missekat0609

Sandra og Jesper 22.05.2010

194 indlæg i dette emne

Ej, hvor bliver det spændende med din kjole! Jeg kan godt forstå, du glæder dig.

Ang. gratis program til at gøre billeder mindre, kan jeg varmt anbefale VSO resizer. Det er super nemt at hente og så nemt at bruge; du venstreklikker blot på det billede, du vil gøre mindre og VSO resizer dukker op som en af mulighederne (altså når du har downloaded det). Den klikker du på, trykker FORTSÆT og kan så i øverste felt vælge hvilken formindskelse...

Held og lykke med det

:jul1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pia K: Tak for beskeden. Ja det var nu ikke for at gøre andre triste jeg skriver om min mor, men det virker nogengange helt terapeutisk at få sine tanker ned på "papir" (skærm)...Så du må ihvertfald undskylde hvis jeg i kort tid fik dit humør til at dale. :)

Jeg fik godt nok også selv en "mindre" nedtur igår og ikke meget søvn i nat, men sådan er det jo nok...Det går meget op og ned med humøret.

Men det er også som om at det så letter lidt på humøret igen, når man har været nede og vende, så det kan jo lige frem være det er sundt.

Du skal på ingen måde undskylde. Jeg har selv mistet en søster, så når jeg hører om andres tab har jeg nemt ved at sætte mig ind i hvordan det er. Jeg tror helt klart det er sundt at følge sine følelser, det tager den tid/søvn/tårer som det nu gør.

0

Del dette indlæg

Så har jeg modtaget et link til min tegning af kjolen. Den er jo lige som jeg har drømt om:-)

http://www.customcouturebridal.com/Product...ctCode=Cust-553

En beskrivelse af kjolen kan ses nederst på siden under tegningen. Senere idag eller imorgen kommer der en tegning af bagsiden og kjolen med de aftaglige ærmer.

Tror den bliver så fin!!!

Så har jeg fået downloadede VSO resizer på min arbejdscomputer, da min private er en mac, så der duede det ikke rigtigt for mig. Håber vedhæftede billede er ok. Det er et billede af den gyldne blonde der skal være på overdelen af kjolen med råhvidt underlag.

post-38929-1260536943.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor ser din kjole bare flot ud! Kan rigtig godt lide ideen med blonde på overdelen og den mørkere farve og blonden i bunden af kjolen - glæder mig til at se billeder af den endelige kjole på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er første gang jeg er inde i din tråd.. pu ha.. sikke noget.. Men hvor er det godt at i trod det store tab allligevel gennemfører brylluppert.. Det er meget flot.. Jeg håber virkelig at i får den dag i fortjener.. Og jeg er helt sikker på at hun følger med fra oven..

Hvor ser din kjole bare flot ud.. det må være mega spændene atfå den syet..

0

Del dette indlæg

Så en lille opdatering...

Jeg har nu modtaget stofprøver på min kjole, og de er bare rigtig fine:-) :cheerleader3: noget finere end fotoet..., så kan slet ikke vente. Har også fået taget mig sammen til at få taget mine mål og sendt dem til designeren, så hun kan begynde på kjolen.

Derudover har jeg fået printet, limet og bundet vores invitationer og fået dem sendt ud i sidste uge, jubiii!!! De blev ret fine, synes jeg...jeg kan lægge billeder ind af dem imorgen fra arbejdscomputeren.

Vores relativt simple hjemmeside fungerer også fint, og der er allerede 6 beskeder i vores gæstebog fra folk der gerne vil komme, så det er jo dejligt.

Har også booket frisør, så det bliver spændende når vi kommer til prøveopsætningen. Skal dog først have købt mit birdcage slør og fascinator, men har lidt svært ved at vælge. Vil hvis tiden er til det også prøve at sætte nogle billeder ind af disse.

Ja sikke meget der er sket de sidste uger, men det var vist også på tide:-)

0

Del dette indlæg

Er ked af at høre det med din mor - det er godt nok gået stærkt, hvilket måske var det bedste for hende, men hårdt for dig og dine kære :cheerleader3: Synes det er rigtig flot af jer at fortsætte planlægingen af brylluppet, på trods af den tunge sten, som jeg kan forestille mig, at du føler i dit hjerte. Føler med dig :cheerleader3:

Fin tegning af din kjole, det bliver spændende af at se det færdige resultat :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Sandra,

Så fandt jeg endelig din tråd igen :cheerleader3: og har allerede foreslået Maldiverne til min forlovede nu - og vi er begge meget glade for dine links og forslag!

Skønt at høre at stoffet overgår dine forventninger, jeg er jo allerede begejstret for det vi er blevet præsenteret for, så jeg glæde mig til updaten.

Så har jeg først lige fanget nu, at I også skal giftes i smukke smukke vidunderlige Hørsholm kirke :cheerleader3: har slet ikke set andre før nu. Så jeg er spændt på at høre hvilken præst det er der skal vie jer? Pt. .har vi været oppe og høre... manden og Kirsten og mangler den sidste kvindelige præst, men vi er allerede ret positive overfor Kirsten. Må jeg også høre hvor du skal have sat hår - hvis nu det er i nærheden :cheerleader3:

Glæder mig til at høre mere :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen,

Så har jeg billeder af vores invitationer (ikke de bedste billeder, taget med min mobil):-)

Ja vi skal også giftes i Hørsholm Kirke, og ja det er virkelig en fin kirke:-) først skulle vi have været viet af Kirsten, men så havde vi Nina Raunkjær som præst til min mors begravelse, og ville derfor også gerne have hende til at vie os.

Håret får jeg sat hos Cha Cha Cha i Kongevejs centret, også overvejer jeg at få lagt makeup hos Comfort Clinique på Kongevejen.

post-38929-1263885284.jpg

post-38929-1263885321.jpg

post-38929-1263885354.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen :loveboard:

Så glæder jeg mig til at høre Nina næste gang vi skal i kirke. Kan godt forstå i har valgt at lade jer vie af Nina, det er dejligt at det er en der kender jer bedre, hvor de fleste jo slet ikke har et forhold til hinanden. Synes det er en rigtig god beslutning for jer.

Invitationerne ser bare rigtig godt ud, kan rigtig godt lide måden de bliver lukket på, og farverne er lækre sammen! Og synes altså det er svært med de to slør, de er begge rigtig fine, men hvad der lige er bedst til din kjole, det bliver nok lettere når vi får de endelige billeder ;) personligt synes jeg at sløret med swarowski stenene er meeeget yndigt og femint :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lækre invitationer - specielt farvesammensætningen! :cheerleader3:

Og så er jeg helt vild med birdcage slør og har lige selv bestilt et på etsy hos TessaKim - tror det er samme forhandler som det guld bc. du viser. Jeg har bestilt med spredte rhinesten og synes, hun var været super, så glæder mig bare til at se det irl.

Jeg tror, det er perler og ikke swarowski sten, der er på nr. 2 slør, men hvad du skal vælge, er svært at sige uden kjolen. Begge dele er så flotte! Den guldfarvede afhænger måske også af "dine" farver (hår, skin, make-up..)?

0

Del dette indlæg

Håret får jeg sat hos Cha Cha Cha i Kongevejs centret, også overvejer jeg at få lagt makeup hos Comfort Clinique på Kongevejen.

Hej

Nu ved jeg ikke om du har booket make-up, men hvis det er har jeg en svigerinde, der er uddannet kosmetolog og bor i Hørsholm. Hun er på barsel nu, men vil sikkert gerne komme hjem til dig :thumbsupsmileyanim: Hun er virkelig dygtig og skal ihvertfald lægge min make-up på dagen. Send mig en PM, hvis det er noget1

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her en lille update...

Så er vi kommet hjem fra 9 dejlige dage i det fantastiske Maldiverne. Ca. 30 grader varmt (hvilket jo er 40 grader varmere end her:-)) og 28 grader varmt vand, perfekt til at dykke og snorkle i...

Vi havde nogle rigtig gode dyk med grå revhajer, ørnerokker, stor mantaray, stingrays, zebra haj, nurse sharks, leaffish med flere:-) Vores resort var også rigtig fint, Komandoo, og kan bestemt anbefales. Meget smuk lille ø med rigtig god service, mad og fine waterbungalows.

Så endnu en fantastisk rejse til Maldiverne er veloverstået, og jeg drømmer allerede om at vende tilbage. Gad vide om man skulle flytte derned:-)...

Desværre kom vores kufferter hverken med derned eller med hjem igen. På vej derned strandede de i Gatwick og ankom først to dage senere. Heldigvis havde vi badetøj i håndbagagen (vigtigt tip:-)), og en rejseforsikring gennem mit kreditkort, så vi kunne købe de ting vi mangler. Vores kufferter strandede også på vej hjem i Gatwick, og dem skal jeg først hente selv idag i lufthavnen (vi ankom natten mellem mandag og tirsdag).

Ellers er der ikke så meget nyt med brylluppet, andet end vi får en masse tilmeldinger via vores hjemmeside og opkald hele tiden, og har endnu ikke fået nogen afbud. Vi har sat deadline på den 21. februar, så der er egentlig ikke så længe til, at jeg kan prøve at begynde at fordele værelser.

Jeg har meget svært ved at beslutte mig for hvilket birdcage slør det skal være samt fascinator, når jeg kun har sådan en lille stofprøve at matche med, men ved ikke om det ikke bliver lige lovligt sent i forløbet, hvis jeg venter på at kjolen kommer...hmmmm...

Tak Tia for tippet om din svigerinde, sender dig lige en pm.

0

Del dette indlæg

Hej Sandra.

Tak for din hilsen i min tråd :) Jeg har lige læst hele din planlægningstråd igennem og blev rigtig ked af, at høre om din Mor. Min Mor fik en blodprop i hjernen for to år siden nu... Det var utrolig hårdt at komme igennem! Men vi er heldige at have hende endnu...

Jeg er også ret vild med din kjole :lol: Og jeg tror den kommer til at passe så godt til din kropstype! Og blonden er så fin :thumbsupsmileyanim: Jeg havde sat mine penge på kjole nr. to, som ligner den mest. Kjole nr. et syntes jeg dog også var meget sød.

Jeg ved endnu ikke om jeg skal have blonder på min kjole. Det må skrædderen og jeg afgøre i fællesskab senere hen. Jeg kan altså ikke beslutte mig :blush:

Håber du kigger forbi igen :balloons:

0

Del dette indlæg

Så er der igen gået lidt tid siden sidst...

Vi har nu endeligt gæsteantal, som bliver 64 stk. Fik heldigvis kun et enkelt afbud, som jeg ikke havde regnet med...

Jeg har nu storshoppet lidt på Etsy, og har købt birdcage veil. er meget spændt på at se det live:-)

post-38929-1268050872.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer