mille1981

Mille Og Daniel 21. August 2010

220 indlæg i dette emne

Rigtig fine ting.du har fået købt. Kan rigtig godt lide tasken, og hvis ikke min taske var det 'lånte' kunne det godt være en for mig :biggrin:

Du skal giftes efter mig, så du kan jo evt. låne den af mig ;)

He he, det kunne jo være en idé, men jeg tror veninden vil blive lidt skuffet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået mine slør i dag :biggrin: de er rigtig fine. Har næsten bestemt mig for hvilket et det skal være, så i løbet af ugen kommer der nok et fint slør til salg i salgsforummet :)

Og så har Cecilie kigget på sko. Hun har bestemt sig for disse med 1,5" hæl:

post-39816-1263581817.jpg

Vi skal bare lige lidt tættere på inden vi bestiller, da hendes fødder vokser konstant!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var på bryllupsmesse i går, og det har søreme sat fut i afklaringen af de sidste ting. Manden er helt med på vognen :cheerleader3:

Vi har nu booket denne til kørsel (den hvide model):

post-39816-1263845788.jpg post-39816-1263845772.jpg

post-39816-1263845796.jpg post-39816-1263845802.jpg

Det er en veteran limousine, der lige er taget hjem fra England. Det bliver SÅ fedt! :loveboard:

Daniel er meget interesseret i musik, og vil ikke bare lægge ører til hvad som helst, så efter at have hørt ham på messen har vi booket hyggepianisten.dk. Vi afbestiller så jukeboxen, da han både spiller under middagen og til dansen.

Ligeledes har vi fundet en professionel fotograf (www.weddingphotographer.dk) til at fotografere i kirken og "on location" bagefter for en super pris.

Så de fleste bookinger er efterhånden i hus!

Jeg har bestilt prøver på invitationer til fest-gæsterne, da jeg bare ikke er kreativ. De burde alle komme i løbet af ugen, og så kan vi bestille dem også :cheerleader3:

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Efter en mindre eksamenspause er jeg tilbage igen :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fået en masse ting fra ebay (hentede 3 pakker på posthuset forleden, og skal hente min. 2 på lørdag...). Vores receptioneinvitationer ligger på posthuset. Glæder mig til at se dem!!

Mine sko er også på vej... Post Danmark siger følgende

23. januar 2010 10:50 Registreret i udlandet

26. januar 2010 20:35 Afsendt til DANMARK

27. januar 2010 17:06 Ankommet til DANMARK

27. januar 2010 17:07 Under toldbeh. hos Post Danmark

28. januar 2010 12:02 Afgang fra grænsepostkontor

Så er lidt spændt på om der kommer en toldregning... Gør der det, så tager vi den med, men kunne være rart at slippe!

Vi har fået tilsendt prøveinvitationer, og den jeg var mest vild med på skærmen, var desværre nærmere lyserød end lilla, så den skal det ikke være... Er næsten blevet enige, men skal lige kigge på det een gang til...

Har også valgt slør og sko, så har nu sat de andre til salg i salgsforummet. Så må vi se om det er til at sælge, eller om det ryger til genbrug i stedet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søreme om vi ikke også har fået styr på invitationerne til receptionsgæsterne.

262 kr. for 40 invitationer med matchende kuverter - Så kan man vist ikke forlange mere!

Hvordan kan du få dem SÅ billigt?

De er bestilt via Vistaprint, hvor de havde halv pris på invitatiioner. Jeg ved ikke om de stadig har det. Men har accepteret at der står "vistaprint" indeni kuverterne, og de er trykt med sort/hvid bagside. Har forsøgt at fravælge de fleste af de ting der kostede ekstra, så bliver prisen holdt i bund! Vi valgte dog matchende kuverter med fortrykt afsenderadresse. Det mener jeg kosterde 90-100 kr. Det kan man vist dårligt gøre til den pris selv! Hvide kuverter var incl. i prisen, så kunne have fået det hele for omkring 150 kr... Skal op og hente dem senere - håber de er ligeså fine som de ser ud på skærmen!

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Så har vi bakset lidt med invitationsteksten... Vi er kommet frem til følgende:

Kære

I anledningen af vores velsignelse lørdag d. 21. august 2010

vil det glæde os at ser dig/Jer i Svogerslev Kirke kl. 13.00

Efter velsignelsen vil der være en let buffet i vores hjem.

Vi slår dørene op til en dejlig festmiddag på Lindenborg Kro kl. 17.30

Vi glæder os til at fejre dagen med dig/Jer

Kærlig Hilsen

Mille og Daniel

S.U. senest 1.7.2010 på 43 62 39 50 eller mille@cisv.dk

Ønsker, adresser og anden information findes på

www.milleogdaniel.mono.net

Har I nogen kommentarer eller forbedringsforslag? Daniel meldte sig til selv at printe invitationerne, så nu skal de bare købes. Vakler mellem 2 forskellige fra Personal Touch:

post-39816-1265140359.jpg post-39816-1265140370.jpg

På skærmen synes jeg den første er flottest, men da vi fik prøvekortet var den mere lyserød end lilla... Så jeg satser på de har sendt et forkert kort, og man kan få den i den farve der er på skærmen ;) Ellers bliver det den anden.

Gæstelisten til receptionen er også stort set klar - vi er endt med at kommer op på 105! Men en del af dem er børn (23 stk.) og der regner vi ikke med der kommer så mange...

0

Del dette indlæg

Uuuuhhhhh, milepæl i dag :cheerleader3: Tillykke!!!!!

Jeg synes, at begge invitationer er flotte - men især den første. Tror det er noget med det "bølgede" look. Jeg håber, at du kan få dem i den lilla farve, for den er lækker.

Sikke da en gæsteliste :cheerleader3: Jeg tror slet ikke, jeg kender så mange mennesker...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik svar fra kort-firmaet i dag, og det var desværre et dårligt billede de har på hjemmesiden. Er dog glad for jeg fik prøvekort, så jeg fik set det i virkeligheden og ikke endte med forkerte invitationer.

Vi har begge 2 store familier, så gæstelsten vokser hurtigt... Men var også lidt overrasket over den blev SÅ stor. Vi havde regnet med omkring 80 til receptionen. Men da det er reception er der jo mulighed for at invitere en del :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hov, så lige at I skal holde bryllup på Lindenborg Kro! Der holdt jeg fødselsdags-brunch sidste år og det var rigtig godt. Den dag skulle de have to bryllupper, så tror det er et godt sted! Beliggenheden er jo eminent!!!!

Vi har også kun hørt godt om dem fra dem der kender til det, så vi satser på et bliver en god fest :loveboard: Det eneste minus er at der kan være flere selskaber, men til gengæld er der så også flere tjenere, som de kan bruge når der skal serveres ved bordene...

Og Ja, billiggenheden er super! Det er en rigtig lækker udsigt....

0

Del dette indlæg

Jeg var oppe i torsdags og hente mit sidste par sko.... De er SÅ fine!!!!

post-39816-1266053964.jpg

Glæder mig HELT vildt til at få mulighed for at få dem på. Kan dog ikke helt finde ud af omde måske skal være ½ nummer større... Så hvis du er frisk, så er de til salg for indkøbsprisen (210 kr.), så køber jeg dem nummeret større selv ;) Det her er en 39.

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik vist slet ikke lagt billederne af vores gaveæsker herind. Stor tak til EB81 for inspiration!

post-39816-1266248154.jpg post-39816-1266248232.jpg

Det ser bare super super godt ud... De små blå sten på æskerne, hvor er de fra og hvad gav du for dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik vist slet ikke lagt billederne af vores gaveæsker herind. Stor tak til EB81 for inspiration!

Det ser bare super super godt ud... De små blå sten på æskerne, hvor er de fra og hvad gav du for dem?

Tak, tak. Jeg er også selv rigtig glad for resultatet! De blå sten er nu lilla (kan være svært at se på billedet, I know), men de er købt på ebay.com ved sælgeren lingsupplies. De kostede 5 US$ for 20, og så var der gratis porto. Søg evt. på "Brads Scrapbook Wedding Favor Box"

0

Del dette indlæg

Tak, tak. Jeg er også selv rigtig glad for resultatet! De blå sten er nu lilla (kan være svært at se på billedet, I know), men de er købt på ebay.com ved sælgeren lingsupplies. De kostede 5 US$ for 20, og så var der gratis porto. Søg evt. på "Brads Scrapbook Wedding Favor Box"

Mange tak :D

0

Del dette indlæg

Super sød invitation med fine detaljer... Kan godt lide åbningen :)

Tak, jeg synes også de er rigtig fine - var ellers sikker på jeg skulle have noget med en sløjfe, men kunne ikke findet det jeg ville have og er ikke tålmodig og kreativ nok il at lave dem selv...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer