså bare skønt at komme tilbage til BK og finde søde hilsener :)

Halløjsa søde! :loveflag:

Hvor er det fantastisk at invitationerne endelig er klar til afgang, og hvor er de blevet fede. :cheerleader3:

Tillykke med bryllupsdagen..... og kan du holde på en hemmelighed?

Vores helt korrekte bryllupsdato er d. 14 juni 2008 (Århus rådhus.) :carrot:

Vi vidste at vi gerne ville giftes "rigtigt" senere, og det var den fornuftige løsning på det tidspunkt pga. hus og barn. Ingen vidste noget bortset fra vores forældre og søskende, så det var sindssygt skægt at se alle gæsternes udtryk da vi fortalte det under velkomsttalen ved middagen. :iloveyou::iloveyou:

Hej Sarah! Rigtig dejligt at høre fra dig igen; havde jo sådan håbet at møde dig hos Nina, så ærgerligt din guldklump blev syg...

Tak for rosen af invitationerne, det har været noget af en proces!

God idé med at fortælle gæsterne det under middagen - vores hemmelighed røg med STD-kortene, hvor vi skrev "velsignelse" (det var der dog nogle, der ikke fangede :cheerleader3: )

Hey Britta

Når du kommer til gæstebog, så tjek lige denne her - den passer da ret godt ind i jeres tema

Gæstebog

Jeg har selv købt en gæstebog, men kan fint bruge inspiration til at pynte den, så mange tak for tanken og linket - det var sødt af dig! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Forsinket tillykke med bryllupsdagen :loveflag:

Jeres indbydelser er bare SÅ fine. De ser virkelig eksklusive og vegas-agtige ud på en ikke glimmer-Elvis agtig måde. Hvis du forstår, hvad jeg mener ;)

Tak :iloveyou: Jeg bliver virkelig glad over dit indtryk/beskrivelse af vores indbydelser; det er jo lige den reaktion, man drømmer om :iloveyou:

kan godt følge jer i det med at holde datoen hemmelig. (vores bryllupsdato er 16 juli 2004, der var vi på morsø rådhus, og ingen kender datoen idag udover min veninde og min mor)

jeg synes jeres invitationer er blevet super og er imponeret over klistermærket (har du et link til sælger??)

Nu kender folk til vores hemmelige vielse, men det var først, da vi sendte STD-kort ud... Ingen lagde mærke til vores ens ringe... :cheerleader3:

Invitations-klistermærkerne er fra MOO og selvom der har været forsinkelse med dem, har dt været en fin kontakt, og nu sidder vi med dobbeltsæt af alt hvad vi har købt, så det er da en fin kompensation for at den første forsendelse trak ud. Desuden er klistermærkerne sindsygt billige: ca. 56 kr. for 90 stk...

MOO.com

Hej Britta

Nu er der kun

:cheerleader3: 3 måneder til den store dag :loveflag:

Hehe, ja nu går det hurtigt og denne gang huskede jeg det også selv :)

0

Del dette indlæg

Det har været rigtig hyggeligt med sms´er, der har bippet ind, hvor folk har rost invitationen og skrevet de gerne vil komme :cheerleader3: Mangler stadig at høre fra rigtig mange, men der er jo også lang tid at løbe på endnu.

På fredag skal jeg og min mor ned og få tilrettet KJOLEN! Mens de arbejder på den, smutter vi over grænsen og køber ind til vores reception i haven.

Jeg har læst om en anden med en tylkjole, der har fået den riet op istedet for klippet. Det er klart en fordel, hvis man evt. vil sælge den bagefter, så det skrev jeg til kjoledamen, men det var hun nu ikke positiv omkring, da hun skrev noget med, at det ikke var sikkert det blev et lige så pænt resultat og de skulle jo lægge navn til...!

Hmm... det håber jeg nu lader sig gøre, for vil jeg sælge kjolen bagefter, indkredser en klippet kjole mærkbart feltet, da jeg kun er 160 høj/lav...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for din søde hilsen :-) Det er helt vildt, at der nu er mindre end en uge til! Jeg synes ikke, at jeg har fået sommerfugle i maven endnu, men jeg kan godt mærke en klar forventningens glæde... Det skal nok tage til i løbet af ugen!

Mht. marengskys kan jeg slet ikke rumme tanken om flere lige nu. - Jeg har fået nok efter at have bagt to dage i træk! De er ikke blevet lige smukke alle sammen, men de smager godt, og jeg håber, de vil være et dekorativt indslag sammen med bryllupskagen. Synes helt klart, at I skal spørge svigermor, det er altså også hyggeligt at servere noget, som er hjemmelavet.

Jeg synes, du skal tage ned og snakke med hende mht. muligheder for oplægning af kjolen og høre hendes prof. vurdering. Det vigtigste er, at den kommer til at være helt perfekt på dagen, og så må det være sekundært, om den nu kan sælges igen bagefter. Men hvis den kan ries op og stadig se fin ud, vil det da være en rigtig god løsning.

0

Del dette indlæg

1. kjoletilretning...

I fredags var det gensyn med kjolen - skønt!!! Og det fremkaldte glædestårer i min mors øjne, som jo så den for første gang irl. :blush:

Med næsten tre måneder til bryllup, (jeg VIL have smidt de sidste to kilo!) blev vi dog enige om ikke at tilrette i overdelen, fjernede blot noget pynt, syede et "slag" i snørreryggen og rettede den i længden. Det ville ikke kunne lade sig gøre at ri den op, så den blev klippet op. Det var kun foran, så den falder så flot skrå bagud - virkelig et stort og flot arbejde!

Min mor er ikke mesterfotograf, men billederne giver vist et indtryk alligevel :thumbsupsmileyanim:

Inden tilretning

post-37330-1274006527.jpg

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du bare smuk.... Kjolen er virkelig flot og du kan godt bære den lave talje - det er bestemt ikke alle.

:blush: Tak Lena! Jeg havde faktisk heller ikke regnet med en kjole med dropped waist til mig, da jeg ikke har superlange ben, så jeg er glad for din kommentar! Måske hjælper de "cuttede" tylbaner på helheden...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer