Guest T-Tøsen

Hr & Fru Møller 24.04.10

131 indlæg i dette emne

Efter at ha' fulgt godt med herinde i et par måneder og har set, hvor vanedannende forummet kan være, tænkte jeg, at det nu var tid til at oprette min egen tråd.

Først lidt om os:

post-37446-1247386284.jpg

Vi mødte hinanden i byen for godt tre år siden. Efter vi stort set boede sammen, besluttede vi at flytte sammen og fik lejlighed sammen i Roskilde april sidste år.

Tanja er 24 år og er til september færdig som økonomielev. Christian er 28 år og er til oktober færdig som vvs'er. Vi har begge jobs når vi er udlært, så det er der tjek på :biggrin:

Brylluppet:

Vielsen:

Gadstrup Kirke her

Kørsel her

Forlover og hvem der følger mig op! her

Ringe Her

Reception

Bryllupskage

Festen:

Sonnerupgard Gods her og her

Fotograf her

Diskobil her

Mad og Servering her

Menu her

Det kreative:

Farvetema her

Indbydelsen her

Inspiration til borddækning

Chokolade

Vandflasker

Personlige M og M's her

Balkort

Bruden:

Kjoleinspiration her

Kjolen (det ikke blev alligevel) her

Kjolen her :cheerleader3:

Sko her

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter at ha' fulgt godt med herinde i et par måneder og har set, hvor vanedannende forummet kan være, tænkte jeg, at det nu var tid til at oprette min egen tråd.

Først lidt om os:

Vi mødte hinanden i byen for godt tre år siden. Efter vi stort set boede sammen, besluttede vi at flytte sammen og fik lejlighed sammen i Roskilde april sidste år.

Tanja er 24 år og er til september færdig som økonomielev. Christian er 28 år og er til oktober færdig som vvs'er. Vi har begge jobs når vi er udlært, så det er der tjek på :biggrin:

Brylluppet:

Vi skal giftes i Gadstrup kirke kl. 12:30. Prøver lige at vedhæfte et billede, så numå vi se hvordan det går. Jeg kommer fra Gadstrup og er dødt og konfirmeret i den kirke. Derfor betyder det meget for mig også at blive gift der. Min yndlings præst er desværre gået på pension, så det bliver hans kone der skal vie os. Men hun plejer også at være god!

TILLYKKE! :cheerleader3::cheerleader3::thanks:

Og velkommen til!

0

Del dette indlæg

Gadstrup kirke

post-37446-1247386633.jpg

Vi skal giftes i Gadstrup kirke kl. 12:30. Jeg kommer fra Gadstrup og er døbt og konfirmeret i den kirke. Derfor betyder det meget for mig også at blive gift der. Min yndlings præst er desværre gået på pension, så det bliver hans kone der skal vie os. Men hun plejer også at være god!

Efter vielsen er der reception i et beboerhus i Gadstrup. Det er ikke så stort så der bliver slået telt op ved siden af og så krydser vi fingre for godt vejr

Vi forlader receptionen tidligere end de andre for at få taget billeder.

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sonnerupgaard gods:

post-37446-1247387562.jpg

Festen skal holdes i Festfløjen på Sonnerupgaard. Det er bare det flotteste sted. Her skal vi også ha' taget vores billeder.

Vi har lejet 20 værelser på Sonnerupgaard, som er i forbindelse med vores lokale. Vi håber, at de fleste gæster bliver og sover. Christians forældre bor 2 km derfra, så dagen efter bliver der stor morgenbuffet hos dem, hvorefter vi pakker gaver op der. Så igen håber vi på godt vejr

post-37446-1247387616.jpg

post-37446-1247387627.jpg

0

Del dette indlæg

Musikken:

post-37446-1247388216.jpg

Vi har bestilt diskobilen. Havde læst så meget godt om dem og da jeg så snakkede med Lone fra diskobil, var jeg ikke i tvivl. De er bare så super søde. Så ved, at det bliver så godt. Jeg ville ellers gerne have haft en musiker til maden, men det ville manden ikke høre tale om. Derfor var diskobilen også et rigtig godt valg til os, da de har de mange melodier, der bliver skrevet sange på på cd, så der stadig er musik til

0

Del dette indlæg

Som så mange andre herinde er jeg fast besluttet på selv at lave min bryllupskage. Jeg har længe været glad for at bage og lave kreative pyntninger, men er nu for alvor gået igang.

Efter at have fulgt godt med i diverse tråde herinde fik jeg forvildet mig ind på almondart.com. Det blev lidt dyrt :biggrin:

Her er lige lidt billeder fra da pakken kom:

post-37446-1247423894.jpg

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mad og servering:

Min gamle klassekammerats mor og bonusfar er kanon til at lave mad. De har lavet mad til min brors konfirmation og til andre fester. Det er bare altid godt og højeste kvalitet. Og så til en fornuftig pris. Så dem skyndte vi at kontakte, da vi fandt ud af, at vi selv skulle have kok med!

En anden venindes mor er vant til at servere. Vi har aftalt, at de er 5 under maden, da maden skal tallerken serveres. Efter maden bliver de 2 af dem for at servere drinks og fadøl.

Er bare så glad, for vi har det på plads. Hun har selv lovet at finde 4 andre, hun ved, hun kan arbejde sammen med. Så slipper for at skal ud og finde flere. Dejligt :biggrin:

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

Mad og servering:

Min gamle klssekammerats mor og bonusfar er kanon til at lave mad. De har lavet mad til min brors konfirmation og til andre fester. Det er bare altid godt og højeste kvalitet. Og så til en fornuftig pris. Så dem skyndte vi at kontakte, da vi fandt ud af, at vi selv skulle have kok med!

En anden venindes mor er vant til at servere. Vi har aftalt, at de er 5 under maden, da maden skal tallerken serveres. Efter maden bliver de 2 af dem for at servere drinks og fadøl.

Er bare så glad, for vi har det på plads. Hun har selv lovet at finde 4 andre, hun ved, hun kan arbejde sammen med. Så slipper for at skal ud og finde flere. Dejligt :biggrin:

Hej!

Ville bare lige sige til lykke med det foranstående bryllup og velkommen til dette vanedannende sted, når jeg nu snuser rundt her i din tråd.

Det lader da til at du er ved at have styr på en hel masse praktiske ting :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej velkommen til.. og tillkyye med den forestående begivenhed...

kan godt forstå i har valgt sonnerupgaard der er vildt flot der ude...

Tusind tak... Ja det er rigtig skønt der. Vi har kørt forbi flere gange og var helt vilde med det. Syntes dog det var lidt dyrt, men da vi ellers kiggede rundt blev vi ved med at sammenligne det med sonnerupgaard. Så blev enige om at når vi havde dert sådan. Så var det pengene værd :biggrin:

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

Hej!

Ville bare lige sige til lykke med det foranstående bryllup og velkommen til dette vanedannende sted, når jeg nu snuser rundt her i din tråd.

Det lader da til at du er ved at have styr på en hel masse praktiske ting :biggrin:

Tak skal du have... Ja det er sværd at slippe når man først er startet. :cheerleader3:

Vi har en del på plads ja... Men ville også helst bare lave det hele klar nu. Men vi skal snart en tur til USA, så det kan jo være man ser noget andet derover ;)

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

På vej til alteret:

Da jeg ikke har nogen kontakt med min far, har jeg i mange år vist, at min storebror skulle føre op.

Så en dag skulle min mor & Bonusfar, min bror & hans kæreste, Chrille og mig ned til min mormor og morfar og spise. Kun min mor og hendes mand vidste, vi skulle giftes, så da vi skulle have kaffe, serverede jeg denne kage til min bror:

post-37446-1247424702.jpg

Han sad bare og stirrede på den, men hans hviskede, at det ville han helt vild gerne!!

Vi skålede i champagne og resten af aftenen var de alle helt euforiske, det var bare så dejligt.

Da vi fortalte Chrilles forældre det to dage efter, blev de lige så vilde. Min svigermor var helt fra den og fik sat kaffe over uden bønner :carrot:

Weekenden efter var det Chrilles fødselsdag. Hans bror, som bor i Jylland, meldte fra et par dage i forvejen pga økonomien. Vi havde ellers planlagt, at fortælle ham det der, så da han ringede for at sige tillykke, fik han det at vide. Han blev meget glad, men fortrød han ikke var kommet. Så et par timer efter ringede han, at han kom alligevel. Senere på aftenen spurgte Chrille hans bror, om han ville være forlover, så blev der igen skålet i Champagne :thumbsupsmileyanim:

Så det var nogle dejlige uger, hvor vi fik fortalt det til familie og venner, og fik drukket en masse champage...

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var jeg lige i Brugsen en dag:

Og vupti så lå der lige fakler i vores grønne farve. Jeg skyndte mig at nuppe dem, der var. Det blev til 8 stk. De kostede 19,95 for 2 stk.

De havde også en masse plastic service i hvid med grøn kant. Jeg tog 6 skåle, selvom jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge dem til endnu. De var bare så billige. 20 kr. for alle 6.

post-37446-1247425168.jpg post-37446-1247425217.jpg

Gik i Fakta bagefter, hvor de havde fyrfadslys i samme grønne farve. Jeg nappede to æsker for 40 kr. Har dog ikke lige billede af dem.

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

Ja han blev godt nok overrasket :) Det er bare dejligt, at alle bliver så glade, når man fortæller, at man skal giftes.

Hi hi, ja jeg har masser af ideer. Det er heller ikke altid manden kan følge med ;) Det kræver til tider nogle dage for ham at tygge på tingene, men som regelt er han enig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Har fundet kjolen - næsten :cheerleader3:

Sad og kiggede på Lilly.dk og fandt denne skønne top:

post-37446-1248032084.jpg

Den kostede 250,- så jeg tænkte hva pokker. Kan jo returnere den eller sælge den videre hvis ikke det er noget.

Og da jeg fik den, wow... Den er bare gude skøn! Selvfølgelig havde klovnen til mig bestil den et nummer for lille, så har nu bestilt den rigtige...

Glæder mig SÅ meget til at få den! Så Skal jeg bare havde fundet en vidunderlig underdel! :cheerleader3:

Redigeret af T-Tøsen
0

Del dette indlæg

hej Tanja

Så fik jeg også drømt mig igennem din tråd, hvor er det bare nogle gode ting du har styr på allerede, vi overvejer også diskobilen...... Tak for din hilsen i min tråd, den rørte mig dybt. Er ked af at hører du ikke har noget med din far at gøre. Men dejligt at du har så skøn en familie som ellers virker som om i står sammen. Og dejligt at din storebror vil fører dig op.

Glæder mig til at følge dig, vi er jo begge 2010´er . Og stort tillykke med det forestående bryllup.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer