LeneBak

Lene og Henrik d. 24.4.2010

346 indlæg i dette emne

Hvor er det fedt, at I har så godt styr på det hele, at I bare kan gå og glæde jer... Det er da perfekt! Skal du egentlig ikke i gang med at bage?

Og så har sommerfuglene meldt sin ankomst, det kan jeg bestemt godt forstå. 4 dage er ikke lang tid, og jeg glæder mig allerede til at høre om din store dag :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fedt, at I har så godt styr på det hele, at I bare kan gå og glæde jer... Det er da perfekt! Skal du egentlig ikke i gang med at bage?

Og så har sommerfuglene meldt sin ankomst, det kan jeg bestemt godt forstå. 4 dage er ikke lang tid, og jeg glæder mig allerede til at høre om din store dag :-)

Det er bare så skønt... vi nyder det virkelig også... hehe, jo, imorgen ska jeg lige have handlet de sidste småting, og så er det ellers igang med at bage bunde og lave fyld :thumbsupsmileyanim:

Det er slet ikke til at forstå at det allerede er nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Igår fik jeg bagt alle bundene til kagerne, så idag skal fyldet laves, og puttes i kagerne... :thumbsupsmileyanim:

Vi har hentet blomster til bordpynt og til at pynte kirken med, så det sku også være på plads nu...

senere ska jeg til frisøren, så vi lige kan få tjek på de sidste detajler :cheerleader3:

Imorgen skal vi pynte i kirken, kagerne ska overtrækkes og pyntes, vi skal dække borde og pynte lokalerne op, og så ska

Kan slet ikke forstå at det er i overmorgen... om 2 DAGE skal jeg giftes :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår fik jeg bagt alle bundene til kagerne, så idag skal fyldet laves, og puttes i kagerne... :thumbsupsmileyanim:

Vi har hentet blomster til bordpynt og til at pynte kirken med, så det sku også være på plads nu...

senere ska jeg til frisøren, så vi lige kan få tjek på de sidste detajler :cheerleader3:

Imorgen skal vi pynte i kirken, kagerne ska overtrækkes og pyntes, vi skal dække borde og pynte lokalerne op, og så ska

Kan slet ikke forstå at det er i overmorgen... om 2 DAGE skal jeg giftes :cheerleader3:

Aj, jeg sidder næsten og får helt sommerfugle i maven af at læse det! Hvor bli'r det spændende!!

Glæder mig til at læse beretning :cheerleader3:

Og ha' så en HELT FANTASTISK DAG!!

0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt at det er lige op over... Men det lyder jo til at du har styr på det hele :thumbsupsmileyanim: Håber I får en fantastisk dag - Vejret ser jo ud til at blive super, så mon ikke også alt andet klapper?

Vi glæder os til at se billeder!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lene,

Tak for hilsen i min tråd..

Ja så er det i morgen det sker.. hvordan går det? Mange sommer fugle i maven..

Jeg har. Selvom jeg glæder mig så tror jeg ikke at jeg er helt rolig før end at mine italienske gæster fyisk er her, og jeg har set dem..

Jeg tror ikke at jeg når at kommer her ind i morgen, så..

TILLYKKE og ha nu en rigtig god dag.....

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer