Guest hct

hct (heidi) og henriks bryllup

55 indlæg i dette emne

Nå mon ikke tiden er kommet til at få fortalt lidt om vores bryllupsdag lørdag den 15. maj. Vi har tonsvis af billeder, men jeg er ikke sikker på hvor god kvalitet jeg kan få dem formindsket i – så er i advaret J

Vi kan lige så godt få det hele med, så jeg starter fredag den 14., hvor vi fik overdraget nøglen til festlokalet (beboerhus i vores boligforening – to minutters gang fra lejligheden).

En veninde fra KBH kom ved middagstid, og mine forældre og min søster lidt senere for at hjælpe.

post-13-1084990203.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik dækket borde, foldet servietter og transporteret de fleste mad- og drikkevarer over til lokalet (hovedretten, mexicansk buffet kom fra en slagter), og ca. 15.30 var vi ved at være klar til tage hjem og se bryllup i fjernsynet. Henrik, kommende gemal, kørte land og rige rundt for at hente sit og sønnens leje-tøj, borddekorationer, og foretage de sidste indkøb. Først på aftenen blev de så sendt om til min søsters kæreste og hans søn, hvor de skulle sove, og min søster og veninde sov så hos mig.

Vi sad oppe til lidt før midnat og hyggede med mousserende vin, masser af cigaretter, og Zulu Royal som kommentatorer til brylluppet (jeg ved ikke om vi var i mindretal, men vi syntes det var vældig morsomt, selvom de var lidt grove ind i mellem).

I mellemtiden havde søster og jeg lige været i lokalet med de allersidste ting, efter at begge hold forældre havde været ovre og sætte æresport op (det kunne vi ligesom ikke undgå at finde ud af).

Efter Frederiks tale fik vi os endelig snøvlet i seng, og 6 timer senere vågnede søster og jeg, kl. 5.50, og så kunne vi jo lige så godt stå op.

Søster gik i gang med at rydde lidt op efter aftenens bryllupsrod, og jeg gik en sidste tur over til lokalet for at tjekke at alt var ok. (Det er et træls kvarter vi bor i, så jeg ville være sikker på at der ikke havde været indbrud eller noget om natten).

Hjem igen og i bad, vække veninden, og så tog min søster hjem for at gøre sig klar, og sikre at drengene blev færdige i ordentlig tid. Jeg snakkede i telefon med Henrik lidt før otte, og fik at vide at de var kommet i seng halv fire, fordi de så fjernsyn. Nå ja okay, bare han kom til tiden måtte han jo selv om det!

post-13-1084990248.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg gik så småt i gang med at lægge makeup, og kl. 8 kom frisøren. Jeg fik rullet curlere i og fik en oppustelig tørrehjelm på hovedet, og imens jeg tørrede, satte hun min venindes hår.

Derefter blev mit gjort færdigt, og kl. 9.20 var hun ude af døren igen!! (Jeg gav 400 kr. og veninden 250 for sit).

post-13-1084990295.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så der var faktisk god tid til at sidde og slappe af med en smøg og snakke lidt om dagens begivenheder, inden mine forældre kom lidt over 10. Jeg vimsede rundt og fik makeuppen gjort færdig, og kom så endelig i kjolen og hele udstyret. Og så skulle der lige tages et billede med de gamle…

post-13-1084994813.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor og veninden blev sat af, og min far og jeg tog en ekstra tur, inden vi gik ind i våbenhuset, sådan ca. 10 minutter for tidligt!! Henriks storebror kom ud og tog et par billeder af os og brudebuketten (som Henriks kusine havde lavet aftenen i forvejen – meget smukt arbejde!)

post-13-1084994905.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde bare været totalt cool hele tiden indtil da – men i det øjeblik døren gik op, og vi trådte ind over dørtærsklen og, efter en kort pause, så svoger kunne nå et billede, begyndte at gå op ad gulvet så langsomt som overhovedet muligt (det er et kort kirkegulv), ja da begyndte det at arbejde lidt inde bag øjnene. Jeg ænsede svagt nogle af hovederne på bænkene, og observerede også at der var mange kameraer fremme…

post-13-1084995054.jpg

0

Del dette indlæg

Men jeg klarede den med kun nogle snøft, og Henrik tog imod mig med et kys på kinden, og masser af komplimenter J Og han så absolut heller ikke værst ud…

Vi kom igennem de forskellige bønner, taler, sange osv., og lidt våde øjne og snøften kunne også anes hos ham – hvilket jeg var rigtig glad for…

Vi blev tilspurgt, og ved det sidste Ja sagde jeg Ja tak! Noget jeg havde tænkt over i lang tid J

Tobias, min bonussøn, kom op med ringene som vi fik på, og så kunne vi endelig sætte os ned, som rette ægtefolk.

post-13-1084995206.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer