Guest Malene-Louise

Brylluskage

11 indlæg i dette emne

Vi overvejer at få bryllupskagen som dessert. Planen var at vi skulle have 3 retters menue efterfulgt at kaffe, bryllupskage, ckokolade osv. Men tænker bare, hvem gider at spise bryllupskage efter 3 retter mad, hvoraf desserten også er kage?

Andre der overvejer det samme eller fået bryllupskagen som dessert? Kan oplyse vi ikke skal holde reception, hvorfor kagen ikke kan serveres der.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Malene

Vi regner med at skulle have buffet og derefter springe desserten over, så folk har plads til bryllupskagen, som vi vil servere sammen med kaffen.

Hvis vi skulle have menu, ville vi vælge desserten fra og få kagen til kaffen.

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Jeg har både været til et bryllup, hvor vi fik bryllupskagen som dessert og til et, hvor vi fik den efter desserten til kaffen. Jeg synes helt sikkert, at det er bedst at få kagen til dessert. Når man får den til kaffen efter desserten er der mange, der er mætte og det er bare så synd, hvis den fine (dyre) kage ikke bliver spist.

Vi har valgt at spise vores til receptionen, da min kæreste meget gerne vil have noget andet til dessert, for han er ikke så vild med kage. Men jeg synes altså det er en super idé med bryllupskage til dessert (og så sparer man også en anden dessert) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overvejer at få bryllupskagen som dessert. Planen var at vi skulle have 3 retters menue efterfulgt at kaffe, bryllupskage, ckokolade osv. Men tænker bare, hvem gider at spise bryllupskage efter 3 retter mad, hvoraf desserten også er kage?

Andre der overvejer det samme eller fået bryllupskagen som dessert? Kan oplyse vi ikke skal holde reception, hvorfor kagen ikke kan serveres der.

hejsa, vi dropper også dessert og får kaffe og kage efter middagen. Vi skal giftes kl 16, så til vores reception serverer vi canapeer i stedet for... :-)

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at bruge bryllupskagen til dessert. Senere er mange trætte, mætte og måske også fulde :balloons: så vi tænker at de nyder den mere som dessert.

Og det er jo lidt af en udgift samtidig, så den skal både nydes og beundres :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik vores bryllupskage som dessert, og det var det bedste valg vi overhovedet kunne have taget. Vi gik til kaffebord og fik bryllupskage, chokolade og frisk frugt. Til drikkelse fik vi asti, kaffe, the, bailey, grand manier og cognac. Vi fik derfor klaret kaffe og dessert på samme tid. Det gav os faktisk 1 times længere fest, ift hvis vi skulle have haft dessert og efterfølgende skulle ind og have kaffe.

0

Del dette indlæg

Tusind tak for at alle jeres svar :balloons: Som har overbevist os om, at vi skal have kagen som dessert sammen med kaffen osv.

Da min søster blev gift, blev kagen serveret efter middagen og ingen spiste af den til min søsters store skuffelse. Det vil jeg helst gerne undgå.

Så menuen bliver fisk til forret, buffet til hovedret efterfulgt at kaffe OG bryllupskage :badgirl: Og så er der masser af tid til dans og fest :thumbsupsmileyanim:

Vores bryllupskage består i øvrigt af: Mandelbund af marengs og marcipan, jordbær/rabarberkompt m. ingefær og kanel. Legeret creme på hvid chokolade og citron overtrukket med marcipan.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer