Elizabeth

Elizabeth & Thomas - 18. September 2010

416 indlæg i dette emne

Bryllupskørslen

Nå piger - jeg er jo hååååbløst bagude med min opdatering af denne tråd - det betyder ikke, at jeg er gået i stå med planlægningen, men har simpelthen bare haft alt, alt for travlt til at få skrevet herinde... så nu får I lige flashet lidt :bearhug:

Først og fremmest har jeg nogle billeder klar af den bil vi har booket til bryllupskørslen. Jeg ville gerne have en amerikanerbil, og egentlig ville jeg gerne have en i turkis... men da min kollega fortalte at hendes far havde denne Pontiac, så var jeg ret solgt:

Den er pyntet op til konfirmation, derfor er der de der pink totter på. Men jeg synes virkelig den er flot, så det var ikke svært at tage imod tilbuddet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Receptionen

Vi har også endeligt besluttet, hvad vi gør med receptionen. Vi blev enige om, at det blev for meget at køre frem og tilbage, hvis velsignelsen skulle ske i Lyngby, receptionen hjemme hos os selv og fest ved Rungsted kyst. Så vi overvejede at holde receptionen på Sophienberg Slot, men da jeg modtog prislisten blev jeg bare... uinspireret... så derfor tænkte jeg på hvad der egentlig lå i nærheden af kirken, og så kom jeg til at tænke på Baadfarten, som ligger lige omkring hvor mine forældre bor, og 10 minutters gang fra kirken... Og så kan man leje en båd til 2500 i timen og så bare medbringe egen mad!

pict4.jpg

Da mor alligevel gerne vil lave bryllupskagen, og vi nok godt skulle kunne klare at lave et par sandwich eller lignende, så lød det som meget mere for pengene end at holde det på slottet. Så jeg og Thomas tog afsted en søndag sammen med mine forældre for at prøve turen til Frederiksdal, og den er simpelthen så romantisk... man sejler ned langs en kanal, og jeg kan lige forestille mig at der kunne være rigtig flot på sådan en sensommer/tidlig efterårsdag. Så vi reserverede 2 både med det samme, og skal nu til at finde ud af hvad vi vil servere sammen med bryllupskagen. Jeg kunne nu godt tænke mig noget pink champagne eller lignende, så lige om lidt skal vi hen og besøge min kollega, som nu også er en god ven, og så skal vi smage Ferrari-rosé spumanten... uhmm, det bliver godt! Og så tager jeg min gode, hjemmelavede tiramisu med også, det har ikke noget med brylluppet at gøre, men jeg glæder mig vildt meget :bearhug:

0

Del dette indlæg

Bryllupskørslen

Nå piger - jeg er jo hååååbløst bagude med min opdatering af denne tråd - det betyder ikke, at jeg er gået i stå med planlægningen, men har simpelthen bare haft alt, alt for travlt til at få skrevet herinde... så nu får I lige flashet lidt :)

Først og fremmest har jeg nogle billeder klar af den bil vi har booket til bryllupskørslen. Jeg ville gerne have en amerikanerbil, og egentlig ville jeg gerne have en i turkis... men da min kollega fortalte at hendes far havde denne Pontiac, så var jeg ret solgt:

Den er pyntet op til konfirmation, derfor er der de der pink totter på. Men jeg synes virkelig den er flot, så det var ikke svært at tage imod tilbuddet...

sej bil.

vi bliver kørt i min venindes og hendes kærestes amerikaner, jeg har ingen billede og har ikke set den længe, men er ret overbevist om den er tyrkis, eller meget tæt derpå.. jeg skal jo giftes næste lørdag og regner med sol og sommer.. hvis du holder øje med mine billeder kan det jo være du bliver forelsket i denne bil... jeg ved han kører bryllupskørsel en gang imellem og tager vist ikke så meget for det! (nu ved jeg jo ikke om du får det andet som vennegave/tjeneste) bare en tanke!!

ellers super fede ting du har i dit lidt uopdateret tråd :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sej bil.

vi bliver kørt i min venindes og hendes kærestes amerikaner, jeg har ingen billede og har ikke set den længe, men er ret overbevist om den er tyrkis, eller meget tæt derpå.. jeg skal jo giftes næste lørdag og regner med sol og sommer.. hvis du holder øje med mine billeder kan det jo være du bliver forelsket i denne bil... jeg ved han kører bryllupskørsel en gang imellem og tager vist ikke så meget for det! (nu ved jeg jo ikke om du får det andet som vennegave/tjeneste) bare en tanke!!

ellers super fede ting du har i dit lidt uopdateret tråd :bearhug:

Hej Beate, tak skal du have og tak for tippet! Jeg vil holde rigtig godt øje med din tråd, og hvor er det spændende, det er jo lige op over for dig :)

0

Del dette indlæg

Hvor kom vi fra? Nå ja - kjolen :bearhug:

Det var godt nok en svær beslutning - jeg inviterede min svigersøster med, og vi så begge kjoler, og hun var også i tvivl om hvilken jeg skulle vælge. Så vi gik ud og tog en kop kaffe sammen, snakkede og snakkede, og så syntes jeg bare det var tid til at vælge en. Jeg synes at kjolen er så tonesættende for resten af brylluppet, så jeg ville bare så gerne have den på plads... og så tog jeg min beslutning. Det skulle være blondekjolen. Blondekjolen jeg valgte var dog en lidt anden end den, I har set billeder - denne giver mig en pænere figur og har et fantastisk slæb :) Den er en del mere højtidelig end jeg havde forestillet mig, men flot er den. Vil I se den?

blue_by_enzoani_casablanca_2x.jpgblue_by_enzoani_casablanca_3x.jpgblue_by_enzoani_casablanca_1x.jpg

Vil I se kjolen i bevægelse, så er det den første kjole i

og kjole nummer 2 på
. Jeg eeelsker at se videoklippene af den, selv om det er nogle få sekunder - jeg kunne ikke rigtig bevæge mig i den da jeg skulle prøve den, fordi den var så meget for lang til mig, så jeg måtte stå stille på en af de der taburetter i prøverummet... men jeg elsker at se den måde kjolen smyger sig på når man går... suuuk.

Ser den bekendt ud? Jeg opdagede lige, at det er den samme som soba også havde på til sit bryllup, sikke god smag :respekt:

Redigeret af Elizabeth
0

Del dette indlæg

Boleroen

Jeg købte ikke boleroen der hørte til kjolen, selv om jeg synes den er flot. Jeg besluttede mig for, at når nu kjolen var så højtidelig, og jeg måske egentlig gerne ville gå efter en mere bohemisk stemning, så skulle det være en mere hyggelig bolero til. Derfor blev det til denne strikbolero, som blev mit første Etsy-køb nogensinde :)

På billedet, som jeg forelskede mig i ser den således ud:

bolero-brudekjole-strik-600x600.jpg

Hos Etsy sælgeren ser den sådan her ud:

il_430xN.152230553.jpg

Jeg bestilte den med hvide blomster, og sælgeren var så sød at give mig en ekstra blomst med. Det er sådan en fin bolero, og jeg vil snart lægge billede op af mig selv i den. Jeg glæder mig til at se den med kjolen, om jeg har ramt rigtigt og om de to ting passer sammen... hvis ikke så synes jeg sagtens at jeg kan bruge den til hverdag (måske uden blomsterne og sløjfen, som også følger med)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Elizabeth,

Hvor er det godt at høre fra dig igen. Du har været savnet herinde:)

Der er godt nok sket meget i din planlægning. Jeg er helt vild med din kjole - den er så smuk og meget romantisk. Der er god grund til at den er populær :balloons:

Men hvor er billederne af dig i den? Tsk, tsk, jeg håber de meget snart kommer..

Jeg kan godt lide din idé med at vælge en lidt mere casual bolero - især når der sker så meget på kjolen, synes jeg at det er fint. Og så er den virkelig super fin og dejligt, at du kan bruge den bagefter :)

Og det er en rigtig god idé med bådene. Sejler i så i den ene både halvdelen af turen og så den anden halvdel i den anden eller hvordan?

0

Del dette indlæg

Rigtig smuk kjole og fin bolero :balloons:

Tak, tak :) Jeg er også rigtig glad for dem, glæder mig til at jeg skal hente min kjole i slutningen af måneden...

SMUK kjole, du har valgt, tror det er det helt rigtige, for du har længe udtrykt en begejstring for blondekjolen!

Super med en mindre "højtidig" boleo til, den er rigtig sød :)

Jeg tror du har ret, pilgrim, selv om jeg virkelig blev meget i tvivl om jeg ville savne at have noget mere puffet og flæset... men det var en sikker vinder, når alt kom til alt...

Sikke en fantstisk flot kjole, den kan jeg godt forstå du faldt for. Og sød ide med reception på bådene! Men hordan fordeler i jer så så i for snakket med alle når nu der er 2 både?

Vi er faktisk lidt i tvivl om vi skal sejle i 2 eller kun en båd, men vi reserverede 2 for en sikkerheds skyld. Hvis vi bliver for mange til en, så sejler vi netop, som Lyngsie siger, i den ene båd den ene vej, og så i den anden båd den anden vej. De har sådan nogle 'nygift' skilte som de så kan vippe op og ned på den båd, vi nu er på :) Men jeg synes nu det er synd at skulle skifte båd, og det kommer til at kræve at vi så laver 2 bryllupskager osv... vi er stadig i gang med at overveje gæstelisten til receptionen, så ser vi lige hvad der sker.

Hej Elizabeth,

Hvor er det godt at høre fra dig igen. Du har været savnet herinde:)

Der er godt nok sket meget i din planlægning. Jeg er helt vild med din kjole - den er så smuk og meget romantisk. Der er god grund til at den er populær :)

Men hvor er billederne af dig i den? Tsk, tsk, jeg håber de meget snart kommer..

Jeg kan godt lide din idé med at vælge en lidt mere casual bolero - især når der sker så meget på kjolen, synes jeg at det er fint. Og så er den virkelig super fin og dejligt, at du kan bruge den bagefter :)

Og det er en rigtig god idé med bådene. Sejler i så i den ene både halvdelen af turen og så den anden halvdel i den anden eller hvordan?

Tak, Mia - hvor er du sød :) Jeg har været inde og lurke, men ikke fået opdateret det store, men det er så sjovt at se at folk efterhånden er ved at have overstået brylluppet... det gør mig bare endnu mere spændt til mit eget!

I skal nok få billeder, bare rolig :) Både af kjolen, når jeg har fået den her om et par uger, og så også af mig i boleroen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INSPIRATION TIL BRUDESKO

Jeg er super meget i tvivl om hvilke sko jeg skal vælge. Jeg ved faktisk ikke særlig meget om sko, i modsætning til de fleste piger, så har sko ikke fyldt det store i min tilværelse. Jeg har altid mest gået med sneakers, Doc Martens og lammeskindsstøvler. Jeg har måske 3-4 par højhælede sko, men det er altid de samme, sorte og komfortable fra Via Uno jeg vælger. Og nu skal jeg så i gang med at finde sko til min brudekjole, og starter mere eller mindre fra 0 af... så dette indlæg er stedet, hvor jeg samler billeder fra de sko, jeg støder ind i på nettet som jeg umiddelbart kan lide og kunne overveje...

30768_in_dl.jpg

(Mine favoritter, men kan ikke længere fås i denne pudderfarve :balloons: Kan kun finde dem i helt hvid eller brun og sort...)

Pro_201005142312353711.jpg

1188489-p-2x.jpg?

(elsker ideen med de blå såler)

Manolo%20Blahnik%20Satin%20Brooch%20Pumps%20pink.jpg

Er faktisk hverken til spidse snuder eller for meget glimmer, men jeg synes farven er sååååå fin...

0

Del dette indlæg

Så får du da også lige et billede af mine :)

Ih, de er så fine :o Jeg synes det er en rigtig fin ide med at have det blå på skoene... er lige nu i gang med at undersøge, om jeg kan finde en skomager der evt kan omsåle med en blå sål, det synes jeg kunne være rigtig fint, ligesom dem her: (synes det er synd at omsåle Louboutins, men så måske Pedro Garcias sko?)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde sko, du har fundet! Jeg er enig i, at det ville være synd at omsåle Louboutins, den røde sål er bare et must, deres skønne varemærke.

Jeg er jo endt med et par hjertesko fra Vivienne Westwood i peach med sort hjerte (jf. farvetemaet ;) ) men har på fornemmelsen at det slet ikke er din stil...

(husk reservesko til ømme fødder; det kan jo evt. være et af de par, du har gået til)

0

Del dette indlæg

Synes det sidste par er utroligt smukt. Har selv købt disse som der har været meget blandede meninge rom her på sitet.

Ja, det sidste par er supersmukt... men jeg har på fornemmelsen at de er noget dyrere end jeg lige havde budgetteret med... Jeg så faktisk godt tråden med dine sko, men først efter diskussionen havde været der... jeg synes faktisk dine sko er rigtig flotte, og ser faktisk behagelige ud... jeg ved ikke om det tæller, som sagt ved jeg faktisk ikke særlig meget om sko... :)

0

Del dette indlæg

Søde sko, du har fundet! Jeg er enig i, at det ville være synd at omsåle Louboutins, den røde sål er bare et must, deres skønne varemærke.

Jeg er jo endt med et par hjertesko fra Vivienne Westwood i peach med sort hjerte (jf. farvetemaet ;) ) men har på fornemmelsen at det slet ikke er din stil...

(husk reservesko til ømme fødder; det kan jo evt. være et af de par, du har gået til)

Ja, jeg havde godt luret dine sko :) Jeg overvejer dem faktisk også til morgenen efter, hvor vi spiser morgenmad sammen med gæsterne, og synes de kunne være fede at have på bare f.eks. til første arbejdsdag efter brylluppet og på bryllupsrejsen... :o der er bare så mange farver at vælge imellem!! Og ja, reservesko er jeg selvfølgelig også nødt til at finde. Jeg er opsat på at have høje hæle så meget som muligt, men det bliver nu nok rigtig godt med nogle rare, flade(re) sko når jeg rigtigt skal ud og gøre dansegulvet farligt :)

0

Del dette indlæg

Weee! For en gangs skyld har jeg en fredag aften - hjemme - alene - så jeg kan skabe mig lidt tosset og tage boleroen og sløret ud fra gemmeren og få taget nogle billeder af mig selv i boleroen, som lovet :) Med den varme der er i dag sveder jeg vildt meget i den, så det gik lidt hurtigt men ville bare lige give en ide om den...

Første billede med den store satinsløjfe som er på som standard. Den er ret lækker og luftig, men syntes måske det er lige voldsomt nok til mig... så et uden nogen dikkedarer, og så et tredje billede med de aftagelige blomster. Jeg fik 3 blomster med, men synes at 2 er rigeligt... og så til sidst et, hvor jeg skaber mig med det slør som jeg fik med i prisen til kjolen da jeg købte den. Er meget i tvivl om det er den jeg skal have på, da et hatteslør/birdcage også ville være suuuuperflot til blondekjolen... men så får jeg da leget lidt med den :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nææh, og se hvad jeg fandt ud af at trække ud af min mobil - billederne fra da jeg købte kjolen :)

Havde ellers opgivet det, for fik hele tiden fejl når jeg forsøgte at overføre dem, men jeg prøvede lige med en anden computer, og nu lykkedes det :o

I skal ikke tage jer af håret - det var noget underligt prøveopsætning vi prøvede, så det hang lige sådan da billederne blev taget. Kjolen er også aaalt for lang til mig - men det skal nok blive godt når den bliver syet ind og lagt op :)

Redigeret af Elizabeth
0

Del dette indlæg

Og så lige slæbet, som falder lidt underligt, (og den underlige frisure) men smukt er det :) Havde som sagt overhovedet ikke forestillet mig, at jeg skulle have noget med så langt et slæb, og så fornemt... men den endte faktisk med at være en af grundene til at jeg valgte denne frem for den anden kjole, jeg overvejede...

Redigeret af Elizabeth
0

Del dette indlæg

Ih, hvor er det bare en smuk kjole - du ser fantastisk ud. Og super flot figur!

Lækkert med et lille slæb, det er lige mig!

Og boleroen - sådan en overvejer jeg også stærkt, efter jeg har set den på dig!

Hilsen Maria

0

Del dette indlæg

Hej Elizabeth!

1. Så vil jeg bare lige sige at den kjole er så smuk på dig!!! Elsker alle de blonder :)

Nu kiggede jeg lige angående din sko situation. Nu er jeg selv ejer af 4 par vidunderlige Christian Louboutin sko/støvler. Jeg har købt dem alle på www.hotsaleforlady.com og der er altid 70-80% på dem.

De bliver dog sendt og lavet i Kina, så jeg ved faktisk ikke om de er ægte! MEN da jeg var i München i foråret havde de to par af dem jeg har og de ser Helt ens ud! Så hvis de er uægte er der i hvert fald ikke en finger at sætte på dem!! :o

Dog skal der så betales told men jeg sparede da stadig omkring de 5000 på mine sidst inkøbte støvler. Tror nok de koster 8000 uden procenter... Men du kan da lige prøve at snuse lidt på siden :) hvis du skulle have lyst!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer