missekat0609

Sandra og Jesper 22.05.2010

194 indlæg i dette emne

Hej alle,

Efter en månedstid med inspiration fra forummet har jeg endelig taget mig sammen til at starte min egen planlægningstråd.

Lidt baggrundinfo om os:

Jesper og jeg har været sammen omkring 8 1/2 år, når vi bliver gift den 22.5.2010 i Hørsholm Kirke. Vi bor i Hørsholm med vores lille kat Rasmus:-) og har ingen børn endnu.

Egentlig havde jeg ikke troet han nogensinde skulle tage sig sammen til at fri, men der blev jeg positivt overrasket. Vi var på Maldiverne og nyde livet og dykke, som vi elsker. Vi havde så 7 års dag dernede og han sagde han havde en overraskelse til mig. Så vi gik sammen ned på stranden i solnedgangen, hvor han læste et fint og lidt sjovt hjemmeskrevet digt op og havde den fineste ring, da han friede. Det kunne man jo selvfølgelig ikke sige nej til:-)

Han havde så haft min mor med ude nogle uger inden og kigge på ringe og få lidt kvindelig guidning samt spurgt min far om lov, som traditionen siger. Så man var vel lidt stolt.

Indtil videre har vi booket kirke og præst, fotograf samt feststed. Feststedet bliver Häckaberga Slott lidt øst for Malmö. Jeg har kigget en masse inspiration til kjoler osv. men tror det ender med at skræddersyet noget, da jeg ikke lige har kunne finde, ihvertfald online, den gudinde inspirede kjole jeg søger i brudetyl og lidt blonder med empiresnit.

Temafarver bliver hot pink og guld.

Redigeret af missekat0609
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for fin velkomst:-)

Lyngsie: Maldiverne er simpelthen også bare fantastisk, vi er blevet lidt afhængige af at rejse dertil. Har været der 3 gange inden for et par år. Smukke små paradisøer med fantastisk snorkling, dykning, spa og luksuriøse omgovelser...Jeg er sikker på I får en fantastisk bryllupsrejse.

Jeg må lige se hvad jeg har af billeder:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til herinde :thumbsupsmileyanim:

Sikke et dejligt frieri - lige efter bogen :thumbsupsmileyanim:

Og fantastisk dato - vi skal også giftes den 22.05.2010.

Det bliver sjovt at følge hinandens planlægninger.

Vh

Mona

Redigeret af IMK
0

Del dette indlæg

Tak for fin velkomst:-)

Lyngsie: Maldiverne er simpelthen også bare fantastisk, vi er blevet lidt afhængige af at rejse dertil. Har været der 3 gange inden for et par år. Smukke små paradisøer med fantastisk snorkling, dykning, spa og luksuriøse omgovelser...Jeg er sikker på I får en fantastisk bryllupsrejse.

Jeg må lige se hvad jeg har af billeder:-)

Hvis du har billeder du vil dele, vil jeg rigtig gerne se dem :thumbsupsmileyanim:

Har du nogle gode råd til, hvor man skal vælge at bo? Spiller det fx. nogen rolle hvilken ø man vælger? Arrangerer I selv turen, når i tager afsted eller køber I en pakkerejse? Vi har tænkt os at arrangere selv, så kan vi vælge at bo nogle forskellige steder undervejs (selvom alle øerne ser lækre ud..).

Vi glæder os bare så meget til at komme derover - det er noget vi har snakket om lige siden vi blev kærester, at når vi skulle giftes skulle bryllupsrejsen gå til Maldiverne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igen tusind tak for alle jeres fine hilsener:-)

Lyngsie: Vi har altid købt pakkerejser, da jeg prøvede selv at arrangere det og indså, at økonomisk kunne det umiddelbart ikke betale sig. Første gang vi var afsted brugte vi Peacock Travel, anden gang, Nyhavn Rejser og tredje gang brugte vi et tysk rejsebureau der hedder Dertour.

Jeg fandt nemlig ud af, at specielt Tyskland og England har en del meget billigere rejser end herfra DK. Jeg tror at det skyldes, at de har mere charter agtig rejseaktivitet dertil end her fra DK, hvor det primært er en bryllupsrejse destination.

Jeg må sige at alle de øer vi har besøgt har været super på hevr deres måde. Vi har besøgt Soneva Fushi (meget luksuriøst og anderledes), Angsana Ihuru (fantastisk snorkling og dejlig mad), Mirihi (dejlig afslappet og fantastisk dykning) og sidst Hilton Irufushi (meget lækre nybyggede bungalows, knap så god snorkling).

På en af vores ture besøgte vi to forskellige resortøer, men det skal lige tages med i bestragtning at denne måde bliver det klart dyrere på.

Jeg vil da gerne sende dig nogle billeder, hvis du lige sender mig din emailadresse.

En rigtig god side til inspiration til jeres rejse er Tripadvisor.com i deres Maldiver forum, der er mange hjælpsomme eksperter og gode råd-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som det ses i min collage, vil jeg meget gerne have en græsk inspireret kjole samt håropsætning meget lig den i min coallge og har derfor kigget lidt efter nogle forskellige hårbånd.

Jeg har fundet et meget græsk inspireret et med guldblade, som jeg dog ikke kan finde ud af om bliver for meget...

Ellers er der det meget fine med perler, knap så græsk mere vintage præget:-)

De er desværre relativ kostbare begge to...

Hvad synes I:-)

post-38929-1250844626.jpg

post-38929-1250845083.jpg

post-38929-1250845100.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er bare helt vild med de håropsætninger :cheerleader3: Gid min ansigtsform kunne bære det!

Jeg synes, at den med guldbladene er helt vildt flot og meget græsk i stilen. Den ville jeg helt sikkert vælge! Jeg synes ikke det bliver for meget. Kjolen bliver jo nok også ret enkel i stilen og så er det da helt i orden at gå amok med hårpynten ;)

Så smukt!

Redigeret af lyngsie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg på en uges ferie i spanien, skønt:-) også gjorde jeg lige et fund i form af mine brudesko!!! Fantastisk fine ( hvis jeg selv skal sige det:-)) pink sko fra miu miu med guldsnorer på outlet til 50%.

0

Del dette indlæg

Så er jeg på en uges ferie i spanien, skønt:-) også gjorde jeg lige et fund i form af mine brudesko!!! Fantastisk fine ( hvis jeg selv skal sige det:-)) pink sko fra miu miu med guldsnorer på outlet til 50%.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer