Posted July 30, 2009 · Report post Hej Tøser Jeg skal giftes om 16 dage (den 15. august 2009) - JUBIIII Jeg kunne godt tænkte mig at min tilkommende mand fik et par strømper med en markering af hvor der skal klippes. Har set strømperne for længe siden, men kan ikke huske hvor. Håber I kan hælpe... Ann-Katrine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 30, 2009 · Report post Jeg tror, du kan få dem i de fleste herretøjsforretninger - ihvertfald dem, der sælger klassiske jakkesæt mv. Såvidt jeg ved, har min kommende mand købt sådanne strømper, og de blev bare købt der, hvor han også har købt sit tøj - i en Din Tøjmand. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2009 · Report post jeg ved at amor hjemmeside se her og lilly harse her min man køber dem selv hos amor...og tillykke med bryllupet om 14 dage vi skal jo også selv giftes der 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post JBS har strømperne, de fleste herreforretninger der sælger jakkesæt har dem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Jeg har købt min kommende mands strømper i Kauffman... der er også et lille brudepar på siden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2009 · Report post Vi købte dem med brudepar på siden og streg til at klippe ved i Troelstrup inde ved Nørreport.. men tror man kan få dem i de fleste butikker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2011 · Report post Det er også mulig at få nogle strømper der skiller sig ud på en fed måde til brylluppet. Klippelinjen er ved at være godt brugt. Hvad med at sætte nogle farver på i stedet med Happy Socks strømper til gommen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2011 · Report post Det er også mulig at få nogle strømper der skiller sig ud på en fed måde til brylluppet. Klippelinjen er ved at være godt brugt. Hvad med at sætte nogle farver på i stedet med Happy Socks strømper til gommen. Nu er tråden jo så også temmelig gammel!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2011 · Report post Her skal gommen have lila strømper på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2011 · Report post Her skal gommen have lila strømper på Det valgte min mand også... og lilla slips 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2011 · Report post Hov, jeg havde ikke set datoen Så er det nok knap så relevant. Det er jeg ked af. Lilla strømper, er nu også smarte i stedet for de traditionelle sorte. Der er jo rigtig mange muligheder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites