LeneBak

Lene og Henrik d. 24.4.2010

346 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig fine gaveposer. Det er meget frisk med den grønne farve. Rigtig fin bolero også. Selvom det jo selvfølgelig bliver varmt på dagen er det godt at have lidt sikkerhed :)

Tak søde... selvfølgelig bliver det varmt, men så er der en undskyldning for at shoppe :blink: hehe...

Ihh hvor ser det bare super godt ud! :) Og lysegrøn er også hovedfarven til vores bryllup :cheerleader3:

Må jeg spørge hvad der er du har rullet sammen og den lille konvolut i gaveposerne?

Tak :cheerleader3: Papiret der er rullet sammen er et digt, hvor der står hvad poserne indeholder, og den lille kuvert indeholder blomsterfrø :bearhug:

0

Del dette indlæg

Rigtig sød bolero, jeg har faktisk tænkt på det samme.. men må se hvad det bliver til.. måske fkan jeg finde en lille fin jakke.

Ja, det er jo ikke rigtig til at vide om det er varmt eller koldt på den tid, det kan jo være begge dele... også en god ide med en lille fin jakke, der er jo mange muligheder... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækre ting til gaveposen, den er jeg også igang med at tænke lidt videre over. Den skal jo helst ikke komme til at koste alt for meget, men det skal jo også se ud af lidt... :)

Mon du køber den lækre bolero??? Vi må vente og se... :cheerleader3:

Hvad er der i den lille grønne firkant ved siden af hovedpinetabletterne?

Redigeret af Millstarn
0

Del dette indlæg

Lækre ting til gaveposen, den er jeg også igang med at tænke lidt videre over. Den skal jo helst ikke komme til at koste alt for meget, men det skal jo også se ud af lidt... :)

Mon du køber den lækre bolero??? Vi må vente og se... :sm:

Hvad er der i den lille grønne firkant ved siden af hovedpinetabletterne?

Den er skam bestilt :a1093: Venter bare på posten nu :mailbox:

Det er mint-pastiller, synes ikke de skulle ligge løst, så derfor blev det den løsning... men elsker også at sidde og nørkle med alt sådan noget, så det passede mig fint at skulle lave små æsker :bed:

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

Ved du hvad.. I dag er der kun 2 mdr. til at vi begge går op af kirkegulvet.. :0)

Jeg synes det er spændene..

J, fik lokkede mig til at forspørge på en bolero i går.. nu må vi se hvad den koster, og hvis det ikke er ret meget så kan det være at jeg både får en jakke og bolero..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved du hvad.. I dag er der kun 2 mdr. til at vi begge går op af kirkegulvet.. :0)

Jeg synes det er spændene..

J, fik lokkede mig til at forspørge på en bolero i går.. nu må vi se hvad den koster, og hvis det ikke er ret meget så kan det være at jeg både får en jakke og bolero..

Ja, tænk engang 2 måneder GP

Synes bare det er rigtig svært at overskue om jeg har styr på tingene, det ene øjeblik er der helt styr på tingene, og det næste synes jeg bare jeg mangler så meget... hehe...

Det blir spændende at se hvad i hitter ud af med bolero/jakke eller begge :)

:bed::sm: Tillykke med milepælen :):(

Tak søde... det er slet ikk til at forstå at der kun er 2 måneder til nu.... Det er jo lige om lidt... :a1093:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har posten været her med min fine bolero :sm:

post-39097-1267010187.jpg

post-39097-1267010201.jpg

Hvor er dne bolero sød!!

Ca hvad størrelse er den og hvad har du måtte slippe inkl alt?

Det er en str. L/XL og inkl porto har den kostet ca 240,- Den er købt på ebay her

Rigtig fin bolero :)

Tak, er også rigtig glad for den... glæder mig til at prøve den sammen med kjolen, når jeg skal ind og have den rettet til :a1093:

Rigtig rigtig folt bolero..

Ja det bliver spændene at se hvad det bliver til..Jeg er også selv lidt spændt..

Tak GP

Det kan jeg da godt forstå :)

Altså ;) NU har jeg spændt fulgt med i din fine og kreative tråd.. SÅ MÅ altså bare spørge ;)

Hvad blev der af kjolen fra Ebay?? GP

:(

Tak for roserne :bed:

Jamen det var (er) skam en fin kjole, men bare ikke KJOLEN, samtidig var der lidt problemer med sælger, så troede engentlig ikke jeg fik den, så derfor bestilte jeg en tid i Lilly til at prøve derinde, og forelskede mig i en 2010 model derinde, som jeg blev nødt til at eje... Så kjolen fra Ebay har jeg sat til salg igen...

Redigeret af LeneBak
0

Del dette indlæg

:sm: Stort tillykke med milepælen :)

Flot bolero du har købt :)

Tak ska du ha :bed:

post-39651-1267039310.gifTillykke med milepælenpost-39651-1267039310.gif

Sikke en sød bolero :( Den ser rigtig blød og varm ud... Det er godt at spille sikkert, her i den danske vejr!!

Kramz fra Lone

Tak... Hehe, ja der er intet der er sikkert med det danske vejr... Og så ku jeg jo få lov at shoppe lidt :a1093:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer