mille1981

Mille Og Daniel 21. August 2010

220 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så fik vi afklaret et par ting med feststedet...

De har bekræftet at vores jukebox er afbestilt, nu hvor vi i stedet har booket Hyggepianisten. Ligeledes fik vi en bekræftelse på et ekstra værelse til ungerne, så de også sover på kroen, i stedet for de skal hentes midt i det hele.

Og så fik vi et afslag i kuvertprisen, da vi selv tager vin med :cheerleader3: Det havde hun godt nok snakket om tidligere, men måske ikke helt entydigt. Nu har jeg det på skrift, så det er bare perfekt!

Der er nu kun 2 værelser tilbage til overnatning, så har bedt vores gæster om at skynde sig, hvis de vil overnatte på kroen.. Ellers er der en anden kro 6 km. væk, men det er bare ikke det samme...

Det var bare sådan en positiv mail fra hende, så er super-glad. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det sidste:

post-39816-1273521810.jpg

Det er bare en prøve, så på dagen kommer det til at sidde mindre uglet og uden synlige hårnåle ;) Er blevet enig med mig selv om at jeg ikke skal have mit diadem på - det ser for mærkeligt ud, og jeg kan slet ikke kende mig selv med det. Så det må sælges.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Derudover er der også blevet shoppet en del. Har i dag fået tyl-cirkler og bånd ind af døren. Regner med at spørger svigermor om hun vil lave risposer. Chokolade-hjerter i ivory og lyslilla er bestilt til favour-boxene.

Vi har også fået købt 4 kasser Carlsberg/Tuborg og 4 kasser Cola/Fanta, så drikkevarer til receptionen er næsten i hus. Mangler 2 kasser Royal der er på tilbud i Eurospar denne uge og 2 kasser Sprite, men det var desværre udsolgt i Føtex.

Menuen til receptionen er også næsten på plads, men den ligger selvfølgelig på en anden computer, så den må I vente med!

Vi har næsten fået "go" fra præsten om at synge den nye bryllupssalme, men det skulle hun lige afklare med kirkesangere og organisten. Men hun havde svært ved at se problemet.

OG nå ja.... Jeg har da bestilt 2 nye kjoler! Jeg elsker min kjole, men jeg ved ikke om jeg kan nå at passe den... Så nu har jeg bestilt 2 andre fra Kina, så jeg er sikker på jeg har en kjole jeg kan være i. Jeg har dog allerede tabt 2,4 kg. den første uge af min endnu engang nye livsstil, så håbet er der endnu! (og ja, jeg husker at spise og dyrke motion, så det er den sunde måde de er tabt på. Regner dog ikke med et så voldsomt vægttab fremover...)

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Kirkesangeren og organisten har godkendt Den nye Bryllupssalme, så nu skal jeg også i gang med at lave kirkehæfter... Så det er jo både godt og skidt ;)

Derudover skal jeg aflevere opgave i Ledelse (læser HD) om 9 dage... Og den er bare SLET ikke færdig. Kan godt mærke mine tanker kredser mere om bryllup end om skolegang...

0

Del dette indlæg

Har taget fri fra arbejde i dag for at skrive min ledelsesopgave (rart med en fleksibel arbejdsplands!!!)

Men vi har netop sendt receptionsinvitationerne ud, så de lander i postkasserne i dag... Så nu tjekker jeg jo konstant mail og facebook for at se om folk reagerer... (der er nogen studerende og hjemmegående imellem, så de kan sagtens svare nu bilder jeg mig selv ind...).

Nå, humøret er højt, har en god fornemmelse af opgaven, selvom jeg stadig mangler 10 sider..

Og så tror jeg ikke jeg har fået nævnt at min fætter har sagt ja tak til at være toasmaster. Det er bare dejligt :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udkast til menu:

Menu

Forret

Kold laksefarseret søtungefilet med lun hummersauce

Hertil lune hjemmebagte flute

Bimbadgen - My All Road - Chardonnay 2007

Hovedret

Kalvefilet eller oksefilet efter ønske

Garniture, kartofler samt sauce efter årstiden og egne ønsker

Bimbadgen - My All Road Shiraz 2005

Dessert

Galia melon med frugter og rørt is

Lindenborg Champagne

Kaffe eller te med cognac og likør

Hertil Kokkens bryllupskage

Fri bar med Lindenborg Champagne, hvid- og rødvin, fadøl, sodavand og flotte drinks

Natmad

Oksekødssuppe med lune hjemmebagte flute

Vi har endnu ikke bestemt os for garniture til hovedretten. Ideer modtages med kyshånd! :(

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Udkast til menu (jeg kan ikke lige finde information om vinene til for og hovedret...):

Menu

Forret

Hovedret

Dessert

Lindenborg Champagne

Fri bar med Lindenborg Champagne, hvid- og rødvin, fadøl, sodavand og flotte drinks

Natmad

Vi har endnu ikke bestemt os for garneture til hovedrettn. Ideer modtages med kyshånd! :(

Mums, af en som kun har fået en smoothie og en masse slik at spise i dag, så sidder jeg og savler.... Manden er i køkkenet, så skal snart spise!!

0

Del dette indlæg

Udkast til menu (jeg kan ikke lige finde information om vinene til for og hovedret...):

Menu

Forret

Hovedret

Dessert

Lindenborg Champagne

Natmad

Vi har endnu ikke bestemt os for garneture til hovedrettn. Ideer modtages med kyshånd! :thumbsupsmileyanim:

Mums, af en som kun har fået en smoothie og en masse slik at spise i dag, så sidder jeg og savler.... Manden er i køkkenet, så skal snart spise!!

Smoothies bliver nok ikke lige tilbehøret ;) Måske hvis vi blender desserten ;) Har selv lige taget lasagne ud af ovnen, måske skulle man få noget aftensmad...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var der post fra Post Danmark i dag. Min første tanke var "åh nej, har jeg nu fået sendt noget med for lidt porto"?

Men.....

Mine kjoler ligger i tolden :biggrin: Der var ingen faktura med, så den skal jeg sende til dem. Så håber jeg at de hurtigt får klaret ekspeditionen, så jeg kan få dem :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Puha, skal til eksamen i Strategi og kompetencer i morgen. 4 timer skriftlig, heldigvis. Hader mundtlige eksamener....

Har slet ikke fået læst nok, men håber jeg kan skrive mig ud af problemerne, og krydre det med lidt teori :thumbsupsmileyanim:

Kryds fingre for mig mellem 9 og 13!!

0

Del dette indlæg

Mine kina-kjoler er kommet hjem :cheerleader3::):)

Jeg havde bestilt 2 forskellige. Da jeg åbnede pakken var der også 2 kjoler i... Men de var ens! JEg har nu skrevet til sælgeren for at høre hvad vi så gør... Kvaliteten er super-fin, og jeg er bestemt positivt overrasket!

Vil I se billede??? Det er lidt svært, for mit skørt er hos min mor, så har prøvet det med et kina-skørt der ikke lige er så pænt... Og er alene hjemme, så har ingen til at hjælpe mig. Men her er det :denmarkflag: (Se lige bort fra snoren fra kameraet der hænger ned...)

post-39816-1276010538.jpg

Den er rigtig fin! Lidt for stor, men har også tabt mig siden jeg bestilte... Men nu har jeg i hvert fald en kjole jeg kan passe ;) Tror nemt den lige kan sys lidt ind.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg synes også det er MEGET mærkeligt! De er købt over ebay, og det er 2 forskellige auktioner, så kan slet ikke forstå det... Glæder mig tilat se hvad de svarer.

I får lige et billede af lidt af detaljen foran (hvor er det dog bare svært at tage billeder af sig selv!!!). Den er ikke snøret rigtig i ryggen, så den sidder og folder lidt...

post-39816-1276019465.jpg

0

Del dette indlæg

Øv, så ramte finanskrisen også her. Er i dag blevet fyret fra mit arbejde på grund af generelle nedskæringer. :rolleyes::cheerleader3::cheerleader3: Har i lang tid ikke haft ret meget at lave, så det er egentlig ikke den store overraskelse, men er ked af det alligevel.

Skal til eksamen næste fredag. Øv hvor er det bare dårlig timing. :shooter:

Jeg har dog længe ikke været overdrevet glad for jobbet + kollegaer, så måske er det en god mulighed for at der kan ske noget nyt.

Jeg har fået fri til på mandag, men er ikke blevet fritstillet. Hvor fedt er det lige at skulle rende rundt de næste 3 måneder og vide at man er fravalgt? ØV!

0

Del dette indlæg

Øv, så ramte finanskrisen også her. Er i dag blevet fyret fra mit arbejde på grund af generelle nedskæringer. :rolleyes::cheerleader3::cheerleader3: Har i lang tid ikke haft ret meget at lave, så det er egentlig ikke den store overraskelse, men er ked af det alligevel.

Skal til eksamen næste fredag. Øv hvor er det bare dårlig timing. :shooter:

Jeg har dog længe ikke været overdrevet glad for jobbet + kollegaer, så måske er det en god mulighed for at der kan ske noget nyt.

Jeg har fået fri til på mandag, men er ikke blevet fritstillet. Hvor fedt er det lige at skulle rende rundt de næste 3 måneder og vide at man er fravalgt? ØV!

Kæmpe krammer herfra..

Kender det alt for godt, blev fyret den 31/12-09 så har gået hjemme siden...

Men kæmper for at komme ud og lave noget

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer