soba

bryllupssted i KBH

12 indlæg i dette emne

Hej alle skønne brude (og gomme) to be.

Jeg er ganske ny her.

Skal giftes i Maj 2010- og skal jo igang med at finde egnede steder til at holde bryllupsfesten.

Hvordan finder man "det perfekte" sted?

Vi skal være omkring 80 personner og i indre København (gerne i nærheden af en metrostation eller lignende).

Nogle der har ideer/erfarringer de ønsker at dele? Det må gerne være "pakkeløsninger" og lidt romantisk :-)

Held og lykke til jer alle.

knus Soba

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle skønne brude (og gomme) to be.

Jeg er ganske ny her.

Skal giftes i Maj 2010- og skal jo igang med at finde egnede steder til at holde bryllupsfesten.

Hvordan finder man "det perfekte" sted?

Vi skal være omkring 80 personner og i indre København (gerne i nærheden af en metrostation eller lignende).

Nogle der har ideer/erfarringer de ønsker at dele? Det må gerne være "pakkeløsninger" og lidt romantisk :-)

Held og lykke til jer alle.

knus Soba

Tillykke med forlovelsen og velkommen til..

Her er nogle af de steder jeg selv har kigget på. Har ingen erfaringer med nogen af dem, men så har du da et sted at starte :thumbsupsmileyanim:

Caféen i Nikolaj Kirken

Moltkes palæ

Mit lille køkken

Store Kongensgade selskabslokale

Hansens køkken og bar

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efterhånden er vores hjemmeside blevet en ganske god inspirationsliste for mange som søger feststeder m.v. Prøv at kigge Den er så ikke opdateret indenfor det seneste år men der er alligevel mange steder på.

Når vi taler om 80 mennesker er der flere steder som man godt kan slå en streg over. Eksempelvis Cafeen i Nikolaj Kirken hvor jeg selv har spillet. Der er ganske enkelt ikke plads til 80 personer og jeg må også stille mig tvivlende overfor Restaurant Bellahøj.

0

Del dette indlæg

Når vi taler om 80 mennesker er der flere steder som man godt kan slå en streg over. Eksempelvis Cafeen i Nikolaj Kirken hvor jeg selv har spillet. Der er ganske enkelt ikke plads til 80 personer og jeg må også stille mig tvivlende overfor Restaurant Bellahøj.

Ok, jeg har ikke været inde og se lokalerne, men de skriver på hjemmesiden at de har plads til 80 spisende gæster i restauranten og til 100 spisende gæster i et lokale på 1. sal..

-Tror snart vi skal begynde at tage rundt og kigge på lokaler for at få streget nogen fra vores alt-for-lange liste..

Du skulle vel ikke have erfaringer med Restaurant Vigen i Roskilde eller med restaurant håndværkeren i Roskilde?

Vi er ude efter noget med god beliggenhed og lækker mad. Ikke for dyrt og helt indenf for 30 min kørsel fra Kbh..

0

Del dette indlæg

Ok nu skal jeg heller ikke spille bedrevidende. Jeg var nemlig ikke klaR over at Nicolaj også har et lokale på første sal. 80 mennesker i restauranten er dog nok overdrevet når man henser til de bordopstillinger man typisk ser til bryllupsfester, herunder også runde borde. Det tager plads op.

Jeg har selv spillet på Håndværkeren og har kun godt at sige om det (udover at jeg punkterede på motorvejen og måtte fragtes med Dansk Autohjælp men var fremme i tide).

Vigen har jeg ikke selv været på men Peter - en af vores dj's - har spillet på Restaurant Vigen og han var meget begejstret. Ikke mindst over at værten havde bedt om en stak visitkort fra ham.

I Roskilde kunne I også kigge på Restaurant Snekken eller Comwell (Himmelev). Sidstnævnte har jeg spillet personalefest for og det er glade og festlige mennesker, bare for at føje endnu flere steder til din lange liste :cheerleader3:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da de nye ejere overtog Restaurent Vigen tog min søster (der havde booket restaurenten til deres bryllup) kontakt til dem for lige at høre om de nu også havde deres bryllup i kalenderen. Det viser sig at de ikke kan få lokalerne begge dage som de havde booket, og der var flere andre ting der heller ikke længere kunne opfyldes. Så jeg har ingen sympati for dem, og ville bestemt ikke holde min fest derude. Min mor har også været der og spise men arbejdet for nyligt, og maden var ikke god.

Comwell og Snekken har jeg begge været til bryllup på, og kan (som gæst) anbefale begge steder.

0

Del dette indlæg

Vi holdt vores bryllup på hotel Lautruppark i Ballerup det er tæt ved station og der er natbus til døren. Deres priser er meget rimelige når man tænker på det er købehavn vi gav 800;- pr kuvert alt incl. for et pakkearangement med et par timers forlængelse. Deres største lokale kan rumme 80. Vi var 55 i dette lokale og havde god plads. Indefra er hotellet meget anderledes og flot hvis man kan lide moderne arkitektur de ydre rammer er lidt mindre prangende. Men alt i alt kan det varmt anbefales, se evt. deres hjemmeside for flere oplysninger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer