Regina_lady

Sukkerknalder i hjerteform HVOR...??

13 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at vi fik nogle sukkerknalder i hjerteform til vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

Syndes at jeg har set nogle, her inde fra som havde købt det en gang.

Jeg vil meget gerne købe dem på en hjemmeside og GERNE en dansk (ikke ebay til mig tak) :cheerleader3:

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig.

Regina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan købe dem i Royal Copenhagen på strøget. De koster 150 kr. for 250 styk og fås både i hvide, beige og røde :bearhug:

HVOR FEDT :thumbsupsmileyanim: Vi skla jo nok der ind på lørdag og hente mandens habit :bearhug:

Ved du om man kan blande dem...??? eller om de er færdigpakkede...??

Har du set dem fornyligt eller er det længe siden (har nemlig aldrig set dem der inde)..

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har selv købt dem for ca. 14 dage siden- men har været der i flere måneder :biggrin:

Jeg har kun købt hvide, men de findes også i sampakninger med rød/hvid og beige/hvid/ plus en farve jeg ikke kan huske :cheerleader3:

Jeg er ret sikker på at det er en fast vare :cheerleader3: De findes vist også i forskellige størelser :thanks:

Håber du finder dem- ellers prøv lige at skriv igen :)

Knus

Mette Mary

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv købt dem for ca. 14 dage siden- men har været der i flere måneder :cheerleader3:

Jeg har kun købt hvide, men de findes også i sampakninger med rød/hvid og beige/hvid/ plus en farve jeg ikke kan huske :thanks:

Jeg er ret sikker på at det er en fast vare :) De findes vist også i forskellige størelser :)

Knus

Mette Mary

Hej igen Mette Mary,

Ihhh altså, det er da bare for fedt :biggrin:

Står de fremme...?? Det er neden under ikk? (er ikke så tit inden i den butik og så er det sjovt nok mest om vinteren jeg er der) hi hi

Regina

0

Del dette indlæg

Jeg har selv købt dem for ca. 14 dage siden- men har været der i flere måneder :cheerleader3:

Jeg har kun købt hvide, men de findes også i sampakninger med rød/hvid og beige/hvid/ plus en farve jeg ikke kan huske :thanks:

Jeg er ret sikker på at det er en fast vare :) De findes vist også i forskellige størelser :)

Knus

Mette Mary

Hej igen Mette Mary,

Ihhh altså, det er da bare for fedt :biggrin:

Står de fremme...?? Det er neden under ikk? (er ikke så tit inden i den butik og så er det sjovt nok mest om vinteren jeg er der) hi hi

Regina

Hej igen :)

Så lige i en anden tråd at vi har den samme problemstilling mht brudepiger også ;)

Nå men tilbage til denne sag :cheerleader3: og ja de står nedenunder på et bord hvor der også er mange andre smukke sukkerknalder, men ringede derind idag og fik at vide at det er en fast vare :bearhug: Så de skulle være til at finde :bearhug:

Lad mig lige vide om du finder dem :bearhug:

Knus

MM

0

Del dette indlæg

Hej igen :cheerleader3:

Så lige i en anden tråd at vi har den samme problemstilling mht brudepiger også ;)

Nå men tilbage til denne sag :cheerleader3: og ja de står nedenunder på et bord hvor der også er mange andre smukke sukkerknalder, men ringede derind idag og fik at vide at det er en fast vare :thanks: Så de skulle være til at finde :)

Lad mig lige vide om du finder dem :)

Knus

MM

Hej igen

Tak det var da sødt af dig at ringe der ind og høre :) Jeg skal nok vende tilbage om jeg får fat i dem :) Håber på at vi skal ind tur der ind lørdag...

Hvad er det for en problem stilling vi har med brudepiger...? (kan ikke lige huske at jeg har skrevede noget om det, men det har jeg jo nok hihi)

:biggrin: Regina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer