Sign in to follow this  
Followers 0
viccifrej

hvem skal sidde ved alteret??

19 posts in this topic

Hej med jer

Min kommende og jeg kom til at tale om hvem der skal sidde ved alteret sammen med os under vielsen... Min kæreste mener at både hans 'best man', hans far, min bedste ven (der skal give mig væk) og vores tre børn skal have en plads, men det synes jeg lyder lidt massivt!

Hvem skal sidde sammen med jer ved alteret??

kh Freja, der rigtig snart skal giftes puuuuhaaaa

0

Annonce ♥

Vi sad 4 mennesker, brudeparret samt bestman og ham der fulgte mig op af gulvet. Vores søn sad på første række sammen med min nevø de var brudesvende. Jeg syntes også det lyder af lidt mange deroppe, det ville f.eks ikke være muligt i den kirke vi blev viet i - der var liiige plads til de 4 stole og så ikke andet - men har da set kirker der har flere stolerækker ved alteret.

0

Annonce ♥

Vi har valgt ikke at have nogen forlover, så vi skal "kun" sidde sammen med vores fædre. Det er min kommendes far der skal stå sammen med ham ved alteren og det er min far der skal følge mig ind i kirken.

0

Vi var 4 mig, min mand, og vores fædre. Men det kommer vel både an på hvilken kirke i skal giftes i mange små ældre kirker er der ikke plads til mere mens i større og mere moderne kirker er der ofte en andeerledes indretning af kirkerummet. Men tal med præsten om det når i alligevel skal tale med ham eller hende.

0

Annonce ♥

vi kommer også kun til at sidde fire...

min "papfar" der skal give mig væk og mig på den eneside

og på den anden gommen og hans mor (hvis hun kommer og ikke sidder i køre stol, eller hans forlover.. det vælger han selv

0

Annonce ♥

Vi kommer netop fra vores møde med præsten, og her blev aftalt følgende:

Min far og jeg sidder i venstre side, og min kommende mand og forlover i højre side. Efter selve vielsen bytter min mand og far plads :-)

Imorgen er der præcis en måned til - jubii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Vi skal også sidde 4 ved alteret.. Mig, Jesper min far og Jespers bror som skal være forlover. Amanda sidder sammen med min mor på forreste række... Hun kommer også til at følges ind med min mor :thumbsupsmileyanim: Ihh glæder mig...

0

Annonce ♥

Vi har også lige været til møde med præsten.

I vores kirke gør de det at der skal sidde brud og brudgom med forældre oppe i koret.

Det synes jeg er lidt underligt, for synes at forloveren så kommer til at blive lidt "malplaceret" ved at skulle side på første række.

Har synes det har været så hyggeligt at de kunne stå deroppe og tage i mod os.

Men sådan bliver det ikke, det er måske så omvendt også meget godt, for min svigermor var begyndt at blive list ked af at hendes mand ikke også kunne komme op i koret og side og at han derfor ville komme til at side lidt alene. Men så er det "problem" da løst...

Så vi kommer til at side 6 deroppe.

0

Vi har valgt ikke at have nogen forlover, så vi skal "kun" sidde sammen med vores fædre. Det er min kommendes far der skal stå sammen med ham ved alteren og det er min far der skal følge mig ind i kirken.

Men så er det jo også hans far, som er forlover. Det er ligesom dét, der er i det. At stå ved hans side :cheerleader3:

0

Tror faktisk bar ede bliver os 2 da der i vores kirke ikke er plads til vores børn og de ville synes det var underligt hvis ikke de kunne sidde deroppe sammen med resten af den nærmeste familie. Evt. kommer min far og Jacobs bror der skal være forlover til at sidde deroppe hvis det er mest hensigtsmæssigt men jeg håber lidt de bare bliver os to og de så sidder på første række alle de nærmeste

Edited by Camillasc
0