Guest Unnita

Unna & Livan - 05.06.2010

394 indlæg i dette emne

TUSIND TAK FOR ALLE LYKØNSKNINGERNE!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Det er faktisk først nu at jeg har haft overskud til at komme herind......over 2 uger efter brylluppet. Og vi har ikke engang været på bryllupsrejse. Der har bare været så mange indtryk der lige skulle fordøjes....nå ja, og så har jeg også lige haft nogle elever til eksamen og sådan.....hehehe....

Men nu kommer der lige en update med alle de ting jeg nåede at få lavet i dagene op til brylluppet hvor det gik rigtig stærkt.....

Og så kommer der altså også en beretning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er I klar til billedspam??????? Garanteret....... :thumbsupsmileyanim:

Først materialerne til mine gaveæsker/bordkort.

Selve æskerne havde jeg købt i Fakta. Og også det guldfarvede silkepapir.

Mandlerne havde jeg købt over nettet - kunne ikke finde hvide mandler herhjemme, og slet ikke så billigt som i England.

post-37444-1277152945.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg lavet kirkehæfter....

post-37444-1277158120.jpg

Indholdet var programmet for vielsen - herunder titlerne på vores indgangs- og udgangsmusik, teksterne til salmerne, nogle børnecitater om kærlighed og ægteskab til almindelig underholdning indtil vielsen skulle gå i gang og så en kørselsvejledning til festlokalet.

Indgangsmusikken var: Jesus Bleibet Meine Freude af Bach

Udgangsmusikken var: Thine Be The Glory af Händel

Og salmerne var: Op, al den ting som Gud har gjort - Det er så yndigt at følges ad - I blev skabt som mand og kvinde

Redigeret af Unnita
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu orker jeg altså ikke mere i aften piger.......mens jeg har sat billeder ind her, har jeg også lige fået bestilt fremkaldelse af ca. 300 af de digitale billeder fra selve dagen som vi har fået.....

Jeg mangler stadig billeder fra to fotografer, som havde taget rigtig mange.....og dem glæder vi os selvfølgelig til at få, og så skal der nok fremkaldes endnu flere :thumbsupsmileyanim:

Men indtil jeg vender tilbage så skal I da lige have en lille teaser.....

post-37444-1277159998.jpg

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Hvor er I altså søde!! Glæder mig til at høre og læse mere om din dag!

Jeg har heller ikke haft det store overskud til at skrive og læse herinde - interessen er altså også en lidt anden, efter jeg er kommet om på den anden side. Det jo ikke længere vigtigt at finde de rigtige sko eller taske eller finde ud af, hvem der skal hjælpe med det ene og det andet.

Håber I havde en fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer