sisse79

Vielsesring

14 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg står i den dejlige situation at jeg skal giftes til juni 2010 :cheerleader3:

Og nu har jeg lige fundet den fedeste ring, hvis jeg selv skal sige det , men er dog i tvivl om det er en stor fejl at købe en ring som er så "stor" bliver man træt af at gå med den resten af sit liv ? og skulel jeg hellere købe en traditionel ring (som jeg egentlig ikke er så vild med ) hvor vi kan få to som passer sammen ? :cheerleader3:

Så tænke jeg lige ville spørge alle jer til råds herinde, I om nogen må jo have en mening og et evt. også erfaring på dette punkt :)

så spørgsmålet er stor ring kontra alm. ring , fordele ulemper, og er det mest alm at ringene passer sammen som sæt eller er det total ligegyldigt hvis man bare køber i samme karat og samme matriale ?

ønsker egentlig bare lidt indput meninger og holdninger :bearhug:

ringen er på dette link, http://www.chanti.dk/#pageName=productDeta...775&begin=0 kan ikke finde ud af at sætte billedet ind af den :smash:

Redigeret af sisse79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan af en eller anden årsag ikke se den ring, som du linker til. Men det jeg vil sige er, at det for det første jo er op til dig, og du skal følge dit hjerte.

Jeg er en af dem, som har tænkt meget fornuftigt, da jeg nemlig er bange for, at blive træt af min ring, hvis ikke den bare er meget enkelt. men igen der er mennesker jo forskellige :-). Jeg synes dog du skal vente med at bestille den, for måske ændre du mening om nogle måneder.:-)

0

Del dette indlæg

Hej :cheerleader3:

Jeg skal giftes til maj næste år, og har indtil videre valgt en såkaldt prinsessering http://www.chanti.dk/#pageName=productDeta...290&begin=0 (Den fylder også mere end normalt) så det betyder at vi ikke kan få helt ens ringe, men min forlovede for bare en der matcher "kanten" på min og så også i hvidguld, og det ser fint ud :cheerleader3:

Jeg er i den situation at jeg ikke må have min ring på på arbejde, så synes godt at jeg kunne tillade mig at vælge en ring der fylder lidt mere :bearhug:

Synes du skal vælge den ring du har lyst til, men du skal nok tage fx dit arbejde i betragtning, om det kan betyde noget.

Ved ikke om dette overhovedet hjælper dig, men det er sådan jeg har valgt :)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg står i den dejlige situation at jeg skal giftes til juni 2010 :cheerleader3:

Og nu har jeg lige fundet den fedeste ring, hvis jeg selv skal sige det , men er dog i tvivl om det er en stor fejl at købe en ring som er så "stor" bliver man træt af at gå med den resten af sit liv ? og skulel jeg hellere købe en traditionel ring (som jeg egentlig ikke er så vild med ) hvor vi kan få to som passer sammen ? :bearhug:

Så tænke jeg lige ville spørge alle jer til råds herinde, I om nogen må jo have en mening og et evt. også erfaring på dette punkt -HAHA-

så spørgsmålet er stor ring kontra alm. ring , fordele ulemper, og er det mest alm at ringene passer sammen som sæt eller er det total ligegyldigt hvis man bare køber i samme karat og samme matriale ?

ønsker egentlig bare lidt indput meninger og holdninger :)

ringen er på dette link, http://www.chanti.dk/#pageName=productDeta...775&begin=0 kan ikke finde ud af at sætte billedet ind af den :smash:

Hej Sisse

WOW - en flot ring :) Og jeg er ellers slet ikke til store "pyntede" ringe.

Jeg tror faktisk ikke, at man nogensinde bliver træt af sin vielsesring, uanset hvordan den ser ud. Den symboliserer jo noget helt specielt, så jeg har svært ved at tro, at man kan se bort fra betydningen af ringen og blive træt af den. :cheerleader3:

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Og nu har jeg lige fundet den fedeste ring, hvis jeg selv skal sige det , men er dog i tvivl om det er en stor fejl at købe en ring som er så "stor" bliver man træt af at gå med den resten af sit liv ? og skulel jeg hellere købe en traditionel ring (som jeg egentlig ikke er så vild med ) hvor vi kan få to som passer sammen ? :)

Så tænke jeg lige ville spørge alle jer til råds herinde, I om nogen må jo have en mening og et evt. også erfaring på dette punkt :pokey:

ønsker egentlig bare lidt indput meninger og holdninger :)

Hej Sisse

WOW - en flot ring -HAHA- Og jeg er ellers slet ikke til store "pyntede" ringe.

Jeg tror faktisk ikke, at man nogensinde bliver træt af sin vielsesring, uanset hvordan den ser ud. Den symboliserer jo noget helt specielt, så jeg har svært ved at tro, at man kan se bort fra betydningen af ringen og blive træt af den. :bearhug:

Mange hilsner fra Tanja

JA er den ike kbare flot :cheerleader3: det sjove er at jeg heller ikke plejer at være til store bling bling og går næsten aldrig med smykker så det undrer mig selv at jeg faldt for lige den her ...

var ellers inde for at kikke efter en magen til annemaries da det var sådan en jeg havde tænkt mig ...men så så jeg den her og jeg var solgt...

0

Del dette indlæg

Jeg synes den er rigtig flot :cheerleader3: Jeg ville klart vælge med hjertet, og tage den jeg bedst kunne lide, og ikke gå efter noget jeg egentlig ikke kunne lide :cheerleader3:

Jeg har også selv valgt en ring som er rimelig bling bling :bearhug: Og min kærestes er så en klassisk vielsesring, de ligner jo så slet ikke hinanden, men det er heller ikke et must i min verden, eller vores ;)

nz36t1.jpg

Redigeret af Trøffeltrunten
0

Del dette indlæg

jeg kan af en eller anden årsag ikke se den ring, som du linker til. Men det jeg vil sige er, at det for det første jo er op til dig, og du skal følge dit hjerte.

Jeg er en af dem, som har tænkt meget fornuftigt, da jeg nemlig er bange for, at blive træt af min ring, hvis ikke den bare er meget enkelt. men igen der er mennesker jo forskellige :-). Jeg synes dog du skal vente med at bestille den, for måske ændre du mening om nogle måneder.:-)

tror også jeg skal gøre som du siger og vente og så håbe de stadig har den om nogle måneder ..

og så er det rigtig ang . arbejde .. måske er det for meget bling bling når man er pædagog og arbejder på et værested for psykisksyge...??? sådan lidt prængende måske.... hmmmm øv dte er svært

0

Del dette indlæg

Jeg synes den er rigtig flot :cheerleader3: Jeg ville klart vælge med hjertet, og tage den jeg bedst kunne lide, og ikke gå efter noget jeg egentlig ikke kunne lide :cheerleader3:

Jeg har også selv valgt en ring som er rimelig bling bling :bearhug: Og min kærestes er så en klassisk vielsesring, de ligner jo så slet ikke hinanden, men det er heller ikke et must i min verden, eller vores ;)

nz36t1.jpg

den er godt nok også flot :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot ring du har kig på..... :cheerleader3:

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge den jeg aller bedst kunne li´ - også selvom den er lidt speciel - eller stor.... Jeg har selv kig på nogle specielle ringe - og vælger en af dem i stedet for en traditioel ring. Det betyder så også at min kæreste og jeg ikke kan få helt samme ringe, men det synes jeg faktisk ikke gør noget, da vi jo stadig er to individer i vores forhold....

Da jeg var gift sidste gang valgte min ex-mand og jeg nogle meget traditionelle ringe - og hvis jeg skal være helt ærlig, så blev det aldrig rigtig MIN ring, hvis du forstår hvad jeg mener....

Så vælge den DU helst vil have.....

Mange knus Lene

Her er forresten de ringe, som jeg selv har kig på....

post-37717-1248282510.jpg post-37717-1248282529.jpg post-37717-1248282542.jpg post-37717-1248282554.jpg

0

Del dette indlæg

WAAAU, mit eneste MEN er den store sten!! Hvad er den? Jeg er selv inde og kigge på min ring nu, som jeg hr fundet gennem dit Link SÅ TAK!! :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

NÅÅÅH nu har jeg læst mig til det er en Amatyst... Nice :))

Redigeret af milia
0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige - vælg med hjertet :cheerleader3:

Jeg er heller ikke til de traditionelle ringe - men har valgt en helt glat sølv-ring 4 mm og min mand en titaniumsring 8 mm.

Jeg har så fået en spinning-ring med diamant i morgengave. Det var et råd jeg fik herinde, da jeg skrev om hjælp, fordi jeg ikke er til traditionelle vielsesringe.

Spinning-ringen kan jo skiftes ud.

0

Del dette indlæg

WAAAU, mit eneste MEN er den store sten!! Hvad er den? Jeg er selv inde og kigge på min ring nu, som jeg hr fundet gennem dit Link SÅ TAK!! :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

NÅÅÅH nu har jeg læst mig til det er en Amatyst... Nice :))

hv orfor en har du valgt ... :) ja har også været inde for at undersøge hvad sten det var og er stadig lidt usikker på hvad det egentlig er for en stedn... klar quartz står der en form for ædelsten tror jeg det er ... men er ikek sikker...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer