gæst1

Liveband "Festdirektoratet"

4 indlæg i dette emne

Hej piger.

Leder stadig efter musik til vores bryllup næste år, og gud hvor er det svært... Man ved jo lige, hvordan man vil have det og stemmen skal lyde osv.

Nu er vi blevet kontaktet af "Festdirektoratet" fra Aalborg/Århus, og jeg vil da lige høre jer om I kender dem? Har I været til fest med dem. hørt dem live eller kender nogen, der kender nogen, der har???

Det er jo rart at høre andres erfaringer...

På forhånd tak.

Kh Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm det tyder da ikke for godt hvis INGEN overhovedet kender dem.... :thumbsupsmileyanim:

Tør jeg løbe an på det????

Det ville jeg ikke lægge noget i. Der findes adskillige bands i Danmark og og selvom der er mange brugere på bryllupsklar så taler vi om en meget begrænset skare der måske har set dit indlæg, jf. at det ikke er mere end 3-4 dage siden du postede det. Samtidig taler vi såvidt jeg kan se om en ikke-bryllupsklar annoncør, hvilket heller ikke fremmer kendskabet til bandet herinde.

Det handler om at komme ud og høre dem eller høre nogle lydklip + selvfølgelig at tage en snak med dem så man kan vurdere om "man swinger".

En anden ting I bør overveje er om det feststed/det lokale hvor I skal holde festen er stort nok til at rumme et 6 mands orkester. Det vil ikke være godt hvis bandet kommer til at virke for dominerende i forhold til de fysiske rammer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer