missekat0609

Sandra og Jesper 22.05.2010

194 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Derudover skal vi til prøvemiddag på slottet om små to uger, hvor vi også lige tager en overnatning, så vi også kan smage vinene :( Og derefter vil jeg så købe disse fine menukort (som jeg så kan få hende til at printe) samt bordkort.

post-38929-1268051570.jpg

post-38929-1268051591.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har jeg købt en fin fascinator, som jeg også er meget spændt på at se :)

Hov... Den her tråd har jeg ikke set før. Sikke nogle lækre ting du er kommet frem til. Og hvor er den fascinator bare FLOT. Må man spørge til linket hvor du har købt den? Sys den er helt fantastisk!

0

Del dette indlæg

Tak for roserne...

Synes også selv både strømpebåndet og fascinatoren er meget fine:-)

Fascinatoren er købt på Etsy.com:

http://www.etsy.com/shop/bridalcouture.

Glæder mig til at købene kommer frem.

Var igår henne hos guldsmeden (Figaros Bryllup) og prøve min vielsering, som jeg er ved at få lavet af 3 brillianter (1 stor sten med 1 mindre sten på hver side på lidt smal mat guld ring), som har været min mors. Tror den bliver supoer fin og glæder mig også her til at se det færdige resultat!

0

Del dette indlæg

Var igår henne hos guldsmeden (Figaros Bryllup) og prøve min vielsering, som jeg er ved at få lavet af 3 brillianter (1 stor sten med 1 mindre sten på hver side på lidt smal mat guld ring), som har været min mors. Tror den bliver supoer fin og glæder mig også her til at se det færdige resultat!

Ej hvor spændende med en vielsesring fra Figaros Bryllup! Marlene Juhl Jørgensen er så dygtig og med en skøn, skøn stil. Det glæder jeg mig meget til at se billeder af!

0

Del dette indlæg

Så er der gået lidt tid igen...

Vi har nu været til prøvemiddag på Häckeberga Slott, og det hele var super lækkert:-) Vi skal ha:

Forret

Sukkersaltet laks 33 grader

citroncréme, urteyoghurt, ristet reje,

råmarinered bede, 30 måneders prästost, brunt skalotteløgs smør og dildgelé

2008 Grüner Veltliner, Huber, Traisental,

Østrig

Hovedret

Hjort fra Häckeberga med rillete på bogen og morkler, puré på ristet pastinak, svamp, inkogt pastinak, krydret sky , bønner og æble

2005 Columbia Crest, Two vines Shiraz, Ste Michelle,

Wine Estates, Washington State, USA

Mellemret

Ost fra Wilhelmsdahls gårdmejeri

serveres med tre tilbehør

2005 Recioto della Valpolicella, Degani valgatara,

Veneto, Italien

Dessert

Citrontærte med pistage, lemoncurd, rørte bær, citrussne, kakaoflager, dulche leche, citrussorbet

2007 Sauternes, Chateau Simon, Sautern,

Frankrig

Så har jeg også været inde og hente min vielsesring hos Figaros Bryllup, og den er bare blevet sååå fin:-) jeg har den lige til indgravering, men henter den derfra idag og skal nok ligge billeder ud af den og selvfølgelig herrens vielsesring.

Jeg har også modtaget birdcage sløret, som var lidt mindre end jeg havde håbet, så i mellemtiden købt endnu et slør, dog med swarowski sten istedet, som jeg tror har den rette størrelse.

Jeg har også modtaget fascinatoren, som jeg synes er fantastisk:-) Jeg skal nok få taget billeder ved prøveopsætningen af sløret og fascinatoren.

Jeg tror heller ikke der går ret længe inden jeg modtager mit skræddersyede korset, som forhåbentlig hjælper med at stramme ind og holde på formerne:-)

Jeg har også fået bestilt sommerfuglebordkortene med trykte navne vist lidt tilbage i min tråd.

Ellers har jeg lidt stress over blomsterarrangementet. har endnu ikke fået set hende, der skal stå for det, men håber jeg kan nå det i starten af næste uge.

Det er godt nok lidt stressende at køre bryllupet, samtidig med hussalg, ombygning af nyt hus og arvesager på en gang....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder Jeres menu bare lækker!!! Jeg gad godt være gæst til Jers bryllup :)

Spændende med vielsesringe, slør og fascinator! - skal vist lige kigge mere i din tråd.

Hvor har du købt korset?

0

Del dette indlæg

Hej igen,

Jeg har købt corsage via Etsy. com, men de har også deres egen hjemmeside www.desertorchidcorsets.co.uk.

Det har indtil videre været en rigtig god oplevelse. de har et kæmpe udvalg af stoffer, og mit corsage bliver i ivory med hot pink syninger (panels) og hot pink strømpeholdere (der dog kan tages af og på, da jeg endnu ikke ved om jeg skal have strømper på).

Jeg sendte dem mine mål, hvorefter de syede en bomuldsprøve til mig, som jeg så kunne se om passede.

Jeg håber lidt at det kommer til at give mig lidt ekstra centimeters talje :-) Jeg skal nok bare lige øve mig lidt med at gå med det inden...

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået købt taske på EBAY. Glæder mig til at se den i real life:-)

Den kan ses på:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...T#ht_2259wt_941

Ellers blev jeg overrasket i går af 8 veninder, som havde planlagt PA:-) Det var en super hyggelig og fed dag, men har været helt færdig idag...

Min kæreste ville have mig med ind til KBH og se på jakkesæt igår formiddag, men da vi står i Magasin og han er ved at købe sorte laksko, står alle veninderne der lige pludselig :)

Vi startede med en brunch på en nærliggende café, hvorefter vi skal hen og Pole danse. Det er utroligt så let og ubesværet inskruktøren kunne få det til at se ud, og hver svært vi alle alligevel havde med at løfte vores kropsvægt og svinge den rundt:-) Alle jeg har talt med idag har sindsygt ondt i ryg og arme....

Derefter gik vi i Kongens Have og spiste bagels og solede lidt.

Så gik turen til Helel Thorup spa, hvor min mormor havde givet et gavekort til en massage, og de andre tøder badede i spaen, hvor jeg tilstødte efter massagen og fik lidt champagne.

Så skulle vi hjem til min brudepige, hvor mere champagne røg indenbords og der var bestilt lækker mad udefra :cheerleader3: Derefter gik der drinks i aftenen og den obligatoriske stripper kom ind efter jeg blev placeret på en stol med bind for øjnene. Det var en italiano med pilot kostume....

Og derefter gik turen hjem igen ved 5 tiden hvor min dejlige kommende mand hentede mig.

Så super hyggelig dag, og glæder mig nu endnu mere til selve dagen!

Jeg skal hente mit undertøjscorsage i morgen hos posten, så det er spændende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Ja man giver 50.000 SEK for slottet. Dette er så inkl. alle slottets værelser og morgenmad til alle gæsterne. Og de 1550 SEK er så kuvertprisen for en super 4 retters gourmetmiddag, drikkevarer og bryllupskage.

Vi valgte så også at købe et valutalager af SEK, da kursen var helt nede i 69 sidste sommer, hvilket også har hjulpet budgettet en del. SEK er nu oppe omkring de 76.

Ja bryluppet nærmer sig med hastige skridt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der billeder af min kjole:-)

http://www.customcouturebridal.com/Samanth...-p/cust-553.htm

Jeg har også fået tracking number, og den er nu landet i København, så burde modtage den idag eller imorgen. det bliver spændende at prøve den på. Til gengæld er jeg lidt skuffet, da den fine guldblonde vi havde aftalt overdelen og det nederste på skørtet skulle laves af, ikke kunne fås alligevel...Det resulterede i at de valgte bare at bruge en anden normal råhvid blonde:-( Hvis jeg havde vidst det, ville jeg ikke have lavet "bæltet" og lace up i guld...Til gengæld har hun skåret 100 USD af prisen.

Jeg må jo bare få det bedste ud af det.

Håber den passer!

Hvad synes I om billederne? Skal nok lægge fotos ind, når den kommer hjem til mig....Og mangler vist også at lægge billeder ind af tasken, birdcage veils og fascinatoren:-)

Har også modtaget vores fine sommerfugle bordkort igår med posten, så kan også lige tage et foto af dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er spændt på at høre med kjolen... Den ser jo egentlig rigtig fin ud, men jeg kan da bestemt godt forstå at du er træt af at blonden ikke er den farvede du havde tiltænkt - specielt når nu snoren i ryggen og bæltet er tilpasset det gyldne.

0

Del dette indlæg

Ja det er ret ærgeligt med blonden:-( men håber den så istedet sidder perfekt:-)

Jeg håber, at DHL leverer den imorgen, har nu skrevet en fuldmagt til at de må lægge pakken i skuret til dem på mail. Så håber de får den mail så jeg kan få den imorgen istedte for først på fredag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen DHL har været hos os igår og efterladt en seddel, hvor der står vi skal kontakte dem for levering. Da jeg så kommer hjem fra arbejde, først ved 18-tiden igår aftes sender jeg dem så en mail med, at de gerne må stille pakken i skuret og sætter en fuldmagt på døren. Mailen har de så nok desværre først set idag efter at pakkebilen er blevet pakket:-( Så den kommer nok først på fredag...Er godt nok utålmodig:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer