Sign in to follow this  
Followers 0
Guest mettesehested

What to do??

8 posts in this topic

Min kæreste og jeg skal giftes til jul, og kun den nærmeste familie skal med, og det er så meningen at vi efter vielsen skal have sen frokost/tidlig middag sammen med de nærmeste.

Vi vil dog også gerne fejre dagen med vores venner og de i familien som ikke skal med til vielse.

Mit spørgsmål er så, kan man evt. invitere venner og den resterende til bryllupskage og masser af champagne og drinks om aftenen? Og så feste med dem, selvom de ikke er med til vielsen? Eller ville det være bedre at have dem med til vielse og reception og så droppe festen?

Åh, vi kan simpelthen ikke blive enige, måske i kan hjælpe?

0

Annonce ♥

er der en grund til de ikke er inviteret med til vielsen??

0

Ja vi er begge studerende, og har derfor ikke så mange penge. Derfor har vi ikke råd til at holde en stor fest med middag. Derfor tænker vi, at holde en "nattefest" med champagne og brylluoskage.

0

Det synes jeg sagtens I kan, det ville i hvert fald ikke skuffe mig, hvis jeg "kun" blev inviteret til den del af det.

0

Annonce ♥

Jeg syntes sagtens i kan inviterer dem til kage og masser af champagne...

Hvis jeg var en ven til jer ville jeg se det som en ære at få lov at komme med til kagen. Jeres venner ved jo godt i er studerende og ikke har r.... fuld af penge... så det syntes jeg sagtens de kan. og hvis det er de er interesseret i at se jer blive gift enten om det er i kirke eller på rådhus så kan i jo sagtens inviterer dem til glo bryllup med kage og champagne kl.??

0

Hejsa!

Det synes jeg SAGTENS at I kan, det lyder som en fed og utraditionel idé. Som en anden skriver, så ved jeres venner jo godt at pengene er små når man er på SU, så det I har i tankerne er da en fantastisk og skæg måde at fejre kærligheden sammen med vennerne på alligevel. :):):)

0

Jeg tænker lidt at i måske godt kan inviterer alle dem i vil, med til vielsen... Derefter tag ud og spis med dem i har planlagt at gører det med og derefter fest med de resterende, så vil det måske føles som en hel bryllupsdag... Håber du forstår hvad jeg mener.

Du kan jo skrive i invitationen at i inviterer til vielse og efterfølgende fest som starter eksempelvis kl. 20. Så kan gæsterne selv vurdere om de kommer til vielsen også....

Bare et alternativt forslag!!!

Men syntes også sagtens i kan gører det som du selv skriver, syntes det er en fin måde at gøre det på!

0

I Norge hvor jeg kommer fra, er det meget normalt at man holder tidlig middag med familie og nærmeste venner, og så inviterer man venner, naboer, kollegaer osv. til kaffe, kage og fest om aftenen. Vennerne vælger selv om de vil med i kriken eller ej, og det vil jo de fleste...

0

Annonce ♥