Elizabeth

Elizabeth & Thomas - 18. September 2010

416 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Elizabeth!

1. Så vil jeg bare lige sige at den kjole er så smuk på dig!!! Elsker alle de blonder :)

Nu kiggede jeg lige angående din sko situation. Nu er jeg selv ejer af 4 par vidunderlige Christian Louboutin sko/støvler. Jeg har købt dem alle på www.hotsaleforlady.com og der er altid 70-80% på dem.

De bliver dog sendt og lavet i Kina, så jeg ved faktisk ikke om de er ægte! MEN da jeg var i München i foråret havde de to par af dem jeg har og de ser Helt ens ud! Så hvis de er uægte er der i hvert fald ikke en finger at sætte på dem!! :o

Dog skal der så betales told men jeg sparede da stadig omkring de 5000 på mine sidst inkøbte støvler. Tror nok de koster 8000 uden procenter... Men du kan da lige prøve at snuse lidt på siden :) hvis du skulle have lyst!!

Du skal nok regne med de er MEGET uægte og ulovlige kopier til den pris. Ægte mærkevarer af den slags bliver ikke solgt til så lave priser.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Hej Elizabeth!

1. Så vil jeg bare lige sige at den kjole er så smuk på dig!!! Elsker alle de blonder :griner:-

Nu kiggede jeg lige angående din sko situation. Nu er jeg selv ejer af 4 par vidunderlige Christian Louboutin sko/støvler. Jeg har købt dem alle på www.hotsaleforlady.com og der er altid 70-80% på dem.

De bliver dog sendt og lavet i Kina, så jeg ved faktisk ikke om de er ægte! MEN da jeg var i München i foråret havde de to par af dem jeg har og de ser Helt ens ud! Så hvis de er uægte er der i hvert fald ikke en finger at sætte på dem!! :)

Dog skal der så betales told men jeg sparede da stadig omkring de 5000 på mine sidst inkøbte støvler. Tror nok de koster 8000 uden procenter... Men du kan da lige prøve at snuse lidt på siden :) hvis du skulle have lyst!!

Du skal nok regne med de er MEGET uægte og ulovlige kopier til den pris. Ægte mærkevarer af den slags bliver ikke solgt til så lave priser.

KH frk R

Det er jeg skam klar over, men man bliver lidt paf over at alt er ens ved dem... Så helt ærligt er jeg ligeglad med om de ikke er ægte eller om det er ulovligt. I love those shoes anyway! :(

Og hvis andre ville have så meget glæde som jeg har haft i mine, så synes jeg skam at det er det værd! :o Ellers havde jeg skam heller ikke svaret på denne tråd.... For det er røv dyre sko... Jeg har flere mærke sko jeg har købt i Tyskland da jeg boede der, og hvis jeg tænker på hvad jeg spænderede af penge der på sko, så gør jeg hellere dette eftresom jeg har meget mere glæde af mine Christian Louboutin end mine Prada etc.

Nå men nyd søgningen med dine sko! ;) Det var også bare et tip til hvis du ville spare penge på dem du gerne vil have...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig virkelig smuk kjole! (Og smukkere på dig, end på modellen!)

Jeg tror, jeg synes det er flottest med det slør du har på, på billedet, istedet for birdcage. Men du må jo lægge billeder op af begge dele, så vi kan bedømme! :)

Til boleroen ville jeg nok vælge variationen med to blomster :o

0

Del dette indlæg

Hej alle,

TUSIND tak for jeres søde kommentarer :) Jeg er også glad for kjolen, og boleroen, og tror jeg vælger varianten med de to blomster, som mange af jer skrev :o

Nu er jeg så også, langt om længe færdig med indbydelserne til brylluppet. Ja, det er lidt sent at sende dem afsted, vi nærmer os at der kun er 2 (!!!!) måneder til det sker... så jeg er superglad for, at vi fik sendt de der Save The Date kalendere.

Vil I se, hvad det endte med?

Jeg valgte at lave et lille hæfte i A6 størrelse. Inden i er der 4 sider - en indbydelsestekst, tidslinien for bryllupsdagen, et landkort med adresser og så en nota bene med praktiske oplysninger. Jeg viklede det i bomuldstråd, da jeg ellers syntes det blev en smule for pussenusset, og for lige at give det lidt natur, kom jeg en lille perlehønsefjer ved hver. Og så en lille perlemorsknap til lige at give lidt farve til indbydelsen.

Jeg er også superstolt af kuverterne - det gør så meget for hele oplevelsen! Jeg printede hver adresse på hver kuvert (ja, det tog sin tid), og så var jeg inde i postmuseet på Købmagergade for at finde nogle pæne frimærker. Jeg kunne ikke stå for disse kunstfrimærker i sort/hvid med hvirveltrappen, så jeg købte en lille stak af dem :)

Godt så - I får lige et lille galleri. Jeg prøver at lege stylist samtidig, om det er lykkedes ved jeg ikke, men håber da, I kan bruge det til lidt inspiration!

Redigeret af Elizabeth
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak skal I have :)

Jeg er også godt tilfreds med dem... jeg havde det faktisk svært ved at få dem sendt afsted til sidst - havde jeg nu husket det hele? Og det ser så fedt ud med den blærerække, ærgeligt at den blev spredt for alle vinde...

Men! Jeg har ligefrem haft mareridt den anden nat, hvor jeg drømte at jeg ikke havde nået at sende dem afsted inden brylluppet - og derfor kom der nærmest ikke nogen gæster. Så jeg tror, jeg vil kunne sove bedre nu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Iih Elizabeth, sikke nogle fantastiske invitationer!

Dem blir gæsterne da vilde med!

Der er virkelig kræset for detaljerne, og kuverterne er bare rigtig flotte!

Og flot kort du har fået lavet dig! Har lige opdaget da jeg så dine at jeg har glemt at tegne togskinner på mit, det må jeg da lige få gjort, tak ;)

Og mon ikke du har det hele med, kan i hvert fald godt forstå det blir dejligt endeligt at få sendt dem ud :ilovebryllupsklar: Glæder mgi til at høre responsen på dem!

Redigeret af metteholm
0

Del dette indlæg

WAUW Hold da op nogle seje invitationer - de er virkelig stilede, men også anderledes i forhold til de fleste bryllupsinvitationer. Der er bare så vildt mange flotte detaljer, det må have taget 100 år at lave dem :ilovebryllupsklar:

Redigeret af rikke83
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer