Posted July 7, 2009 (edited) · Report post Så er vi klar til at gå i gang med planlægningen. Jeg havde egentlig sådan en idé om at vi havde RIGTIG god tid, for der er jo stadig næsten 11 måneder til....men så er det jeg kigger herind og ser folk der skal giftes flere måneder senere, og som allerede er i fuld gang med planlægningen....og så PANIK!!!! ER jeg bagud eller??? Under alle omstændigheder så har jeg sommerferie nu, og så kunne jeg jo passende bruge noget af tiden på at få nogle af de mest grundlæggende ting på plads Egentlig er vi gift - det blev vi d. 5/6 2008. Det var rådhusvielse på Cuba hvor min mand er fra, og derefter fest med hans familie og venner. En rigtig hyggelig og dejlig fest, men min familie og mine venner her i DK blev jo ligesom lidt snydt for det hele. Så derfor har vi hele tiden talt om at vi også ville holde noget her. Og nu passer det så fint at vores to-års bryllupsdag falder på en lørdag, så det kunne faktisk ikke være bedre. Vi er faktisk endnu ikke helt fast besluttet på om vi skal have kirkelig velsignelse den dag.....eller om vi bare skal holde en kæmpe fest. Men det regner jeg med at vi finder ud af inden for de næste par uger....og festen den skal i hvert fald holdes. Det er low-budget, for vi har ikke lyst til at låne penge til det, og det er heller ikke sådan så vi har sparet op til det i flere år...faktisk så starter opsparingen først nu. Så smertegrænsen er 30.000 kr.....og vi håber at kunne holde det nærmere de 20.000 kr. Så vi snakker altså enten forsamlingshus eller telt i haven, indkassering af masser af vennetjenester, gør det selv (så vidt muligt)...både invitationer, bordpynt, mad, kage, osv. Så jeg skal rigtig til at være kreativ. Har faktisk rigtig mange ideer, men kan godt se at det er smart at have det hele samlet et sted......så derfor: VELKOMMEN TIL MIN PLANLÆGNINGSTRÅD!!! Billeder fra vores bryllup på Cuba 05.06.2008 Min huskeliste Min "lækker-til-den-store-dag" plan Skabelon til invitationer STD kort Feststedet Zilla-mareridt!!!! Hahahahaha Kirken Første prøvekage Frisør og make-up Forsøg med marcipanroser Prototyper på invitationerne De endelige invitationer Gæstebog version 1 Den endelige version af gæstebogen Skoene Taske Menuen Borddækning Topfigurer Edited May 23, 2010 by Unnita 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post JUHUUUUUUUUUUUUU Endnu én der skal giftes d. 5. juni 2010 (eller i hvert fald holde fest ) Velkommen til - glæder mig til at følge din tråd! Hmm.... har selv et stramt budget - vores ligger på 30.000 (kjolen er betalt af far-mand, så den skal heldigvis holdes udenfor!). Vi vil heller ikke låne penge til bryllup og vores opsparing er også først lige startet..... I korte træk, så skal vi giftes om formiddagen - kl 10 og så inviterer vi til frokost i et fælleshus, hvor der bagefter vil blive serveret bryllupskage/kaffe og så er der skrub-af mad senere. Ud over det er budgettet, der bestemmer, så har vi valgt det på denne måde, da alle vores venner kommer langvejs fra og de har stort set alle sammen børn - som også skal med. Men men men.... Trods budget har vi planlagt det NETOP som vi gerne vil have det! /Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post Hvilken skøn dato, I har valgt jer! Velkommen til! Vi er ikke lavbudget, men vi vil gøre alt for ikke at overstige 40.000. Vi skal dog holde festen ude, da vi ikke selv vil røre en ringer - vi vil forkæles vil vi! Glæder mig til at følge din planlægning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post Velkommen til Dette er et fantastisk site, som man kan få virkelig meget ud af - nærmest lige så meget, som man vil.. Tror ikke du er bagud overhovedet - tror bare mange af os er i rigtig god tid ;) Jeg glæder mig til at følge din planlægning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post Et STORT velkommen til og du skal nok nå det. Glæder mig til at følge din planlægning. Knus Christina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post JUHUUUUUUUUUUUUU Endnu én der skal giftes d. 5. juni 2010 (eller i hvert fald holde fest ) Velkommen til - glæder mig til at følge din tråd! Hmm.... har selv et stramt budget - vores ligger på 30.000 (kjolen er betalt af far-mand, så den skal heldigvis holdes udenfor!). Vi vil heller ikke låne penge til bryllup og vores opsparing er også først lige startet..... I korte træk, så skal vi giftes om formiddagen - kl 10 og så inviterer vi til frokost i et fælleshus, hvor der bagefter vil blive serveret bryllupskage/kaffe og så er der skrub-af mad senere. Ud over det er budgettet, der bestemmer, så har vi valgt det på denne måde, da alle vores venner kommer langvejs fra og de har stort set alle sammen børn - som også skal med. Men men men.... Trods budget har vi planlagt det NETOP som vi gerne vil have det! /Lene Skønt med en anden der skal giftes samme dag - er sikker på at det er en rigtig god dag Indtil videre regner vi med at holde det om aftenen. Dem der skal med og har børn (som også skal med) bor alligevel lige i nærheden. Og dem der kommer langvejs fra skal alligevel rejse så langt så de nok skal overnatte alligevel. Glæder mig til at følge med i din planlægning også Unna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post Hvilken skøn dato, I har valgt jer! Velkommen til! Vi er ikke lavbudget, men vi vil gøre alt for ikke at overstige 40.000. Vi skal dog holde festen ude, da vi ikke selv vil røre en ringer - vi vil forkæles vil vi! Glæder mig til at følge din planlægning. Ja, det er helt sikkert en god dato, ikke? :D Hmmmm....hvor mange regner du med at I bliver? Jeg tænker at holde festen ude for 40.000.....det kan jo nok godt lade sig gøre, men det kommer da lidt an på hvor mange man bliver, ikke? Umiddelbart er vores skøn at vi bliver et sted mellem 40 og 50, og så er det nok lidt optimistisk at tro at vi kan holde det ude med vores budget. Glæder mig også til at følge din planlægning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post Tænker lige at man da vidst bliver en lille smule afhængig af det her....hehehehe.....kunne godt gå hen og udvikle mig til en vaskeægte bridezilla Har surfet en del rundt herinde i dag og har fået en masse gode ideer. Så jeg regner med at jeg i løbet af denne uge prøver af få priser på feststeder og sådan, og når det så først er reserveret så kan vi rigtig komme igang. Jeg tænkte lidt på om der ikke lige er en af jer der kan forklare mig, hvordan det er man laver de der links til de forskellige ting man lægger ind i sin planlægningstråd? Jeg tænkte faktisk også på om der mon ikke er en eller anden smart funktion, så man altid kan finde sin egen planlægningstråd i vrimlen?? Et bookmark eller sådan noget.....synes ikke rigtig jeg har kunnet finde det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2009 · Report post Tænker lige at man da vidst bliver en lille smule afhængig af det her....hehehehe.....kunne godt gå hen og udvikle mig til en vaskeægte bridezilla Har surfet en del rundt herinde i dag og har fået en masse gode ideer. Så jeg regner med at jeg i løbet af denne uge prøver af få priser på feststeder og sådan, og når det så først er reserveret så kan vi rigtig komme igang. Jeg tænkte lidt på om der ikke lige er en af jer der kan forklare mig, hvordan det er man laver de der links til de forskellige ting man lægger ind i sin planlægningstråd? Jeg tænkte faktisk også på om der mon ikke er en eller anden smart funktion, så man altid kan finde sin egen planlægningstråd i vrimlen?? Et bookmark eller sådan noget.....synes ikke rigtig jeg har kunnet finde det. Hej Velkommen til! Du er kommet til et skønt forum fuld af søde, hjælpsomme zillaer ;) Jeg er ikke så stærk i det tekniske, men jeg kan en smule ;) Når du skriver en besvarelse, så er der små bokse i toppen lige under "skrifttyper", hvis du kører musen henover, kan du se hvad de forskellige kan, fx link eller billede. Hvis du vil have en signatur, kan du lave den under "mit kontrolpanel" og så ned til "personlig profil". Og så kan du lave en ticker, der tæller ned til den store dag ;) Hvis du søger på ticker, kommer der meget udførlige beskrivelser frem og der en temmelig mange forskellige at vælge imellem. Enjoy! Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2009 · Report post VELKOMMEN TIL Jeg er selv en 2010´er og har også inden for den sidste uge startet min egen tråd - du er velkommen til at kigge forbi ;) Vores budget er større, men oplever faktisk, at det har rykket sig allerede nu. Det er dyrt at holde det ude. Vi har heldigvis sparet det op, men synes også, jeg har en grænse for, hvor meget det skal ende med at koste. Havde vi haft en velegnet have (vores er i flere niveauer), havde det bestemt været med i overvejelserne - nogle af de bedste bryllupper, jeg har været med til har været i et telt i haven! Så jeg glæder mig til at følge, hvad I finder frem til. Ang. det tekniske er jeg ikke så bevendt, men kan henvise til øverst under "Min bryllupsplanlægning", hvor Misspuzzycatz har lavet glimrende vejledninger til forskelligt inden for dette felt... Hilsen Britta 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2009 · Report post Tak for velkomsten! Det er skægt når nogen stiller tingene lidt på hovedet - det plejer jo at være omvendt *g* Lyder ellers NOGET hyggeligt med et bryllup på Cuba - du må eeeeendelig sige til, hvis du skulle have lyst at vise et par billeder ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2009 · Report post Tak for velkomsten! Det er skægt når nogen stiller tingene lidt på hovedet - det plejer jo at være omvendt *g*Lyder ellers NOGET hyggeligt med et bryllup på Cuba - du må eeeeendelig sige til, hvis du skulle have lyst at vise et par billeder ;) Du mener at man plejer at holde brylluppet først og så rejse ud i verden bagefter eller??? I så fald, ja så er det da lidt omvendt, men min mand er jo fra Cuba så jeg tog over til ham og så blev vi gift der (det var lige lidt nemmere end først at skulle have visum til ham og slås med de danske udlændingeregler ad to gange - nu var det heldigvis kun familiesammenføringen vi skulle have i orden, og det gik 7-9-13 helt uden problemer) Det var et vildt hyggeligt bryllups vi havde på Cuba - faktisk nok mere præget af at have været en hyggelig fest end et bryllup hihihihi. Nogle rigtig gode venner havde tilbudt at de gerne ville holde festen for os - vi ville ellers ikke have holdt noget, bare skrive under på rådhuset og så måske en hyggelig middag med familien. Men det blev så til at de her venner, som bor ude i en lille bitte landsby ca. 30 km fra den by min mand kommer fra, de holdt festen for os. Jeg havde bare en alm. pæn kjole til selve brylluppet, men til festen - efter fotografering selvfølgelig - så foregik det altså i shorts og en top, for i 40 graders varme og med en luftfugtighed på over 90% så var alt andet ikke til at holde ud. Men vi fik god mad, masser af kolde øl og rom, en super fin kage og så var vi ellers bare sammen med familie og venner og dansede lige til den lyse morgen. Her kommer lige nogle billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2009 · Report post her holdt vi festen: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2009 (edited) · Report post Her er vi kommet frem til feststedet. (Jeg havde desværre fået et ret uheldigt sår på hagen.....ærgerligt, men sådan går det jo ind i mellem...tsk tsk) Edited July 11, 2009 by Unnita 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2009 · Report post Det er så det sidste billede i denne omgang - ikke mere spam herfra. Her er vores helt fantastiske bryllupskage. PS: Den smagte også helt vidunderligt!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2009 · Report post Så er jeg kommet lidt videre. Feststedet er reserveret - jeg skal selvfølgelig komme med en endelig udmelding men jeg tror at det bliver det. Det var ikke lige det sted vi helst ville have haft, men det er helt OK. Der hvor vi helst ville have været er der nemlig værelser på stedet som man kan leje til de gæster der måtte ønske at overnatte - og det ville jo selvfølgelig have været helt ideelt, men desværre var det reserveret til anden side lige netop den dag. Det sted jeg har reserveret er der så ingen værelser, men der ligger en B&B lige i nærheden, og så kan de der måtte ønske det jo bare booke et værelse og overnatte der. Der er plads til 110, super køkkenfaciliteter og alt i service osv. Vi skal give 1600 + 300 for rengøring, så det skal vi ikke engang selv stå for. Der skal bare ryddes op. Vi har det så fra kl. 10 om formiddagen til kl. 7.30 næste dag om morgenen, og hvis de ikke har et arrangement dagen inden, så kan man for 200 kr ekstra få nøglen allerede fredag kl. 16. Man kan selvfølgelig også bare booke det for to dage, så bliver det så 3500 i alt inkl. rengøring - det er da vidst en OK pris. Vi skal nok lige ud og kigge en gang inden vi siger endeligt ja, men jeg har været til nogle fester derude før, og det er virkelig et dejligt sted. Jeg har også fået sendt en mail til præsten i den landsbykirke hvor jeg helst vil velsignes. Det er ikke det sogn vi tilhører, men det er der hvor jeg har gået i skole og er blevet konfirmeret, så jeg skulle nok kunne bevise at have tilknytning til kirken. Så er det bare om dagen er ledig, og hvilket tidspunkt på dagen. Det ville jo nok passe os allerbedst hvis det kunne blive sidst på eftermiddagen kl. 15 eller kl. 16. Hvis det ikke kan lade sig gøre i den kirke netop den dag, så skal vi ikke velsignes og så holder vi bare festen. BASTA BOM!!! Hvis vi ikke skal velsignes så tror jeg det er helt fint at have feststedet fra kl. 10 om formiddagen lørdag eller evt. fra fredag eftermiddag hvis det kan lade sig gøre. Hvis vi skal velsignes, så tror jeg nok at jeg vil vælge at satse på at leje det både fredag og lørdag - budgettet sprænger vidst ikke helt af den grund, for jeg havde regnet med ca. 3000 til feststedet. Så lige nu afhænger det lidt af hvad præsten svarer og hvad vi så endeligt beslutter os for at gøre. Men lidt videre er jeg da kommet. Nå...rengøring og havearbejde står for døren, så jeg smutter igen. God weekend 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2009 · Report post Hvor ser I søde ud Og hvor fedt at jeres venner ville holde festen for jer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2009 · Report post Det er så det sidste billede i denne omgang - ikke mere spam herfra. Her er vores helt fantastiske bryllupskage. PS: Den smagte også helt vidunderligt!!! muuuuuums den kage ser så lækker ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2009 · Report post Det er så det sidste billede i denne omgang - ikke mere spam herfra. Her er vores helt fantastiske bryllupskage. PS: Den smagte også helt vidunderligt!!! muuuuuums den kage ser så lækker ud Den var også helt fantastisk - jeg var vildt imponeret da jeg så den! Det var så heldigt at en af dem fra landsbyen som var med til brylluppet var konditor, så han havde lavet den til os.....GUF!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2009 · Report post Det er så det sidste billede i denne omgang - ikke mere spam herfra. Her er vores helt fantastiske bryllupskage. PS: Den smagte også helt vidunderligt!!! muuuuuums den kage ser så lækker ud Den var også helt fantastisk - jeg var vildt imponeret da jeg så den! Det var så heldigt at en af dem fra landsbyen som var med til brylluppet var konditor, så han havde lavet den til os.....GUF!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2009 (edited) · Report post Så har jeg været ved at lave huskeliste - pu-ha, den er da faktisk rimelig lang, og jeg mangler garanteret en masse, men det må jeg jo så tilføje efterhånden: Er der styr på Er i gang Mangler - Gæsteliste - Budget - Finde adresser på gæster - STD kort - Invitationer - ved hvordan de skal se ud, skal bare have dem lavet - teksten er på plads - Beslutte om vi skal velsignes eller ej - det skal vi - Finde ud af processen omkring navneændring - Udfylde papirer til navneændring - Har nu skiftet navn, for vi er jo allerede gift i forvejen Kirken: - Reservere kirken - Harte kirke er reserveret - Aftale nærmere med præsten omkring tidspunkt, forløb mv. Vi skal mødes med ham i kirken d. 30/4 kl. 14.30 - Vælge salmer - Op al den ting som Gud har gjort, Det er så yndigt at følges ad, I blev skabt som mand og kvinde - Lave kirkehæfter - er gået i gang - Blomster/pynt til kirken - min mor er sat på sagen - Transport til og fra kirken - vi kører enten med mine forældre eller med min bror - Fotograf (også til festen) - vi satser på at spørge en af vores venner som er en rigtig god amatørfotograf Festen: - Feststedet bookes - er booket lørdag og søndag - indtil videre ser det ud til at vi kan have det fra fredag eftermiddag - Bestem menu - er bestemt - se indeks - Find servering - inkl. i tilbud fra kogekone - Farvetema - det bliver råhvid og lilla med detaljer i guld - Borddækning og pynt - Er der styr på. Mangler faktisk bare at købe bloklys og noget tyl - Risposer - Gaveæsker - Menuer - Bordkort - Gæstebog - Velkommen og velbekomme sange - Musik - Velkomstdrinks - Asti Sparkletini Raspberry - Vin, øl, vand, spiritus - Hvidvin: Andes, Chile - Rødvin: Ripasso, Italien - Dessertvin: Muscat (mine forældre har tilbudt at betale for al vinen) Baileys, Cognac, sprut, øl og vand - vi henter i Tyskland - Natmad - sandwich. Inkl. i tilbuddet fra kogekonen - Bryllupskage - bager bunde d. 20/5 + beslutter endeligt fyld. Kagedeko er købt - laver liljer i næste uge - Småkager og chokolade til kaffen - min mor laver kransekage, vi køber noget chokolade i Tyskland - Hvis vi skal velsignes: hvad skal der så ske mellem velsignelsen og middagen? Intet - kirke kl. 15.30 - velkomstdrinks kl. 17.30 - Toastmaster - min veninde Gitte - Gavekoordinator - min mor - Ønskeliste - Huskeliste til forsamlingshuset - hvad skal vi selv sørge for - Tolk - spørg Anne eller Tina - Transport til og fra festen - Overnatning - Tale eller lign. til gommen - Taske til dagen Bruden: - Tøj - Kjolen er købt - Undertøj - er købt - Sko - er også købt - Taske - Hår og make-up - er bestilt - Ulrika kommer hjem og ordner det kl. 12.30 Gommen: Tøj - er købt. Mørkt jakksæt, hvid skjorte, lilla slips Sko Glæder mig til at se flere grønne punkter på listen Edited May 19, 2010 by Unnita 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2009 · Report post Jeg har også været igang med at designe min "jeg-bliver-så-tæskelækker-den-5.-juni"-plan. Allerede nu: Jeg vil gerne smide nogle kilo inden, og det skulle der jo også være tid til. Så jeg har faktisk allerede lagt min kost om efter følgende principper: - mindst 2 l vand hver dag - mindst 600 g grøntsager hver dag, heraf minimun 400 g grove grøntsager - mindre hvidt brød (kun ved specielle lejligheder) - mindre sukker (kage, slik mv. kun i weekenden eller ved særlige lejligheder) Jeg giver den også gas med motionen, og skal blive ved med at træne efter mine nye trænings DVDer (hvilket jeg i øvrigt synes er super sjovt) 3 måneder inden: - For at få baby-blød hud skal jeg hver dag bruge skrubbeklud i badet og smøre mig ind i babyolie efter badet - For at få sikre at jeg har ren hud i ansigtet til dagen, skal jeg rense ansigt både morgen og aften HVER DAG - Jeg skal drikke mindst 1 krus grøn te hver dag (virker udrensende) 2 måneder inden: - Jeg skal begynde at tage solarium eller smøre med selvbruner for at få en fin farve til dagen 2-3 uger før: - Dybderens og ansigtsbehandling - Klippes - Prøveopsætning af hår - Prøvemakeup 1 uge før: - Ben vokses Dagen før: - Ordne negle Selve dagen: Hår og make-up 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 19, 2009 · Report post Så er jeg gået i gang med at lave STD-kort. Min første idé var at jeg ville lave dem med et billede af os på forsiden, men det faldt absolut ikke i god jord hos gemalen......så jeg måtte lige finde på noget andet. Jeg syntes ellers at de var blevet rigtig fine.....og egentlig havde han jo sagt at det bare var noget jeg skulle styre med hård hånd alt det her bryllupshalløj (nu var det jo også ham der arrangerede det hele...og jeg mener DET HELE....på Cuba sidste år, så det er jo egentlig fair nok!)...men så havde han alligevel lige en mening...og de kort med vores billeder på forsiden skulle jeg i hvert fald ikke sende ud til folk. Heldigvis var det da kun et par prøver jeg havde lavet. Selve kortene bliver som jeg hele tiden havde forestillet mig, men nu kommer der bare et guldhjerte på forsiden i stedet for. OK....lidt rodet forklaring, så her kommer lige et par billeder. Først den forside der ikke blev godkendt den nye forside og så teksten på bagsiden til sidst. Hvis det er lidt svært at se, så står der: I kom ikke med til vores bryllup på Cuba d. 05.06.2008, men I skal ikke snydes.... Derfor vil vi gerne bede jer sætte kryds i kalenderen lørdag d. 05.06.2010 Invitation med detaljer omkring til og sted følger, når vi kommer ind i det nye år. Mange hilsner fra Unna og Livan Hvad synes I? Jeg ved ikke helt om jeg er 100% tilfreds med teksten.....men pointen er lidt at alle dem der skal med godt ved at vi er blevet gift, og føler sig lidt snydt for en god fest, fordi de ikke kunne være med når nu vi blev gift på Cuba. Og så synes jeg at det er lidt smart at jeg lige har fået flettet ind at det er på vores bryllupsdag det kommer til at foregå, så det er jeg ret godt tilfreds med....det er mere det der med "men I skal ikke snydes..." som jeg ikke helt ved om er OK!?! Ville det måske være bedre hvis man skrev: "men I skal ikke snydes helt..." ??? Feedback, PLEASE!!!! Knus fra Unna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2009 · Report post Super fine kort - også med hjertet!!! Jeg synes teksten er god og fin med "I skal ikke snydes". Jeg synes ikke, du skal tilføje helt, for så er det lige som om du siger, de stadig snydes lidt, og det kan man da ikke sige, når I sådan banker endnu et bryllup op! Og så er jeg også vild med din tæske-lækker plan, den tror jeg liiige, jeg kopier, hvis det er ok...? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2009 · Report post STD kortene er bare RIGTIG gode med hjertet på - og teksten ligeså.... Hmmm.... Sidder og kommer lidt i tvivl om, hvorfor jeg egentlig ikke ville lave STD kort...... /Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites