FrkHelle

Overraskelse til HAM

10 indlæg i dette emne

Overvejer lidt, om jeg skal give L en overraskelse på bryllupsdagen - altså under middagen/festen.

Har lidt overvejet, om jeg skal undersøge, hvad det koster at booke en stand-up'er, en tryllekunstner eller noget andet sjovt. Bare et kvarters tid.

Tænkte, om her er nogle, der er kommet med en overraskelse og hvad det er - eller om der bare er nogle, der har nogle gode ideer??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer lidt, om jeg skal give L en overraskelse på bryllupsdagen - altså under middagen/festen.

Har lidt overvejet, om jeg skal undersøge, hvad det koster at booke en stand-up'er, en tryllekunstner eller noget andet sjovt. Bare et kvarters tid.

Tænkte, om her er nogle, der er kommet med en overraskelse og hvad det er - eller om der bare er nogle, der har nogle gode ideer??

Hej

En af mine veninder ville booke Rune Klan (tryllekunstner/standup'er), men han koster altså 25.000 for en halv time :biggrin:

Så medmindre penge ikke er et problem, skal du nok ikke satse på at få en af de rigtig kendte ud ...

Mvh. Tanja

0

Del dette indlæg

Hej

En af mine veninder ville booke Rune Klan (tryllekunstner/standup'er), men han koster altså 25.000 for en halv time :cheerleader3:

Så medmindre penge ikke er et problem, skal du nok ikke satse på at få en af de rigtig kendte ud ...

Mvh. Tanja

Hejsa

Nej, det skal på ingen måde være en kendt, for der står desværre ikke millioner på min bankbog - for så var Anden også booket for længe siden (det er L's favorit).

Det er også derfor jeg vil høre, om her er nogle, der har nogle forslag :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi får besøg af mette lisby mellem hovedret og dessert, håber dog at alle gæsterne kan holde maden i sig..

grunden til at vi valgte netop hende var at vi har været til et arrangement med hende tidligere og det går vi stadigvæk og laver sjov med...

for jeg siger tit ligesom hende (specilet når jeg skal finde nye steder uden GPs'en)

JEG KØRER ALDRIG FORKERT JEG FINDER BARE ET ANDET STED AT KØRE HEN...

0

Del dette indlæg

vi får besøg af mette lisby mellem hovedret og dessert, håber dog at alle gæsterne kan holde maden i sig..

grunden til at vi valgte netop hende var at vi har været til et arrangement med hende tidligere og det går vi stadigvæk og laver sjov med...

for jeg siger tit ligesom hende (specilet når jeg skal finde nye steder uden GPs'en)

Kan rigtigt godt lide grunden til, at I har valgt hende - men det skal være en overraskelse fra mig til L, så han må jo intet vide.

Men puh lige hende.. er det ikke dyrt?

0

Del dette indlæg

jeg tænker, om ikke der er nogle amatør standup´er som du kan få til at komme? eller skulle hende Linda P vist nok være ret overkommelig at få til at komme, og det samme gælder Wilson fra 100 fm´s morgenhyrder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde først bestilt Mads Magic til at komme og optræde for Andreas til festen som en overraskelse..

http://www.madsmagic.dk

Han er en bekendt som er sindsyg dygtig til at optræde og trylle.. Mener han har optrådt sammen med Rune Klan, eller en anden kendt hvertfald..

Han er heller ikke særlig dyr..

Måtte dog aflyse ham pga. vores tidsplan men kan varmt anbefale ham..

Men kan så se at du jo kommer fra jylland.. men kan godt være at Mads er til at snakke med hvis det havde interesse :-)

0

Del dette indlæg

Kan rigtigt godt lide grunden til, at I har valgt hende - men det skal være en overraskelse fra mig til L, så han må jo intet vide.

Men puh lige hende.. er det ikke dyrt?

det er også en overraskelse til R han ved ikke hunkommer og ved ikke jeg har bestilt hende, jeg fortæller simpelthen at jeg ikke er den store taler og derfor har jeg fået en til at komme og snakke for mig..

og dyrt jo måske, hunligger lidt over de 25000kr for 30mins optræden for 60 mennesker..

så men derimod bliver hans morgen gave heller ikke den dyreste.. men den rammer ham lige i hjertet...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer