LeneBak

Lene og Henrik d. 24.4.2010

346 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så har jeg fået bagt kransekage i lange baner ;)

2 tårne, samt en masse små stykker... så nu er det pakket sammen og lagt i fryseren, så er det ihvertfald klaret..

Så er jeg i fuld gang med kirkehæfterne, har fået styr på hvordan de ska se ud, nu ska jeg bare have printet dem ud :kiss:

Bordkort er jeg også godt igang med - venter bare på at de sidste kan få lettet røven og fundet ud af om de kan komme eller ej... det er da bare mega belastende at man ikke kan give svar inden fristen udløber, godt vi ikke skal give svar til kroen før 8 dage før, ellers ville jeg da få stress...

I ska da lige have nogle billeder af min kransekage ;) De er godt nok blevet ret skæve, men det synes jeg nu ikk gør noget, så kan man da se det er hjemmelavet hihi...

post-39097-1269948143.jpg

post-39097-1269948154.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt vild med dine bordkort! :rolleyes:

Og kender godt det med manglende respons. Vi havde SU d. 1/4. Hørte fra min morbror 2 (!) dage før fristen selvom det er 5½ måned siden de fik invitationen og har i dag skrevet til min veninde og sagt, at nu er hun altså nødt til at finde ud af om gemalen kommer... Suk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihhhh hvor du kan...flot ser det altså ud når det hele står der på rad og række...

Jeg er sikker på at jeres borde bliver rigtige flotte..

Tak... Ja, det giver altså et eller andet, når det står sammen :rolleyes:

Wow hvor er du aktiv... det ser bare godt ud!!!

Og sikke nogle lækre kransekager, uhm det er bare min livret...

Kramz fra Lone

Er jeg nødt til - det er jo lige om lidt :thumbsupsmileyanim: hehe... og så er gevinsten ved at være færdig med det nu, at jeg har hygget mig med det hele vejen igennem :)

Jeg er helt vild med dine bordkort! :)

Og kender godt det med manglende respons. Vi havde SU d. 1/4. Hørte fra min morbror 2 (!) dage før fristen selvom det er 5½ måned siden de fik invitationen og har i dag skrevet til min veninde og sagt, at nu er hun altså nødt til at finde ud af om gemalen kommer... Suk...

Tak :)

Det er bare så irriterende... nu mangler vi kun to, som har lovlig grund til at udskyde svar, vi ska heldigvis først give svar 8 dage før, så satser da på det hele går op i en højere enhed ;)

Hvor ser det bare fint ud Lene

Tak :)

Wauw hvor er det blevet fint :)

:smilie_oster02:

Tak, det er bare så dejligt at være kommet så langt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der sket lidt igen... vi har væet i IKEA og købe nogle store vaser til at stille på gulvet med nogle forårsgrene, det bliver nok birke grene... Så nu er diverse pynt vist også ved at være på plads...

Idag har vi været en tur i skoven og kigge på forskellige steder til at få taget billeder, og synes vi kom frem til nogle ret gode muligheder...

Og så kom jeg sørme på polterabend endnu engang... Mine søde veninder (de fleste fra min dejlige mødregruppe) synes da det skulle fejres, så da jeg stod op torsdag morgen og trak gardinerne fra, stod der en fin buket på trappestenen, med et kort, hvor der stod jeg ville blive hentet kl. 17.00 - Så gik jo meget spændt hele dagen, og ventede på de kom... Da kl. slog 17 kom 2 biler kørende ind i indkørelsen og så kom alle tøserne ellers, jeg fik en fin pink t-shirt m. tryk - last fling before the ring, et par "utrolig yndige" lyserøde handsker samt hårbøjle m. slør, et meget ømt syn (venter på billeder fra en af pigerne)... Vi fik et lille glas før turen gik mod Hillerød - vi sku bowle, elsker bare at bowle :) og efter en times bowling, skulle vi have dejlig mad, hvor vi bare sad og hyggede, snakkede og grinede, og så gik turen ellers hjem af, havde bare en dejlig aften, i det bedste selskab :hug:

Og oven i alt det, er der da også lige en milepæl... KUN 2 UGER IGEN :):(:cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

ja, 13 dage i dag.. ihhh.. altså jeg bliver mere og mere spændt...

Ej hvor dejligt med endnu en polterarbent.. sikke søde de er..

Ja, det var bare så sødt af dem..

Jeg er godt nok også ved at være meget spændt nu... 12 dage igen... sommerfuglene er begyndt at infinde sig...

Sikke nogle fine kirkehæfter!

Og kransekagen ser meget lækker ud.... Mmmh...

Tak :cheerleader3: Manden siger at den også smager godt ;) hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, hele to polterabend'er - hvor skønt! :heart:

Flotte bordkort og kirkehæfter - er vild med den friske grønne farve (som jo i øvrigt minder om vores ;) ) og med den lille sløjfe på bordkortene.

Kun 11 dage tilbage... :cheerleader3:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Hold da op, hele to polterabend'er - hvor skønt! :cheerleader3:

Flotte bordkort og kirkehæfter - er vild med den friske grønne farve (som jo i øvrigt minder om vores ;) ) og med den lille sløjfe på bordkortene.

Kun 11 dage tilbage... :heart:

Hehe, ja - var også helt overvældet... :cheerleader3:

Mange tak... Ja den grønne farve frisker det hele op :cheerleader3:

11 dage... det er slet ikke til at forstå hvor tiden er blever af...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det ville da være fantastisk hvis vi lige kom op på en 18 grader og strålende solskin :thumbsupsmileyanim:

Nu begynder sommerfuglene at melde sig på banen, synes jeg tjekker lister hele tiden... Men der er vist nogenlunde styr på tingene... imorgen skal de sidste indkøb fortages, og på torsdag går det løs med projekt bryllupskage... glæder mig til at komme igang...

Tror der er tjek på tingene, så lige nu går vi bare og nyder den sidste tid, inden det hele går løs :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer