Guest Lrj

nogen erfaring

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa ;)

Vi har prøvet dem 2 gange ....... Den første gang var for næsten 2 år siden, da min datter holdt sin 18 års fødselsdag....Der var der mere end mad nok og den var bare super god, hun havde bestilt buffe til ca 40 mennesker, så der var meget mad tilbage til fryseren ;)

Den anden gang var her i juli i år, da jeg blev 50 år.....vi bestilte igen buffe, men denne gang kun till 10 mennesker. Da maden kom og vi tjekket det løb jeg ud til bilen inden den kørte, da jeg syntes der var meget lidt tilbehør til 10 mennesker! Chaufføren sagde at jeg havde fået det der var til buffen til 10 personer! Nu vil jeg lige sige at vi kun var 6 personer, men man kan som minimum bestille til 10 personer, så det havde vi gjort, men jeg syntes stadig at der var alt for lidt tilbehør selvom vi kun var 6 personer. Maden er perfekt, men på 2 år syntes jeg de har skåret kraftigt ned på tilbehør.... så som salat, kartoffelsalat m.m. der var kun 1 meget lille skål kartoffel salat, så jeg spiste ikke noget af den.....da jeg syntes der skulle være lidt til gæsterne. Husk nu på vi havde bestilt til 10 personer, men var kun 6 personer så der burde være lidt tilbage, men der var intet tilbehør tilbage og jeg sad med den følelse af at mine gæster godt kunne havde spist mere....... og den er ikke rar at sidde med :)

Jeg skrev til dem bagefter og fortalte at maden havde været rigtig god og dejligt, men der havde været alt alt for lidt tilbehør...... de skrev at de vil tage det op til overvejelse.

Jeg syntes du skulle vide det, da det som sagt ikke er rart når man ikke føler ens gæster har fået nok :cheerleader3:

Knuzz Anette

0

Del dette indlæg

Vi har brugt dem engang til svendegilde. Og der var udemærket mad i forhold til prisen. Men det var da ikke noget som var helt vildt og som stadig huskes.

Men vi var også rigitig glad for at vi havde bestilt til 10 ekstra kuverter ellers havde der været for lidt. Vi havde slev sørget for dessert og rigeligt af det så ingen var sultne men tror det er sådan lidt derefter. Man får hvad man betaler for. men det var ikke noget jeg ville overveje i forhold til bryllup... men det er min smag og behag passer det til jeres fest er det jo fantastisk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror godt du kan regne med at scheelsminde er klasser over det andet firma du før spurgte om referencer på. Har ikke prøvet dem med kan derimod anbefale skydepavillonens buffet ud af huset- det har jeg prøvet flere gange til diverse julefrokoster. Der var rigeligt med mad og det var meget lækkert, smukt anrettet og ikke for tungt/ gammeldags! ;)

0

Del dette indlæg

Jeg har været til et par julefrokoster på Scheelsminde for nogle år siden og jeg husker det som rigtig godt! Havde vi ikke kunnet holde vores bryllupsfest hvor vi holdt den, ville jeg helt klart have overvejet Scheelsminde.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer