Miss-Lena

Hvor er brudene henne?

12 posts in this topic

...eller er der flere der synes at der mangler lidt beretninger og billeder? Der må jo være tonsvis af sommerbrude derude, der endnu ikke har delt dagen med os billedhungrende zillaer :thumbsupsmileyanim:

KOM NU FREM QUINDER!

Klem Lena

0

Annonce ♥

Enig

:thumbsupsmileyanim::griner:-:heart:

0

...eller er der flere der synes at der mangler lidt beretninger og billeder? Der må jo være tonsvis af sommerbrude derude, der endnu ikke har delt dagen med os billedhungrende zillaer :cheerleader3:

KOM NU FREM QUINDER!

Klem Lena

Undskyld :heart: Men jeg har ikke fået særlig mange billeder endnu, så I bliver altså nød til at vente (ved godt at det er svært). :griner:-

Jeg tager på ferie på lørdag så det bliver nok først der efter, muligvis kan der snige sig et billede eller to ind inden ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Ja samme her, der skal nok komme en beretning når jeg får nogle af alle de billeder der blev taget :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja vil vil se og læse hvordan det hele er gået...

0

Altså jeg har startet min beretning...den er så gåt lidt i stå....OOOOPPS

0

Sry.. men er endelig gået i gang.. og i skal nok få billeder.. har nok de første 500 liggende.. (mangler selvfølgelig de første)..

0

Annonce ♥

Tja med billeder der stadig mangler og en hverdag der er MERE stresset end godt er.. så går der lige lidt tid endnu. Men så kommer der både billeder, beretning og videoklip.. Promise..

0

Jeg har også skrevet min beretning og lagt lidt billed ind..

0

Her mangler der stadig en del billeder, men jeg er gået i gang..

Derudover er jeg også startet efter ferien igen og ska lige igang... men der ska nok komme mere.

0

nu er jeg også kommet med i klubben for de gifte folk, og livet er skisme skønt som frue. Jeg er også en af dem, som venter på billederne fra fotografen. Vi har nu fået kode og kan se billederne på deres hjemmeside, hvilket vil sige, at vi nu snart har den i hænderne også. Vores fotograf har lavet 400 billeder til os :-)

men min beretning kan du se her

0

Annonce ♥