Posted August 22, 2009 · Report post Jeg har set en eller anden herinde som havde fået anskaffet sig en vildt flot smykke til brudebuketten. Jeg mener det var fra en eller anden amerikansk hjemmeside, men nu kan jeg ikke finde tråden. Er der nogen der kan hjælpe?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2009 · Report post Det vil jeg da gerne se :17: Så kan jeg give minkommende mand lidt inspiration 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post Hej Hvis det var sådan en til at holde buketten i, så var det Kejzer (Mie) der købte sådan en. Hun har en meget lang planlægningstråd herinde. Tror nok at holderen hed en tussie-mussie - men du må ikke hænge mig op på det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post Hej Hvis det var sådan en til at holde buketten i, så var det Kejzer (Mie) der købte sådan en. Hun har en meget lang planlægningstråd herinde. Tror nok at holderen hed en tussie-mussie - men du må ikke hænge mig op på det Hej! Det lyder også som en spændende ting, sådan en holder-dims....men det var ikke den. Det var et smykke som kunne bindes med ind i buketten, eller limes på eller sådan noget. Sådan lidt bling mellem blomsterne. Den var købt gennem en eller anden amerikansk hjemmeside hvor de også havde alle mulige andre sjove ting.....både til de kreative og til alt muligt andet. Er der nogen der har set den og som kan give mig linket til tråden......eller hjemmesiden hvis I kender den????? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2009 · Report post Det må være dem her i mener man kan sætte dem ned i midten af blomsterne TRYK HER 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2009 (edited) · Report post Jeg har købt et buket smykke. Et bogstav med bling til at sætte i buketten....ligger vist også et link i min tråd. Ved ikke om det er det du har set, men det er da et kig værd ;) Siden hedder www.weddingfactorydirect.com Og her kommer et billede Edited August 25, 2009 by SnubleFugl 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites