LeneBak

Lene og Henrik d. 24.4.2010

346 indlæg i dette emne

Så var vi på shopping endnu engang, og jeg fandt da lige noget mere jeg ikke kunne leve foruden :)

Først lidt forskelligt til vores toilet kurve

post-39097-1252145962.jpg

Så en glasskål til plaster, vatpinde m.m. og fine sugerør i matchende farver til vores farvetema :)

post-39097-1252145976.jpg

Og til sidst en mulig måde at folde servietterne på

post-39097-1252145986.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fine smykker, lige min stil. :) Må jeg spørge hvor de er fra, må helt sikkert ind at lure? :)

Tak tak.. De er fra Ebay :) Nu ska jeg bare vente på at de kommer med posten :)

Yes, så langt var jeg med, men et link til sælger? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Rigtig fine smykker, lige min stil. :) Må jeg spørge hvor de er fra, må helt sikkert ind at lure? :)

Tak tak.. De er fra Ebay :) Nu ska jeg bare vente på at de kommer med posten :)

Yes, så langt var jeg med, men et link til sælger? :cheerleader3:

:cheerleader3: ja, selvfølgelig, tænkte ikk li på at det nok ikk li er til at finde uden... Den er Her

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved ikke hvornår den kommer endnu... skal have kontakt med sælger, men jeg har jo også masser af tid endnu.. hehe... det er kun tålmodigheden der kommer på en prøve... :ilovebryllupsklar:

Der ska nok komme billeder, lige så snart den kommer ind af døren :) men der går jo nok lige nogle ugern endnu...

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Ved ikke hvornår den kommer endnu... skal have kontakt med sælger, men jeg har jo også masser af tid endnu.. hehe... det er kun tålmodigheden der kommer på en prøve... :ilovebryllupsklar:

Der ska nok komme billeder, lige så snart den kommer ind af døren :) men der går jo nok lige nogle ugern endnu...

Er det en der bliver syet efter dine mål???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke hvornår den kommer endnu... skal have kontakt med sælger, men jeg har jo også masser af tid endnu.. hehe... det er kun tålmodigheden der kommer på en prøve... :denmarkflag:

Er det en der bliver syet efter dine mål???

Ja, det er en der bliver syet efter mine mål... så det blir spændende at få den hjem :ilovebryllupsklar:

Super fin og feminin kjole - glæder mig til at se den, når den kommer hjem.

Ja, det blir meget spændende... ska også nok smide nogle billeder ind, lige så snart den kommer... jeg begynder jo allerede at blive utålmodig nu.. hehe...

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Jeg kan altså ikke forstå at jeg ikke har været herinde før.

Men velkommen til i hvert fald :ilovebryllupsklar:

Sikke nogle fine ting du har købt. Jeg glæder mig til at se kjolen på - det er godt nok en fantastisk pris :cheerleader3:

:denmarkflag:

Jo tak... kunne altså heller ikke lade vær til den pris... så må det briste eller bære... :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det en fin kjole! Er også vild med dine smykkeindkøb, specielt dit armbånd! :ilovebryllupsklar:

Det er også armbåndet jeg synes bedst om, men var jo nødt til at have noget der passede til :) det er jo sltid spændende når man venter på pakkerne kommer, om det lever op til forventningerne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået styr på bryllupskørsel og fotografen... Fotografen kommer og tager billeder under vielsen og frem til kl 21. derudover får vi videofilmet talerne, og får dem på en redigeret dvd... vi skal bruge dem her

I får da også lige et billede af bilen... det ligner den er meget... er ikk 100% sikker på om den er helt magen til... :cheerleader3:

post-39097-1252843902.jpg

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Så kom jeg sørme også til at bestille vielsesringene :cheerleader3: ... I får lige nogle billeder fra hjemmesiden... De er bestilt hos all4love.dk

De skal bare være i hvidguld i stedet for, men indtil videre må i nøjes med disse billeder :cheerleader3:

post-39097-1252914603.jpg post-39097-1252914614.jpg

0

Del dette indlæg

Så kom jeg sørme også til at bestille vielsesringene :cheerleader3: ... I får lige nogle billeder fra hjemmesiden... De er bestilt hos all4love.dk

De skal bare være i hvidguld i stedet for, men indtil videre må i nøjes med disse billeder :cheerleader3:

Rigtig smukke ringe... lige min stil (også i hvidguld.) Må jeg spørge hvad de koster?

- Og så forresten:

:cheerleader3::blush::cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::lol:()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig smukke ringe... lige min stil (også i hvidguld.) Må jeg spørge hvad de koster?

- Og så forresten:

:blush::cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::lol:()()

Vi skal give 5365 for begge ringe, inkl. gravering og fragt... synes det er super billigt... hvis man sammenligner med f.eks. lovedesign herhjemme, så spare vi over 50%

Mange tak for fødselsdagshilsnen :cheerleader3:

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Meget smukke vielsesringe - kan rigtig godt lide de strøede sten i dameringen. :cheerleader3:

Fra første gang jeg så en ring med "stjernestøv" som de kalder det, så var jeg 99% sikker på at det skulle jeg have i min ring, men efter at have set priserne de fleste steder, var jeg ikke så sikker på at vores budget kunne bære det, indtil jeg fandt dem på den hjemmeside :cheerleader3:

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Vi skal give 5365 for begge ringe, inkl. gravering og fragt... synes det er super billigt... hvis man sammenligner med f.eks. lovedesign herhjemme, så spare vi over 50%

Mange tak for fødselsdagshilsnen :cheerleader3:

Selv tak da. :blush:

Det lyder som en rigtig god pris. :cheerleader3:

Har lige været inde at kigge, men synes ikke at jeg kan finde dameringen?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer