CamillaMusen

Økonomi

35 indlæg i dette emne

Vores oprindelige budget var 35.000,- Men nu er det kommet til at se anderledes ud pga. turen til New York

New York rejse og hotel, mad og lommepenge 50.000,-

Velsignelsen herhjemme rundt regnet sætter vi en ramme på 7000,-

Ringene 6600,-

så ca 65.000,- bliver det i alt GISP!

Det skal siges at mor har betalt for kjolen og svigermor for skoene og kims tøj havde vi allerede hængende i skabet..

Alle pengene er sparet op inden afgang og velsignelse

jeg glæder mig bare SÅ meget til jeres beretning :-) synes det lyder super romantisk med et NY bryllup :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bryllup løber op i omkring 100.000 kr. Vi startede med at spare op for et år siden, hvor min kæreste friede... vi har sparet 50.000 kr. op siden da, og derudover har vi vores SP-penge, min kærestes bonus der kommer i næste uge, og så får vi penge fra vores forældre i gave til brylluppet, Vi har fået lavet en midlertidig kassekredit, som vi benytter, når restauranten og musikken skal betales når dagen er omme, og så ser vi på hvor mange pengegaver vi har fået til brylluppet, forhåbentlig skal vi ikke låne mere end 25.000 kr. i banken :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vores oprindelige budget var 35.000,- Men nu er det kommet til at se anderledes ud pga. turen til New York

New York rejse og hotel, mad og lommepenge 50.000,-

Velsignelsen herhjemme rundt regnet sætter vi en ramme på 7000,-

Ringene 6600,-

så ca 65.000,- bliver det i alt GISP!

Det skal siges at mor har betalt for kjolen og svigermor for skoene og kims tøj havde vi allerede hængende i skabet..

Alle pengene er sparet op inden afgang og velsignelse

jeg glæder mig bare SÅ meget til jeres beretning :-) synes det lyder super romantisk med et NY bryllup :-)

Hvor er du sød!! Tusinde tak, det gør vi også selv.. og det er jo lige om lidt.. jubiii!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kommer nok op på en 26.000 De 4000 har vi lånt af svigerfar til gommens tøj, resten har vi lagt til side hver måned siden lillemanden kom til verden i maj. og så til småting som servietter osv brugt af vores alm budget. KAgen betaler min stedmor da min kusines mand er bager og vi kun skal betale for materialer. fotograf får vi i bryllupsgave, da det også er en bekendt der tager billeder. Vi bruger så vores forlovelses ringe og venter til engang når vi har råd og har evt kobberbryllup med at købe nye ringe..

For 50 mennesker.. Mad udefra ca 5000,drikke + slik og chokolade ca4700 i tyskland, tøj plus tilbehør ca 12000, lokaler1500 kr, hjælpepiger 2000kr

Så hvis du vil kan du sagdens holde det for de 25000-30000, hvis du kigger dig godt rundt omkring.. Du kan jo altid bede om gode råd herinde, der sidder mange Zillarer som kigger nettet tyndt hver dag.. (som mig, når det kommer over mig)

Der er også mange der sælger mange spændende ting og sager herinde, til billige penge, har selv været heldig at købe et slør og strømpebånd til ca 200kr inkl porto.

Held og lykke med det..

Redigeret af Maria1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også sparet op. Vi har haft lang tid til at gøre det, for det er ca. 5 år siden at vi besluttede hvornår vores bryllup skulle være. I starten var jeg på SU, og der blev det ikke til så meget, men efter endt uddannelse gik der lidt sport i ekstravagter som røg ind på "bryllupskontoen". Så på den måde, ændrede budgettet sig for brylluppet sig også. Der blev i hvert fald luft til flere ting hen ad vejen. Også selvom der blev gjort et indhug da lille Grau meldte sin ankomst.

Tror - uden at have regnet det nøjagtigt ud - at vores bryllup er endt i ca 120.000. Det er en del mere end hvad vi havde tænkt i starten, men jeg ville ikke ændre en eneste ting, og vi havde sparet mere op end det, så nu er der nok også plads til en lille ferie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ok så mange af jer spare op.

For min tanke er lidt..... At det må være kedeligt at starte et nyt liv sammen, med et lån.... Eller er det bare mig der har den tanke??

Faktisk var det lidt alla sådan en tanke vi havde... Vi føler og tro, at vi vil nyde det hele meget bedre ved tanke om, at vi ikke stadig hænger på udgifterne efterfølgende :cheerleader3:

Vi har et budget på ca. 70.000,- og får så 20.000,- af mine forældre. Vi lagde bevidst bryllup til år 2010, da vi netop gerne ville spare op. Nicki har dog været arbejdsløs et stykke tid, så det er gået lidt sløvt med opsparingen... men men, nu har han fået arbejde igen, og så skal det ellers gå stærkt. Der er lagt en ambitiøs spareplan, men ikke noget jeg ikke mener vi kan klare :cheerleader3:

Jeg har lagt lidt ekstra oveni budgettet, så regner ikke med, at det bliver sprængt stort. Højst et par tusind, som gæsterne så drikker ekstra for... hehe... og det mener jeg godt, at vi kan klare og stå tilbage med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også selv sparet op til vores bryllup som lød på 100.000kr som vi har sparet sammen på et år. Ca 8000kr i hver mdr.

I starten troede vi det kom til at koste omkring 50.000kr, men som tiden gik og vores planlæggelser gik i gang kunne vi godt se på det hele at det blev dyere. Så vi tog ekstra jobs og jeg lov vær med at shoppe så meget.

Men det er jo meget forskelligt fra persom hvordan ens indtægt og udgifter ser ud, nogen kan spare hvor andre måske har svært ved det med Villa, vovse og volvo.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far er af den gammeldags type, hvor det er brudens far/forældre der hjælper med at betale til festen, så han har lavet en konto til os hvor han sætter 1000kr ind, vi selv ligger godt og vel 5000kr af hver måned, så i sidste ende er der ca 130000kr, og vi skal oz første giftes i 2011. :thumbsupsmileyanim:

Så hvis laver en konto og sætter et fast beløb ind som aftaler sammen, så går det hele af sig selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine kommende svigerforældre låner os 50.000 kr rentefrit til Brylluppet, og det skulle ikke blive MEGET dyrere end det (men det ryger nok lidt over).

Vi satser på at holde det low-budget men med fede små detaljer. Og spare hvor man kan.

De første "sikre udgifter"

Feststedet koster 8000 for en hel weekend

Bandet koster 13000

Så vil vi få en bekendt til at lave bryllupskage.

Min bror tager billeder af os.

Min mor syr min kjole selv

KOkken og tjenere er også gennem en veninde og til vennepris.

Invitationer mm laver vi selv...

OSV.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer