LeneBak

Lene og Henrik d. 24.4.2010

346 indlæg i dette emne

Stort TILLYKKE med købet af DIN kjole. Den er super smuk til dig og det er klart den som komplementerer din skikkelse på bedste vis. :thumbsupsmileyanim:

Tak ska du ha søde :bearhug: Da den var bestilt, følte jeg mig også nærmest helt høj over det, det er så vild en fornemmelse... Men på den gode måde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med at få kjolen i hus! Den er virkelig smuk, og det lidt asymetraiske snit fremhæver virkelig dine former... Hvordan ser den ud i ryggen?

Jeg kan heller ikke nære mig for at spørge, om du kan huske hvad din kjole og den første du prøvede hed?

Undskyld min lidt uhæmmede nysgerrighed, men jeg skal også prøve kjoler i Lilly engang efter ferien, og jeg synes at dømme på billederne, at du har en rigtig god smag i brudekjoler... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

wauw en flot kjole, super smuk til dig... :thumbsupsmileyanim:

:loveboard: Mange tak

Tillykke med at få kjolen i hus! Den er virkelig smuk, og det lidt asymetraiske snit fremhæver virkelig dine former... Hvordan ser den ud i ryggen?

Jeg kan heller ikke nære mig for at spørge, om du kan huske hvad din kjole og den første du prøvede hed?

Undskyld min lidt uhæmmede nysgerrighed, men jeg skal også prøve kjoler i Lilly engang efter ferien, og jeg synes at dømme på billederne, at du har en rigtig god smag i brudekjoler... :bearhug:

Tak, det er også bare skønt at have på plads... Du spørg skam bare, så ska jeg svare efter bedste evne :cheerleader3: ...

Den første kjole er den der er i 2009 kataloget på side 2+3, og min kjole er i det nye 2010 katalog på side 28+29...

Fandt lige et billede fra kjole prøvningen, den sidder ikke perfekt bagpå, da den er et nummer for stor, men ellers er der vist også et billede bagfra i kataloget...

post-39097-1255263892.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot kjole.

Lene jeg bliver lige nød til at spørge dig om noget: Arbejder du ikke i superbrugsen i Ølsted?????

Tak... Hehe, jo det gør jeg :thumbsupsmileyanim: Er på barsel nu, men ellers arbejder jeg der...

Jesper og jeg blev enig om at du så så bekendt ud. :cheerleader3: Jesper er opvoksede i Ølsted og mine svigerforælder bor der stadig.

0

Del dette indlæg

Super flot kjole.

Lene jeg bliver lige nød til at spørge dig om noget: Arbejder du ikke i superbrugsen i Ølsted?????

Tak... Hehe, jo det gør jeg :thumbsupsmileyanim: Er på barsel nu, men ellers arbejder jeg der...

Jesper og jeg blev enig om at du så så bekendt ud. :cheerleader3: Jesper er opvoksede i Ølsted og mine svigerforælder bor der stadig.

Hehe, ja det er en lille verden vi lever i nogen gange... hehe... Min kommende er også fra Ølsted...

0

Del dette indlæg

Super flot kjole.

Hehe, ja det er en lille verden vi lever i nogen gange... hehe... Min kommende er også fra Ølsted...

Ja det er nogle gange en meget lille verden:)

0

Del dette indlæg

hej.. fy fy skamme til mig over at jeg ikke har fået skrevet i din tråd endnu.. fy fy..

Men hvor er du nået langt, og det stresser mig virkeligt.. For jeg føler ikke at jeg er nået halv så langt som dig slev om vi skal giftes samme dag.. uhh.. hvordan skal jeg dog nå det hele.

fantastisk ide med morgengaven.. er helt sikker på at han bliver mega glad. Det ville min J. nemlig.. :)

Flot flot kjole.. ja, er stresser lidt med min kjole, for den jeg har set på tager LANG tid at lave så hvis jeg vælger den skal den bestilles nu.. Så .. men skal ind i HOB den 14 DEC. så håber jeg at jeg kan blive mere sikker på mit valg..

Så nu må jeg hellere se at følge rigtigt med i din tråd, så jeg ikke glemmer noget.. :0) for den 24. april 2010 skal jo gerne være sigtig god for os begge :0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må det vist være på tide at komme igang igen... Jeg har holdt en pause fra computeren, da jeg brugte al min tid her, og da jeg går hjemme på barsel, er der jo en lille dreng som jeg skal bruge min tid på...

Men nu er den store planlægning kommet igang igen, og der er kommet en masse ting på plads i min pause-tid.

Vi har fundet ud af at svigerfar skal være toastmaster, og igår blev invitationerne sendt afsted. Derudover er mange småting faldet på plads, har lavet en del til vores "gave-poser" til gæsterne, og har begivet mig ud på et kageeventyr, og har idag lavet min første kage, kommer billeder imorgen...

0

Del dette indlæg

Så kommer der lige lidt friske billeder over køb fra den seneste tid :thumbsupsmileyanim:

Har fået købt vaser, som der skal være 2 blomster i, tror det bliver Anthurium der kommer i.

post-39097-1264410577.jpg

Nogle af de ting der skal i vors gave-poser til gæsterne

post-39097-1264410516.jpg

Det endelige hårpynt

post-39097-1264410503.jpg

Og til sidst smykkerne, har fundet en af mine "gamle" halskæder og sat i, på den måde er det gamle jo med ;-)

post-39097-1264410477.jpg

0

Del dette indlæg

Har også fundet skoene, da de andre jeg havde købt ikke sad ordentligt på foden, så måtte ud og købe nogle andre

post-39097-1264410952.jpgpost-39097-1264410932.jpg

Har også fundet "tude-servietter" til kirkehæfterne

post-39097-1264411146.jpg

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Har kastet mig ud i det store kage eventyr, og igår blev første forsøg prøvesmagt :thumbsupsmileyanim:

post-39097-1264411429.jpg

post-39097-1264411442.jpg

Er også igang med at lave topfiguren selv... den er ikke helt færdig endnu, men her kommer det forløbige resultat, synes det er en meget sjov måde at sætte et lidt personligt på kagen :thumbsupsmileyanim:

post-39097-1264411538.jpg

post-39097-1264411674.jpg

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine ting du har købt og lavet! Super idé med gammel kæde! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan specielt godt lide at du selv laver topfiguren - turde jeg ikke give mig i kast med :S

Tak skal du ha´ :denmarkflag:

Ved heller ikke li hvor godt det blir med topfiguren, men synes bare det er lidt sjovt selv at have lavet den.

Super flot 1.gangskage. Det skal nok blive perfekt

Tak, glæder mig også allerede til næste forsøg :cheerleader3: Hehe... Næste forsøg er kransekagen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er første forsøg med kransekage og forsøgt, udover at det lige fik en lille smule for meget i ovnen, så gik det helt fint :thumbsupsmileyanim:

post-39097-1264579595.jpg

post-39097-1264579896.jpg

Flot kage - men svært at få den til et rigtigt tårn uden forme.... Jeg har set kransekage forme i imerco.

Kan selvfølgelig ikke finde dem på imercos hjemmeside, men her er et billede:

567_28237630stor_1.jpg

Jeg har aldrig prøvet selv, men tænker at det må lette arbejdet en del. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er du da super dygtig til det med at bage! :blush:

Tak GP

Uhm den ser god ud - bliver jo helt lækkersulten :thumbsupsmileyanim:

Det er jo også meningen :huh:

Så er første forsøg med kransekage og forsøgt, udover at det lige fik en lille smule for meget i ovnen, så gik det helt fint :cheerleader3:

post-39097-1264579595.jpg

post-39097-1264579896.jpg

Flot kage - men svært at få den til et rigtigt tårn uden forme.... Jeg har set kransekage forme i imerco.

Kan selvfølgelig ikke finde dem på imercos hjemmeside, men her er et billede:

567_28237630stor_1.jpg

Jeg har aldrig prøvet selv, men tænker at det må lette arbejdet en del. :biggrin:

Har også købt dem :sm: , men tak for tippet :biggrin:

Fik vist byttet rundt på nogen af ringene da det skulle samles, men da det bare er en prøve, gør det ikk så meget...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der blevet lavet mere kage, Henrik´s kolleger synes det var meget uretfærdigt de ikk havde fået lov til at smage, og så ku jeg jo få lov til at øve mig noget mere :thumbsupsmileyanim:

Fondanten ser gul ud på billederne, men den er altså lime-grøn

post-39097-1264770939.jpg

post-39097-1264770958.jpg

post-39097-1264770976.jpg

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

hold da op du får bagt en del, hvor set det bare flot ud alt sammen :cheerleader3:

Hehe, jo, det er jo bare med at få øvet sig... Tak :cheerleader3:

Hvor ser kagerne bare flotte ud. Er det sådan noget lignende, du gerne vil have på bryllupsdagen? :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Har ikk helt besluttet hvordan kagerne skal se ud endnu, så prøver bare lidt forskelligt af :cheerleader3:

Hvor er den flot :cheerleader3:

Tak :cheerleader3:

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer